-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #32501 üzenetére
Inkább 1 év.
Amúgy nem sok eső volt a nyáron.
Tavasszal ránéztem, hogy lecseréljem nyárira, de alig fogyott. Mondom l.f.szt fogom megint kifolyatni csak emiatt.Régebben én is úgy indultam, hogy lemosattam az ablaktörlővel, de aztán átszoktam a kutas lecsapatásra, hogy kevésbé karcolja. Átgurulok a kútra, 200 forintból lemosom, azt cső. Persze, nem napi szinten, csak ha redvás.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #32558 üzenetére
TT-ben volt 240 ló gyárilag is, persze fehér holló kategória. Ami biztos, elég strapabíró, ahhoz képest meg főleg, mennyit megyek én vele.
Őszi talin volt egy srác, ott dízel 6-os váltó volt alatta. Na ő amúgy magasról tojt rá, hajtotta, ami kifér a csövön. 140e-nél megállt a km, mert beszart az óra, így nem tudja, mennyi van benne. Emellett mint a karácsonyfa, úgy voltak a hibák, tojt rá. Olajat is 2-3 maradékot összeöntött, azt kapta a kocsi. Se a melegítéssel, sem a hűtéssel nem foglalkozott, de még a gyári turbó volt rajta. Abs-esp már régen beszart. Mindezek ellenére teljesen jól üzemelt, "semmi baja". ilyet ment.#32561) FoBCRaistlin : akkor szar mind, dízel a király.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #32685 üzenetére
Miért kell ezt cserélni?
Semmi olaj nem fogy a motorból.Senki nem vette észre a kis meglepit? Amiről természetesen az előző tulaj szintén nem tájékoztatott...
MunezXBK: én is úgy érzem, hogy kellett volna még kép
TaaT: Tiszta lett
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #32690 üzenetére
Nem lehet, hogy csak össze lett maszatolva?
Kiszerelés előtt száraznak tűnt.
Az a membrán ház, az hol is van?Ha esetleg szökik a nyomásom, és itt, akkor az adhatja azt a sípoló hangot, amit régebben mondtam?
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #32698 üzenetére
Holnap úgyis megyek megint hozzá, akkor lehet megnézetem ezeket még.
Amúgy most észrevettem, hogy mintha csendesebb lenne a motor a friss olajjal.
moszka: Ennyit veretni? Ezt nem értem.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #32709 üzenetére
ok, akkor holnap megnezem teljesen szaraz-e. aztan majd par nap mulva nezek ra ismet.
azt tudom, hogy mit jelent a veretni, csak azt nem tudom a kollega honnan tudja mennyit es hogyan mentem edig...
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #32728 üzenetére
Ma mentem hosszabb távot a géppel.
Beszéltem a szerelőmmel, és tényleg kifújt egy kicsit az EGR-nél is, de elvileg máshol. (vagy lehet ott is)
Nos, most rendese be lett fújva valami tömítő ragasztó szerűséggel, és jóval csendesebb a visítás.
Majd még meg lesz lesve, de már alakul a dolog.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #32759 üzenetére
Az a baj, hogy csak felülről látom az órát, és nem túl nagy a skála.
Lehet Megkérek majd valakit, hogy menjen egy kört padlózva, aztán figyelem, vagy videózom majd az órát.Na az 1,35 azért már jobban tetszik mint az 1.
moszka: Ezek szerint igen, meg ha igaz, akkor pár helyen a csövezés is kifújt közben.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #32848 üzenetére
Nem jutok szavakhoz... Most 2 verzióm van.
1: Így vette... gratula hozzá, már 2 ízlésficamos embernek tetszik
2: Ő alakította át... nos amennyit ráköltött, én bele sem gondolok hogyan nézne ki belőle az enyém (vagy hogy menne)Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
m3tr0
senior tag
válasz Mágus2 #32904 üzenetére
Punto megvan köszi. Voltam vele szerelőmnél és akármennyire hallgatta nem tudta megmondani mi lehet az. Mondta,hogy menjek még vele aztán meglátjuk,most nem mondja azt,hogy vegyek ezt-azt 20 ezerért hozzá hátha az a rossz.
A tippje: a kuplungnál lévő valamelyik rugó valszeg elkopott és ahogy forog az adhat ilyen hangot.De ez is csak tipp. Használom tovább, közben meg keresem a következő autómat, mert ez édesanyámé lesz.AMD Power: persze..de milyen jó amikor 40 fok van, vagy az autóban még több és szépen lehül és lehet felhúzott ablakkal is rendesen közlekedni. Én most csak klímás autókat nézek...de lehet le kell mondanom róla.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz Mágus2 #32989 üzenetére
Nálam viszont nagy fordulaton nincs gond, csak részterhelésen. Mintha gyújtás vagy üzemanyagkimaradás miatt csinálná. Tegnap is 3000-es fordulat környékén volt és csak úgy pikkpakk leállt. Megállás után azonnal újraindult.
Ma nem volt vele semmi gond, pedig kapott várost és országutat is.
Ilyet még sohasem csinált. És mivel hibakódot sem tárolt, így vált gyanússá a pumpa.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen