-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Magnum_ #131217 üzenetére
Az is jó, nem? Nem egy ökör ára, én is azért vettem, hogy hátha nem kopik annyira a kulcs, nekem már a használt távirányító gumi gombjai már kicsit megnyúltak, és a távirányító is már kapott az élettől(párszor szemre már volt leejtve), de még nincs széthullva, nem lötyög semmije, csak a szilótok remélem majd segít megőrízni az állapát! A pótkulcs az még új, látszik, hogy nem használták soha, még a vonalkód is ott van a seggén, az is kap egy tokot, hogy úgy is maradjon!
-
simonjoe
őstag
válasz Magnum_ #131536 üzenetére
.....állítólag van, olyan, h az autó nem szereti a "gazdáját".
Rettentően el voltam keseredve,..... idáig, már nevetek az egészen. Miközben segítettem betolni a szervizbe, az jutott eszembe, h soha nem volt olyan autóm amit valaha is tolni kellett volna. Sokat járunk külföldre, egész Spanyolig, na onnan hazahozatni a 200HUF/km-s áron azért az necces. De azon is gondolkodhatom, h kint kell olyankor inkább javíttatni. Először vettem életemben használt autót, ebbe is csak azért mentem bele, mert szinte olyan a kocsi, mintha szalonból hoztam volna ki, és tudom, h az előző tulaj kímélte még az esőtől is, és nem utolsó sorban 110e valós kilométer van benne, gyakori 10k-s szerviezekkel. Ő nem, viszont én annál többet szívok vele. Nem adom fel!Joe
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Magnum_ #131725 üzenetére
Sokan hamisított meghatival mentek, ahol én voltam (PoHu) ott csak ügyvédi/közjegyzői meghatit fogadtak el. Ez szívük joga amúgy, mint adatgazda bármit előírhatnak. Persze ha van ott haverod az más de így utcáról beesve elhajtanak.
mod:
Aztán lehet csak én kerültem szőrösszívű ügyintézőhöz...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
K Norbi
addikt
válasz Magnum_ #131775 üzenetére
Pff csiszoló papírral rá kell fogni, ha nem vízpumpa fogó ha az se fúrószárat át kell ütni rajta és lejön
(#131771) Saint_ Ha jól értem nyomódik minden cserélénél össze az alátét aztán ha nagyon összenyomódik, és emberesen meghúzzák megszakadhat? Mert belemegy agyig.
Ebbe van logika.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #131780 üzenetére
A szűrőhöz 30-as vagy 32-es kell, attól függ, milyen márka. Meg amúgy sem kérdezte senki, hogy neked milyen kulcs kell, szóval [moderálva]. Az sem mindegy, hogy FSI vagy MPI.
Hiába dobálod itt az 1,4TSI videókat, ha ő teljesen más motoron akar cserélni.
[ Módosította: Qru ]
-
z123456789
addikt
válasz Magnum_ #131773 üzenetére
Mond, hogy nem vagyok vak, és szerkesztetted a hsz-t. 13-at írtál először, igaz?
Kulcsok vannak. Minden féle.(#131774) Mágus2
42-vel kell meghúzni a Hondán.
Igazából nem akarom, hogy levágja a helyéről. Pláne, hogy nem az én autóm. De nem félek. Volt idő, amikor én is csak érzéssel húztam. Bár, értitek a félelmemet. A húzd meg kézzel, jó erősen, az relatív.
Karok.(#131776) K Norbi
Hála a 20 000-es intervallumnak, én is ütöttem már át csavarhúzót a szűrőn, hogy lejöjjön.(#131778) K Norbi
De ő bal kézzel húzta meg.
Most jobb, vagy bal?(#131779) Mágus2
Benya hát. Mihez kell a 32-es?
Jaja, közben már rájöttem én is. Nem, az nincs. És hirtelen azt hittem, hogy majd a leszedővel megoldom, mert azt lehet krovára tenni...de nem fogom megoldani, mert az szétvágja a szűrőt.
Mea culpa, a szűrőfejkulcsok (vagy minek nevezzem) beszerzése tervben van.
Bár mi a fsznk, mert a köcsög japónál úgysem férek oda, más autójáért meg nem veszek.
Akartam amúgy kérdezni, hogy ezek a NM-erek nem függnek adott motortípustól? Mert már megint midnenki golfokat linkel.
Szóval 2008-as (II-es talán?) Jetta 1.6 benzin.De ne lovagoljunk rajta!
-szűrő csiszpapírral
-csavar meg 30 NM-rel, vagy ameddig nem hajlítom a blokkot.Köszi a segítséget.
Srácok ne már! Én azt hittem csak poénkodtok. Nem is értem min durrantatok el. Átolvastam többször a hsz-eket, de nem találom eskü, amin meg kell sértődni. PM-ben toljátok már át lécci! Vagy ez egy korábbi téma nálatok?
SZERK.: hú de gci gyorsak vagytok, nem győzöm felfogni a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Magnum_ #131996 üzenetére
ártani nem árt, de nem árt kivárni vele a bejáratási fázis végét, mert akkor még fémszencsék kerülhetne az olajba.....
Az enyémben 30 ezrenként toltak új olajat, azt 6 havonta elérte, most 194 ezernél is működik hiba mentesen, persze én nem ezt fogom követni, hanem 10 ezrenként/2 év és mindenből kap újat(mann a preferált szűrő nálam).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Magnum_ #132060 üzenetére
használt üzleti laptopoknak is igen,persze aki tisztességesen csinálja,és nem csalja el az adót saját hasznára,és a piac szétcseszése végett,a baj az,hogy nincsen kontroll mindenki azt csinál amit akar ebben az országban
[ Szerkesztve ]
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
őstag
-
K Norbi
addikt
válasz Magnum_ #132568 üzenetére
ááá dehogy csak érzem a tavaszt.
-
mihione
őstag
válasz Magnum_ #132754 üzenetére
Esztetikai hibak annyira nem erdekesek,csak motorikusan legyen jo.A tobbit konnyeben helyre lehet hozni.Persze nyilvan ne rohadjon.G3 pont rohados fajta ezert azokat hanyagolnam.
Szivo 1.8 se lenne rossz.Van meg par autotipus amiket neztem ugyhogy szerintem mindbol megnezek parat aztan meglatjuk melyik a nyero.Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
mihione
őstag
válasz Magnum_ #132827 üzenetére
Nemtudom,gondolom azt hogy a forgalmiban szereplo motorkodu motor van benne es olvashato is a motorkod.Mast nem nagyon tudok elkepzelni.
Igazabol ezekbol az 1.8 akbol ennel feljebb mar csak turbok vannak meg 1-2 szivo,de azok se sokkal dragabban.Dizelnel persze mas a helyzet...
Ami kozelben van azokat majd megnezem eloben,kivancsi vagyok milyenek,ha nem jok akkor igy jartam,egy probat meger.
+400 kilobol kijon egy motorgeneral is mar,azert ekkora baj nemhiszem hogy lenne veluk.futomu ugyanaz mint a g4 tehat oda az alkatresz olcso.[ Szerkesztve ]
Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
diablo1984
veterán
válasz Magnum_ #132827 üzenetére
Azt, hogy cserélve volt benne a gyári motor így motorszám helyett csak motorkód szerepel a forgalmiban, tehát ha ez a motor is beszarik, akkor szabadon cserélhető benne a motor papírozás nélkül!
MOD: Hupsz, nem olvastam, hogy már megválaszolták, de inkább 2x mint 1x sem....
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Magnum_ #132946 üzenetére
Én a golfra 500k-t költöttem az első 1 évben az 1,6M-n felül, de ebben minden benne van.
Rugó, hifi egy hiányzó része, új téli gumik, vezérlés+összes görgő+vízpumpa, összes szilent, fékek, 5db ceruza trafó, olaj stb.(#132949) Saint_
Ennek sem volt semmi baja egyébként, a vezérlés csere ennél 200k volt, az vitte el elég nagy részét, de többet nem is kell cserélni.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
tigomigocika
senior tag
-
tigomigocika
senior tag
válasz Magnum_ #133343 üzenetére
Nekem egy audi embléma és a cég ahol dolgozom(autóalkatrész forgalmazó) nyakbaakasztó van rajta
Párom kulcsát látnád...kb fél kiloI-sty
Szerintem tapasz a szellőzőn jobbat mutatna,de ez csak a saját véleményem...
Zsír a gép amúgy[ Szerkesztve ]
XBOX LIVE: rolandinho007
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Energiaital topic
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- ASUS routerek
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Sorozatok
- MIUI / HyperOS topik
- Autós kamerák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen