-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
Csak azt tudom, hogy a talira menet 11,5 volt az átlag, visszafele pedig 8,4.
Más: Itt is minden rendben, örülök a sok új arcnak, köszönjük a lehetőséget!
Az ózonos tisztítás milyen lett?Munez, szerintem már az elején elvesztetted azt.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
8th
addikt
Ha tippelnem kéne azt mondanám az Audi A3-ba rakott 125lovas 1.4 TSI és a Golf 5 122lovas 1.4 TSI motorja is utolsó csavarig megegyezik csak előbbinek adtak plusz 3 lovat presztízs okokból mert még se lehet ugyan annyi mint az olcsóbb Golf.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
Mágus2
Közösségépítő
A nyomaték görbéje nem egyezik a két motornak, és nem csak a limiter a különbség. Mindkét motort ugyan addig lehet forgatni, csak az egyiket érdemes a másikat meg nem. Teljesen más térképeket használ a két vezérlő. Máskülönben nem lehetne érezni a különbséget, és mindenki a gyengébbet venné.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A két alkatrész egyike a fojtószelep lesz, annak kisebb az átmérője a gyengébb verzión. Ha azt lecseréli, kelleni is fog a másik szoft, mert hirtelen a szegény keverékre fog panaszkodni. A rev limiter mindkettőben azonos fordulatszámon van, csak az erősebbik több lóerőt ad le adott fordulaton, a görbéje a másik motorhoz képest meredekebben emelkedik.
joshua7 Fő alakatrészekben megegyezik.
De amit már kevesebben tudnak, hogy a régebbi 1.4 és 1.6 16V szívó benzin motoroknak azonos a blokkjuk(furat, méret mindenhol egyezik), csak rövidebb hajtókarok vannak az 1.6 ban, más a főtengely, így lesz nagyobb a löket és a hengerűrtartalom, hengerfejben történik ott a csoda. Simán tudnék 1.4 16V-ből 1.6-ot varázsolni a megfelelő alkatrészekkel.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
én is leszarom, eddig senki se tudod olyat mutatni dizelből ami tudná azt a szintet, legalább is 4 hengeresből.
no oké ez szép és jó keres nekem akkor egy mérést 300le közeli teljesítmény, és 4 henger 1,5-2l közt, ami tudja azt amit leírtál, és persze dizel legyen, ha meg van szólj
egy motor meg a telj és a nyomaték maxok közt él, ott érdemes autózni vele...
ezért nem szeretem a japán mocikat, de ez már nagyon szvsz.
bitpork:elég szar keco bár nem az én izlésem
FET-MEN:mert álltalába Ti is
helyesen4 hengeres bengásokhoz méregetitek amik ráadásul álltalába szívók azéDe felesleges ebbe bele menni, Andris a helyén tudja azt kezelni amit írtam neki.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Dr.Zoo
senior tag
Még nem publikus, de sokan siratják....
(azért gondolom az mond vmit, hogy a Mágus által hozott, és az otthon talált összes sört húzóra megittam 20 perc alatt...)Többek között, én is őszintén gyászolom....
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
VR6-Fan
veterán
tökjó alul meg elég vérszegény, nem véletlen aggatják rájuk a csavar kompikat
viszont ilyet egy dizeltől se láttam még:[link]
főleg nem 4 hengerestől, és ez szinte az alap tuning ezeknék
végén nézd meg hogy 2000 fordulaton hány nm hány le, utcára hétköznapi közlekedéshez is sok, fent meg... no meg lineális a görbe ha nem csak 400m-en gondolkozol sokkal jobb egy ilyen.ez sem szar:
bár látszik hogy felső tartományban már túl nagy a kompresszor vesztesége és nagyon romlik a hatás fok, vagy kicsik a portok és a szelep össze nyítás...
Dr.Zoo:nekem az a jó fajta /használható/ amiket linkeltem, a számoktól teljesen függetlenül!
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Nem3sys
tag
Szami OM606 E300TD mercijével mentem.
Na az 355ló volt mérve.
Egy adagoló elem van benne nagyobb, valami holset turbo és chip. 140ezer be volt neki ez a művelet.
Automata váltó 2000nél elváltva, úgy megy, mint a 130as pd ibiza chippelve 4500ig forgatvaDe ami abban 3000 felett történik anyám borogass
[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Dr.Zoo
senior tag
Ezt gagyogom, sajnos kis pénz, kis foci.
Ha lenne "kedvem", a Gas Monkey-val éppítetnék egy 7.0 hemi cuda-t, és sz@rnék a világra...
De sajna üzbegisztánon landolt az a k@rva gólya, így ezt dobta a gép...
Lehet, lassan a 12 êves paszulyom is "luxuscikk" lessz, és át kell űlnöm egy 2,5 mercibe... A 123 vonalból. persze jobban élünk, mint pár éve...."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
rob210
nagyúr
Tedd meg kérlek ezt két ikarus között is amik éppen összezárnak. (.....nem írom le a véleményem.....)
Témát befejeztem, mivel pont az ilyen vélemények miatt tart itt ez az ország.
Nem tudtam, hogy egyetemi diplomád van közlekedéstanból.
De ha nincs akkor szerintem nevelési célzatot ne is emlegess.
Nem 10 el mentek, hanem szabályosan, ami sietős úrnak nem felelt meg.
Ha a híd végén meg trafi lett volna akkor a köcsög rendőrök, bemértek mi?Ha 20-30al csorog valaki az engem is idegesít, de a megoldása az előzésnek akkor sem ez.
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Akkor mégis egyetértesz abban, hogy ritka a megmaradt szép állapotú audi V8?
Amit én láttam, annak mindene meg volt, rendszám rajta, műszaki érvényes(szóval autó, nem ilyen szét tákolt rom, amivel nem szabad kimenni a forgalomba). Volt mellette egy régi S6 is, szintén forgalomba helyezve.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
brumi1024
veterán
Gondolom le is szokott a négyévszakosról.
Mi egyszer Hollandiában szívtuk meg: a bérelt autóra csak nyárigumit adtak télen (a télinek a felára biztosította a bérbeadót arról, hogy nem fogják kérni), mert hogy ott rég nem volt igazi tél. Hát ez megváltozott abban az évben, olyan havazás volt, hogy autópályákat és reptereket zártak le (meg is szüntették a járatunkat), és természetesen nem csak a bérelt autókon volt nyárigumi, hanem mindenkin. Emlékszem az egyik kicsit emelkedőbb autópályafeljárón egyesével toltuk fel az autókat a hátrébb állókkal.
-
Nem3sys
tag
Nyáron melózok kicsit és lehet PD lesz itt is. Újabb ibizát nem akarok mert az sose lesz gyors. Ott van kertész A3-a is, 270lóval nem tud 14.0 alá menni, én meg 180lóval mentem annyit
150ért tudok motort,köteggel,ecuval. Mindig van az embernek ennyiért. Nekifeszülve 2 nap alatt benne van. Rá egy 1756 és csókolom.
Papirozás 120ért megvan. Haveromnak most csinálta meg jokka ennyiért az 1Z-t egy cabrio golf1-be.
[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
-
hdman
őstag
Nekem magastetős van a 69 lovas dízellel. Hát tényleg nem egy erőgép
Viszont ha párszor megküldöd az autópályán előjön pár döglött ló szelleme
Az utazója 100km/h, a 110 már kezd neki sok lenni, 125 körül vége is a mókának.
Ezért is néztem nagyot, amikor megyek haza meloból a kombimmal, (140tempomat), erre az egyik kollegám elhúz mellettem egy ilyen csodával.
Kikerekedtek a szemeim, rögtön hivtam telefonon, hogy lecserélte-e a vasat egy 2,5tdi-re. Azt mondja nem, csak egr-t vakoltatott, meg az adagolón állítottak neki.
Ez több mint fél (sőt...) éve volt, azóta motorisztikus gondja nem volt, viszont zabál a gép rendesen. Mondjuk az enyém is 10-11 litér körül eszeget(ett).
Sopron city :)
-
Ck.
addikt
Az a baj h engem az olajfolyas gondolatatol is már a sírás kerülget. Biztosan emlékszel az előző kalvariamra ami épphogy csak megoldodott.
Amúgy kíváncsiságból ma megnéztem a Tesco parkolót. 50 parkolóhelybol 50 - nél voltak kisebb - nagyobb foltok. Nem láttam olyan autót ami alatt nem lett volna semmi.[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
ezt én is tudom, de ott is van sok igen hozzáértő!! és azokat elő lehet ásni meg lehet kérdezni, sőt kérni hogy hé Tibi csináld már mindig te légyszi azt mondták te vagy a tipus szaki!..stb ahogy a helyi szerelők között is van ilyen olyan, csak ki lehet nyomozni nem ? marha nagy dolog.. senki nem istenít senkit, nekem ez a tapasztalatom! és nekem ez működik működött még opelnál is anno..nem tudok mást mondani ! béke !
-
degec
senior tag
sajnos nekem ez a tapasztalatom itt helyben!! és itt nem olyan hibákra gondolok ami mechanikai, azaz fékcsere ez az mert az nem az autószerelés művészete az csak meló..kicsit összetettebb gonddal pl dpf gond miegymás, mehettem én itt helybe bárhova is: fúrjuk ki üssük ki vágjuk szét válaszokat kaptam..szag szervízbe megoldották nekem szépen nem horror áron, és még el is mondták mire kéne figyelni..erről ennyit ! féket pl helyiekkel cseréltettem meg voltam elégedve nem nézem le őket, ügyesek okosak gyorsak, de ami összetettebb diagnosztább meló mondom még egyszer itt nálunk az nem megy! nálunk itt a kisvárosban ! béke !
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Formula-1
- Battlefield 2042
- TCL LCD és LED TV-k
- Autóhifi
- Futás, futópályák
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest