-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #11891 üzenetére
Valahogy még nem foglalkoztatott a gondolat, hogy fix etanolos üzemre kapcsoljak. Olykor tisztítás jelleggel megy bele, de annyi. Az, hogy felül elfogy a kakaó vele, az nem hoz lázba, de aztán lehet, hogy egy bizonyos aránnyal ez megváltozna. Mindegy, most ezt a +20 km adalékot tesztelgetem.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11894 üzenetére
kevés üzemanyagtól (főleg ha annak a fajlagos teljesítménye is kisebb).
igen pontosan ennyi, be kell állítani ill megoldani a hiányzó üzemanyag gondját.
nem az injektor végzi, hanem a motorvezérlő, de egy bizonyos tartomány felett hiába kéne több nafta egyszerűen eléri annak az intervallumnak a határát amiben korrigálni tud."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11896 üzenetére
100% etanolnál biztosan jelentkezni fog, egyes autóknál 50-50-nél is.
mi az hogy nem lehet kihuzatni a kocsit?
nálam pl rendszeresen forog 4000 felett (jó most még járatos így nyilván nem sűrűn..), és van olyan aki rendszeresen a 25000-5000 tartományba jár.
de pont hogy az tankoljon etanolt aki turbos géppel akar versenyezni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Peter789
senior tag
válasz rob210 #11903 üzenetére
na a nyunyukis rész egyik ismerősömet sztem érdekelheti, mert kipróbálta, és ugyanaz volt a tapasztalata mint nekem: gyengébben megy és pont annyival kér belőle többet, mint amennyivel olcsóbbra jön ki... mit kell hozzá bűvészkedni? kapott már olyan tippet is, hogy valami benzin nyomásszabályzó szelep alá a szűrőházban tegyen egy alátétet és majd attól jó lesz, de ez se nyert...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11903 üzenetére
nincs semmi bajom vele, már mint az etanolal, csak legyünk pontosak ennyi.
isten igazából mind a 6 autóba kéne dugni egy széles sávú lambdaszondát, egy AFR mérőt megnézni a keveréket mindenféle terhelési állapotbna és úgy beállítani, az lenne a legtutibb és így lehetne a legjobb kihasználni az etanolt.
viszont nem mondom azt hogy ahol van lehetőség a fizikális állítgatásra ott nem lehet fülre eltalálni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#67688960
törölt tag
-
Peter789
senior tag
-
Peter789
senior tag
válasz rob210 #11913 üzenetére
a lambda valószínűleg az oktatóautó szerepet hálálta meg, az izzó kiégést meg okozhatja egy sérült, rezgő belsejű lámpatest vagy kicsit hibás töltésszabályozó is - szóval ezeket semmiképpen nem sorolnám típushiba kategóriába
érdemes végigfutni az összes vonatkozó totalcar népítélet írást. természetesen nem szabad készpénznek venni semmit, de a típushibák leszűrésére jó...
a lényeg hogy egyből nézd a motorolajat: benzinszagú, égett ne legyen. a hűtővizen ne csillogjon az olaj és ne legyen benzin szaga. ha véletlenül szervízkönyvvel etetnek, akkor írd fel az alvázszámát és kérdezd le egy szalonban a múltját...
a behozott autó se hátrány - sőt, általában kint a jobb utakon kevésbé fáradnak le az autók - csak ha pl egy L-es rendszámú autót ajánlgatnak akkor kezeld fenntartásokkal, az nem jó jel ha valaki behozza magának és pár hónap múlva már el is akarja adni valamiért...
ajánlott festékréteg vastagság mérőt szerezni: ~25-30e-es befektetés, de ha ezzel elkerülheted a törött autókat az sokat megér. utána meg ha féláron elviszik vaterán, még jobban jöttél ki... de ne lepődj meg, 8 éves autónál ne várj csodákat, kb annyi autónként fogsz egy jó állapotút találni ahány éveset nézel...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
#67688960
törölt tag
válasz rob210 #11910 üzenetére
ok ez jó hír
hideg indításos tapasztalatok mik, főleg injectoros érdekel
a kormos az túl dús keveréket jelent, de gondolom tudod(lamda szonda gyilok üzemmód, akinek van)
ja és hol tankolod az etanolt?
mellékesen, ha van valami jó tanácsod érdekel
halogen izzót pl. nem szabad megfogni az üveg részén, zsírmentesnek kell lennie, én akkor is letakarítom mielött beteszem ha nem fogtam meg[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11925 üzenetére
hát remélem egy darabig egyik se fog nekem kelleni, bár utólag bele gondolva, azért azt a sportos járatást nem kellett volna erőltetni tegnap
de szvsz az egyik fém alapú cucc, a másik meg nem tartalmaz szilárd részecskéket, azért nem mindegy
ahogy nézem az egyik a további kopást hivatott lassítani, illetve a surlódást csökkenteni, míg a másik a kopást próbálja pótolni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#67688960
törölt tag
válasz rob210 #11927 üzenetére
de figyelj már, a kettőnek tényleg más a célja!
tényleg a kerámiát nem próbáltad, vagy szóba se jött?
én egyenlőre csak a lehető legjobb kenést keresemfélreértések elkerülése végett, csak kizárólag tapasztalat megosztási céllal írtam. gondoltam itt is ez a fórum egyik célja
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11936 üzenetére
hali!
a franc enné meg hogy hideg a víz
belső féltengely csukló (v. törött motortartó bak? )?
esetleg difi?másik, feszítő csapágya?
szelepek szólnának fordulaton is, meg a szelepek nem nagyon kapnak kenést, max a tetjük, de elv a hídrótöke és szelep csúcsa közt is egy nagyon minimális olaj film lehet.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11938 üzenetére
hát elv csak az az egy csapágyas feszítő van.
szíjak? nem üt valamelyik szíj kereked?
hát lehet jobban kijösz egy új váltóval mint egy difi javítással, le kell kötni a féltengelyeket és meg kell nézni hogy mekkorát lógnak a menesztő tárcsák.
hát a belső csuklóhoz ki kell venni a féltengelyeket (a váltó cseréhez úgy is le kell kötni).
akkor meg kell nézni mind a 4-et hogy nem feszülnek e meg.nekem a ropogás kattogás mellett még az volt a tünet hogy tartós 90-től mondjuk elkezdet imbolyogni az autó a befeszülő csukló miatt..
ill amikor elv olt törve a bak akkor finom indulásnál lehetett hallani hogy veri a féltengely magát a bölcsőhöz, am arra a bakra gondoltam nálad is, már ha jobb oldalról hallod a dolgot, miről tettem be képet ide a topikba hogy eltörtem.
bár nem hiszem hogy te úgy járkálnál a kocsival mint én de egy gumi bakot minden további nélkül kilehet szakadva csak a kor miatt azokat is érdemes átnézni.
hát a törött bakkal ne sokáig a szar csuklóval szintén ne, a gumikat annyira nem vész finoman kell használni, de azt is minél előbb cserélni kell.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11955 üzenetére
hali!
maga a féltengely is elviheti a hangot....
a csapágy nincs össze törve a kerék agyban? bár az meg búgnak, de mindig, esetleg nagyon extrém esetben kattoghat...de volt már olyan hogy beraktuk az új csuklót és pár hét múlva ugyan úgy kattogott, de ez leginkább a rommá ültetett kocsikra a jellemző, szóval nem a te esetedben de nem elképzelhetetlen.
szvsz nem tudsz felrakni egy olyan fajta generátort mint az enyém, meg egy főtengely szíjtárcsát hozzá (+ vízpumpa) lehet jobban megérné hosszú távon, mint az hogy havi gondot jelent a mostani.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #12042 üzenetére
PN volt a motor akkor az 1,6-os volt, s gyanítom ha 1,8-as lett volna akkor 100-as csuklókkal van.
és megnéztem mind a két váltó kódját 4S volt
4T 020 5-Gang 08/83 - 10/91 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,667(áttételezés, az utolsó a vég áttétel)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
FRENK1988
veterán
válasz rob210 #12066 üzenetére
Itt nem a nagy dögön van a hangsúly egy használható (tehát menni is birjon NÉMET és DIZEL) autó érdekel engem első sorban olyan 1,5milláig. Mert van nekem egy gépem Renault Megane II sedan 2006-os. De annak mostmár piszkosul magas a törlesztője.
tomcsi23: Áhh nem is vettem volna észre a színeltérést ha nem mondod. Jó elvakult A8 bolond vagyok xd. Amugy lenne még egy A6-is de az gömbölyű és arról nem sok jót hallottam ismerősi körben. Nem tudom mennyire helytálló ez.
De inkább ajánljatok ti egyet a fenti kritériumok alapjánNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #12096 üzenetére
hali!
az ilyen parasztokat de szeretem én is.... én se vezetek nőiesen, meg lágyan, de a nem szoktam veszélyeztetni, főleg nem ahol többen is vannak és esetleg pici is van .
mi ma az M3-ason csuktok össze magunkat, megyünk a külsőbe nyugisan 110-el egyszer csak egy büdös gyökér a belsőből a menetirányra merőlegesen át vág a lehajtóra az volt kettőnknek is a mákja hogy nem volt senki a belsőbe és áttudtuk rántani.
amúgy tipp tegyél pár csapágy golyót a közép boxba méretesebbet, a legolcsóbb ragasztott szélvédő 20e-nél kezdődik
más: ~150kg plusz súly két naggyából azonos motorú 16V-nél (KR) sokat számítana a könnyebb de kopottabb és gyengébb javára?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
prmcsk
addikt
válasz rob210 #12114 üzenetére
Imádom az ilyeneket...
Vazzeg ! Ekkora pelenkaszárítót feltenni egy ilyen verdára ?
Nálam ez a "vérjobbágy" kategória.Értelme annyi, mint tehénre a pisztolytáska.
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #12160 üzenetére
cimbi 15-ből intézte a berembo maxokat +ferodo betéteket a GTI-re, igaz 40%-os unix kedvezménnyel.
jó Tomcsi barátom ne sírjál , nekem tárcsának darabja kb 40e (legalább is a zimmermann sportnak), hozzá a betét már csak 30e össz vissz, és nekem nem sport Leonom van
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs