-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
Egy pontos címnek, GPS koordinátának én is örülnék . Majd a találkozó előtt.
Habár gubancolódik a helyzet, de van még idő...Megvan a ludas a Torpedóban. Idegesített, hogy a szervizben semmi hibát nem produkált. Megcibáltam ma dél előtt. Megjött a hiányzó (hiányzott a francnak) hang, majd a visszaúton a város előtt elpadlóztam 4.ben 3500-ig. Ahogy leszáltam a gázról, többet nem is engedett gyorsítani. Befele jövet már csörgettem is a főnököt. Odagurultam leállítás nélkül, megnézték gépen, már volt is hiba:
- turbónyomás (vezérlő?) szabályzó hiba
Próbakör hibával, majd leállítás, újraindítás. A hibát saját maga kitörölte (ismét).Jövő héten lesz fejlemény, de a turbót állítólag le kell ugrasztani. Remélem megúszom a cserét, felújítást... Ezt nehezen fogom tudni beadagolni a zasszonynak.
Read only...
-
net84
őstag
válasz MunezXBK #65903 üzenetére
Ha minden igaz, mi Székesfehérvár felől érkezünk (ha pályázunk, akkor is arrafelé megyünk). Hacsak el nem tévedünk , mert erre minden esély megvan.
(#65904) Dr.Zoo - Nekem ~3 óra az út, két pihenővel (cigi, kávé, pisi/kaki) számolva. Fehérvár felé, pálya nélkül. Pálya esetén max. 2,5 óra a két pihenővel együtt.
Én egy 8-9 óra közötti indulással számoltam, így dél környékén mi is leérnénk.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz MunezXBK #65912 üzenetére
Pályán még nem tévedtem el... csak későn szoktam észrevenni, hogy le kellene hajtanom. Olyankor kicsit rövidnek tűnik a kihajtó.
(#65915) Mágus2 - Jöttök? ...vagy még képlékeny? Erre valami megnyugtató észrevétel (pontos hibakódot hétfőn fogok tudni, ma nem engedtek közel a géphez a szervizben) ? Vagy készüljek fel és kezdjek turbót nézegetni?
Egyébként mi a jobb? Felújíttatni a jelenlegi turbót vagy venni egy másikat (bontott vagy szintén felújítottat)?
(#65917) Dr.Zoo - okok, ha mégis változna a várható érkezés, akkor úgyis jelentkezem. Ha kell, igazodok másokhoz, hogy ne kelljen egyesével benavigálni az autókat.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #65936 üzenetére
A fura hang egyertelmuen sok levegot jelent. Fujtat, de elviekben nem nyomja ki sehol, ezert is tilthat le. Ellenben a gaz elvetelekor teljesen olyan a "vissza"sziszegese mintha lefujo szelep lenne beepitve.
Az erdekes az, hogy nem produkalja mindig a tuneteket. Eddig az tunt fel, hogy parasabb, esos idoben semmi tunet nincs. De az idojaras fugges lehet csak veletlen is.
Az ero pedig sziszeges, fujtatas mellett is megvan mindig. Eddig ket alkalommal, ket nap jatszotta el, hogy nem volt levego es megtorpant az auto gazadasra.Mennyire faj egy uj turbo?
A szerviz tulaja sincs megelegedve a fellujitott turboval. Ugyaugy Toledoja van, ugyanolyan motorral.
Azt ki lehet a turbo lebontasa nelkul is deriteni, hogy mi van rajt?Read only...
-
-
net84
őstag
válasz rob210 #65977 üzenetére
Lehet, valami olyasmi a szituacio mint nalam?
Egyszer szalt ki egy kocsog elottem es kezdett el pattogni (meg a mi autonk idoszakbano). Levetettem a suzukit magamrol es vissza is ult az autojaba a bator legeny.
Igaz en mindig azt kapom meg, hogy addig mutogatok es kiabalok a barmoknak, mig egyszer valaki meg nem ver. Abba azert nekem is lesz legalabb egy kicsi beleszolasom.Egy vicc jutott az eszembe:
Bemegy ket kopasz a kocsmaba es az egyik elkialtja magat:
- Na ki akar itt balhet?
Egy rezboru felpattan az egyik asztaltol. Kimennek a kocsma ele. A rezboru eloveszi a keset es elkezdi forgatni. Erre az egyik kopasz odafordul a masikhoz es igy szol:
- En nem ertem eseket a rezborueket. Mindegyik kest vesz elo, mikor tudhatna, hogy itt most lovoldozes lesz.Read only...
-
net84
őstag
En egy tenyernyi teruletre (egy nagyobb es ket kisebb hupnival) kaptam 20k-s ajanlatot. De az elen megtorott a festek, igy nem vallaltak a kihuzatast.
Helyette ugyanebben az arban lakatoltak volna festes nelkul. A festesre pedig plusz 25k-s ajanlatot kaptam. Vegul otthon visszanyomtuk a horpadast az el pedig kapott javito festeket. Az egeszet pedig egy dekor matrica takarja. Egy apro hupni maradt bent, mert belulrol ahhoz nem ferni hozza. Ha nem mutatom, nem hivom fel ra a figyelmet, akkor nem is szokott az embereknek feltunni.Read only...
-
net84
őstag
Nincs mit.
He? Most akkor Te terdelted le az autot vagy az asszony? Tudhatnad, hogy a nok nem turik a konkurenciat . Ha meg gond, hogy a kocsira tobbet koltesz, akkor at kell adni a kasszat az asszonynak azzal a feltetellel, hogy ami fontos es kotelezo azt biza fizetni kell. Tudod milyen regen jartam a kut shopjaba tankolas utan? Tankolok, kopogok kettot a hatso ablakon es mar megy is fizetni .
Igaz javitasnal hallgatok is eleget....mar elore felek a turbos mizeriatol. Meg a valtot sem emesztette meg rendesen.Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #65989 üzenetére
Az oreg szaki a szervizben elsetalt az auto elott, megkerdezte, hogy mi a baj es egybol a vakumhibat mondta. Meg (probalom idezni): "a tuzfalon van egy bigyo, amibe megy a sok vekony cso, azt kell cserelni. Gondolom egy ilyen autonal nem olcso." Majd megvonta a vallat, begyujtotta a langvagot es elkezdett futomuvet bontani ő még nem az a computeres autoszerelo.
Az, hogy kizarjuk a tul magas nyomast, ahhoz eleg lehet egy sziszegos teszt ut vagy addig kell hajtani comuterre kotve, mig veszmodba nem rakja magat?
Amikor letiltotta a fordulatszamot es meg bent volt a hiba, akkor 1,5bar volt a plafon. Finom gazfroccsnel 1,3barra ugralt. A notijuk le volt merulve, igy a tesztuton torteno log elmaradt, pedig azt akartak meg csinalni, hogy tobbet lassanak.
Ha szorulna a turbo, akkor az erosen erezheto lenne a teljesitmenyen es gondoloma hangjat sem hallanam (nem sziszegne).Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #66029 üzenetére
Holnap remelhetoleg megtudom a pontos hibamegnevezest es a kodot is. Elviekben egyeztetjuk a lehetosegeket is.
Ugy, hogy N75, nem ismerik. Valami teljesen mas nevet mondtak ra, miutan korulirtam, hogy mire gondolok.
A remeny hal meg utoljara . Bizok bent, hogy nem lesz egy vagyon a javitas.
Mai erdekesseg: reggel paras volt meg az ido es az auto is. Amig el nem kezdett melegeni a rendszer, egy hangja sem volt.Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #66204 üzenetére
Nálam ilyen hátul szokott előfordulni. Hol az index, hol a helyzetjelző pihen meg. Aztán gondol egyet és újra működik. Lassan körbeérek az autón és minden izzó kicserélésre kerül .
A hibakódot elfelejtettem megkérdezni, kicsit kapkodtam. Tegnap zárás után hoztam el a gépet, de legalább megvan a hiba. A váltózó geo a hülye. Szorul, nem is kicsit. Az utolsó szakasza nem is működik. Kétszer sikerült teljesen "zárnia", mindkétszer 2,5bar feletti nyomás/vákum rásegítésével. Ezt is hatalmas roppanással viszonozta. Most elhoztam, jövő héten megy vissza, leszedik a komplett turbót és viszem Győrbe takaríttatni, tesztelni és javíttatni a turbósokhoz. Átnézik a turbót is, ha kell javítják...a zasszony egész nyugodtan fogadta, csak fel akarta gyújtani (aszonta, 100k-ig nem fog agyérgörcsöt kapni - én viszont igen, ha a turbóhoz is hozzá kell nyúlni).
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #66236 üzenetére
Ha jól fordítom, akkor igen (magyarul beszélt a szoftverük). A zárójeles viszont nem volt utána.
Visszarakom az autóba a kékfogas kütyüt, ha jövő hétig megint csinálja, akkor kimentem belőle.Vasárnap megszívatott. Szépen nyugisan előztem egy X1-et 5.ben, elmentem mellette, gáz fel, kuplung le és már hallottam is, hogy megváltozik a motor hangja. 6.ban ráléptem újra a gázra és 110-ről semmi gyorsulás. Jó, hagytam, a következő településig elmegy. Erre beértem két amatőrt, dombnak felfele fékeztek. 80-al, 5.ben futottam neki az emelkedőnek. 3. fokozat és 40km/h lett a vége, mire felért. Szidtam is magam, hogy miért nem restartoltam a domb előtt.
(#66245) DroneZ^ - itt áll egy mellettünk, a gazdája éppen egy nyergest legóz össze. Azt tudom, amikor megvette nem volt elájulva a fogyasztás-teljesítmény arányától (de talán még valami okosítás is van rajt). Meginterjúvolom, ha végzett.
Read only...
-
net84
őstag
lehet volt már, de én most láttam először:
Fordéknál mókuserő van...Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #66616 üzenetére
...és azon a csomagtér nyíláson keresztül mit lehet berakni? A kapálógép biztosan nem fér be...de ha beraksz egy majmot, akkor azon a nyíláson keresztül lehet neki banánt dobálni. Másra nem jó. Az első ajtók viszont tetszenek...de nekem nem kellene a Torpedóra (most van a doktor bácsinál, holnap pedig visszük a turbót gyógyítani)
Read only...
-
net84
őstag
Turbó harc megvívva (reggel 9 óra körül adtam le, 12 után egy kicsivel már ott voltunk érte).
előtte (teljes alakos elmaradt) - utána
Lapátok jók, lógás nincs, magas fordulaton volt határérték feletti rezonancia, az ki lett centírozva. Szépen "karban tartott" turbó. A középrész cseréje még csak szóba sem került. GEO kitakarítva, beállítva. Holnap még átnézik a gépet, kap új olajat (ilyen rövid időn belül még semmin nem volt ledobva - motoron sem) és jöhet is a teszt . Remélem nem fogok csalódni a teljesítményben sem. Ha minden faxa lesz, akkor le a kalappal előttük.Read only...
-
net84
őstag
20k a takarítás + 2k a centírozás + ÁFA mindezekre.
Ha valami máshoz is hozzá kell nyúlni, akkor emelkedik az ár.
Amikor odavittem, úgy egyeztünk meg, hogy tisztítás lesz alapból, centírozás mérés után, ha kell. Ha más gond nincs, akkor ez ennyi lesz és mehet is a móka.
Rákérdeztem a komplett középrész cserére. Csak a középrész ~75k + a csere és tisztítás ~20k.Read only...
-
net84
őstag
válasz Nem3sys #66961 üzenetére
Nem kis penz van a turbo szervizben. De technika is volt/van ott.
De milyen penz van az autoszervizben...tobbe kerult a turbo le-, felrakas, mint a turbo javitasa. Igaz benne volt az osszes szuro es az olaj csereje is.Elhoztam a gepet. Eg es fold. Most tudom, erzem, hogy eddig kehes volt a turbo. Fenyevekkel jobb a gyorsulas. Ujra olyan, mint regen. Mar el is felejtettem, hogy miert szerettem meg.
Holnap elvisz egy karikara, hogy ismet osszehaverkodjunk .Read only...
-
net84
őstag
Jónapot az Uraknak!
Eltűntem mint .... a fűben. Van egy-két hét "pihi", így gondoltam ide is benézek.
Pont jó a téma! Az izzócserélgetést feladtam. Nem kísérletezek, látni szeretnék. Jelenleg normál izzós, normál foncsoros első lámpák vannak az autóban. Be lehet szerelni projektoros lámpát a gyári helyett? Szabályos lesz? A rend őre / NKH mennyire fog baxtatni érte? Ehhez kell mosó vagy az csak a XENON-hoz?Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #75125 üzenetére
Magyaran a projektoroshoz ugyanugy kell a moso es az automata magassag allitas? Akkor marad ami van...sokba fog nekem kerulni, mire ebbol eleg feny fog kijonni.
Penteken takaritas kozben teljesen letekertem a magassagot. Mikor elindultam, szinte semmit nem lattam az elso lampak fenyebol. Lesz mit allitgatni es tesztelni.(#75132) bitpork - mar neha en sem tudom...
Read only...
-
net84
őstag
válasz Morris #75173 üzenetére
Akkor egy lépéssel beljebb vagyok...
A projektoros lámpát jelölik a forgalmiba vagy szimplán cserélhetem a hagyományos foncsorost projektoros+ledes helyzetjelzős lámpára?
Egyik helyen azt hallom, hogy csak ugyanolyan szerelhető bele, ami gyárilag bent van, másik helyen azt mondják, hogy átszerelhető nyugodtan. Közben pedig olvastam, hogy csak olyan "módosítás" hajtható végre a gépjárművön, ami gyárilag is létezik hozzá (ez alapján, ha nem gyártották volna xenonnal ezt a típust, akkor hiába építek mosót és magasság állítót, akkor sem lehet belőle xenonos).Read only...
-
net84
őstag
válasz Bling95 #75261 üzenetére
M7-en mar jartam en is nagy zuheba. Nem volt addig semmi gond, amig az elozott kamion be nem teritett. Mire egyet fordult az ablaktorlo, arra elottem volt ~10m-el egy a kulso savbol kicsapodo auto feklampaja. Nyomtam/huztam mindent amit ertem...
De semmi nem volt a majusi soproni utamhoz kepest. Viharban jottunk haza. Akkora eso volt, hogy 60-as tempo volt a maximum, mindenki nyugton volt, nem mert senki elozest bekockaztatni. A 45 perces ut majd ket orasra kerekedett. Elottem egyparan feladtak ut kozben es inkabb felre alltak.Read only...
-
net84
őstag
válasz MunezXBK #75375 üzenetére
Tudod mi a rablas?
Az, amikor az ejszaka folyaman lelopjak az autorol a ceglogot/cegtablat. Mar csak azt nem tudom, hogy miaf@sznak kell neki egy olyan ceglogo, amihez semmi koze... teny, hogy magneses, de ha nem kezdi el feszegetni, akkor nem is tunik fel.
Megvan az uj, de azt egyelore nem merem felrakni. Csillaggarazs atka.Read only...
-
net84
őstag
válasz tomcsi23 #75380 üzenetére
de minek neki a ceglogonk? Ezt nem fogom soha megerteni...
Magus mester! Konszern idegen kerdes. Adott egy olasz szeker (alfa). Gyari szoftverrel megnezve 2.2 bar turbonyomast mernek. Eredetileg 1.3-nak kellene lennie. Egyik szerelo szerint sok, valami szofveres/szenzoros hiba van(de nem er ra vele foglalkozni), masik szerelo szerint ez valojaban 1.2 bar, mert 1 bart le kell vonni a kornyezeti nyomas miatt. Mi az igazsag? Mindket szerelo egyebkent alfagurunak van kikialtva a kornyeken...
Read only...
-
net84
őstag
válasz zsolt19900 #75389 üzenetére
Engem is erdekelne hasonlo. Pontosabban az, hogy a ketgombos taviranyitoval le lehet-e huzatni az ablakokat (illetve ha mar lefele megy, felfele is mehetne ). Jelenleg a sofor ajto zarjaval tudom engedni/emelni az ablakokat.
Read only...
-
net84
őstag
válasz cellpeti #75396 üzenetére
Szia!
1.4 motorhoz volt szerencsem. Igaz VW-bol tartosan. Ott egy inditasi es hideg motorral fulladasi hiba lepett fel a tel vegen. Lamda szondatol kezdve hofokerzekeloig mondtak ra mindent. Aztan egyszer csak, "megjavult". Mivel par honapja nem produkalja a hibat, igy egyelore nem jutottunk semmi eredmenyre. Ezen kivul muszaki hiba a motorral nem volt, olaj, olajszuro, legszuro, stb., benzin es egy akku ami eddig kellett. Azt viszont volt szerencsenk kiprobalni, hogy az Oktavia kombit jobban meghajta az 1.4 motor, mint a Golf kombit. Erdekes volt. Mindketto 2004-es evjarat, mindketto gyari allapot. De kombi eseten szerintem keves ez a motor, inkabb az 1.6. Varoson kivul, megpakolva, 5 szemellyel halott a kisebb motor. Nagypapa tempo van, ha akarod, ha nem.
Az ablakemelo kapcsolok es az ajto nyitas erzekelok szeretnek megfaradni (de melyik tipusnal nem ). A barati korbe legutobb beerkezo Oktavia kozpontija volt megkergulve, magatol nyitott-zart, ha olyan kedve volt. Mas hibaval en nem talalkoztam.[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Ace owner #77489 üzenetére
Telefon/kütyü 5V USB töltőre gondolsz?
Abból most rendeltem egyilyet.
Előtte ilyen volt. De azt még itthon vettem ~2.500.- Ft-ért. Ennek sem volt gondja, amíg el nem repült az autóba (széthullott az érintkezős része), majd nem próbáltam a kék ledet pirosra cserélni.
Ezeknek a mini, olcsó kütyüknek a hátulütője, hogy a legtöbben nincs biztosíték, így ha posszan, akkor elnyomhatja mindazt, ami rá van kötve.Ha motor akku töltő, akkor pedig digitális.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz MunezXBK #77494 üzenetére
Elégnek elég, de mire .
Ha megy a navi a telefonon, kékfog és gps (+3G) aktív és még melege is van, akkor szereti a telefon kiírni, hogy kevés a töltési energia, ezért kikapcsolja a töltést. Merülni max 2-5%-ot szokott ilyenkor, megy hálózatról, mintha akku nélküli lenne.Read only...
-
net84
őstag
Jonapokat!
Nem reg jartam erre, csak regen irtam .Felnyitottam a motorhaztetot, mert mikor maskor, ha nem a "hetkoznapba iktatott pihenes, kirandulas" alatt dontenek a kieges mellett az izzok.
Talaltam egy elrepedt csovet (kek szigetelo szallaggal "orvosolva"). Itt
Feltetelezem valami levego mennyiseg meros cso. A pipa resze van elrepedve, a szigetelo szalag most osszetartja.
Mennyire surgosen rohanjak ilyen csoert? Egyaltalan mit keressek?Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #81859 üzenetére
A kormanyt mi...
Koszi! Nem vagyok boldog. Nem tudom, hogy mikor repedt meg. Most szigetel a szigszalag. Ipari ragaszton mit ertesz? Valami gumis kotesut nezzek?Megkoszonom, ha talalsz cikkszamot. Hatha nem egy horror, akkor inkabb kicserelem.
Koszi!
(#81856) hdman - okt. 19. Hacsak kozbe nem jon valami. 7-13 ora kozott Vasvillaba es annak kornyeken leszek. Egyelore ez fixnek tunik...
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #81878 üzenetére
Köszi!
Ennek a ragasztónak utána nézek...Adatok:
SEAT Toledo MK3 (Typ 5 ?)
2005
2.0 PD TDI
BKD (a folytatást nem tudom, de ha kell, megkeresem )bitpork - én veled vagyok! Csak a gyári és pont. Najó! Egy Androidos, navis, 7"-ért kicsapnám a gyárit
Pár hete kaptam meg, hogy miért nincs erősítőm és láda hátul. Egyrészt nekem kell a csomagtér, másrészt meg bőven elég, amit a 6 hangoskodó tud. Majdnem megöltek a helyszínen.[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
-
net84
őstag
válasz zsolt1225 #82038 üzenetére
vendingo kollégával értek egyet. A ködlámpa ködben használatos.
Habár felénk most a helyzetjelző + ködlámpa kombináció lett nagy divat.
Beér egy ilyen barom és hiába kapcsolgatom neki a hátsó ködlámpát, szarik rá.
Ködben is vagyok annyira normális, ha utolérek valakit, akkor lenyomom az elsőt, ha engem érnek utol, akkor pedig lekapcsolom a hátsót (figyelve arra, hogy továbbra is lássak és látszódjak is).De majd talán ez a sok együgyű is megtanulja, hogy mi a helyes, ha rendszeresen pofon törli a szemből jövő kamionos az összes "menet fényével" (tompított+refi+alsó ködlámpák+felső 4 kiegészítő refi). Van ott meglepetés az éjszakában. Én már kaptam ilyet, de amikor visszarefiztem, akkor levette. Utána derült ki, hogy a céges kocsin el volt állítva a tompított is nem kicsit.
Read only...
-
net84
őstag
válasz thefreeman #82176 üzenetére
2004-es Golfot szepen olvassa, 2005 Toledo mar nem teljesen jo. A nyomas ertekek koborolnak, tobb mindennel sem beszelget, hibakod olvasas elvileg ok, sebesseg, fordulatszam ok, de egy pottyet kesik...a navi muholddal gyorsabban reagal a gyorsitasra, lassitasra. Nekem egyelore nem jott be a kekfog (hibakod olvasasra jo). De lehet hiba a szoftverrel is.
Real time adatra van a Torque-nak masik progija is...hamarosan tesztelem azt is.Read only...
-
net84
őstag
Mágusmester! Nem ide tartozó, de ha már időnként fel kell hozni az olaj témát, akkor tessen nekem tanácsot adni...
Suzuki Swift 1,3 (benzin) 1996, ~200k km. Milyen olajat tegyek bele? 10w40 ugrik most le belőle (~1,5 éve cserélve). Meg van már egy picit kopva, enyhén hupog (lehet, hogy a kipuff is lukas, az is most fog kiderülni, ha bejutok alá), az olajat nem eszi, nem füstöl...
Szerk.: pedig arra gondoltam, hogy a Torpedóból leeresztem, abba öntök újat, a leengedettet pedig beöntöm a Stiftbe...
10w40 maradhat?Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
Aktuális kérdésemben apukák előnyben .
Milyen gyerekülést vegyek a Torpedóba?
ISOFIX a minimum (most már kötelező is), előny, ha hordozónak lehet használni, 0-18kg vagy 0-25kg (tehát újszülöttől). Ne gazdaságos verzió legyen, ami a kezem is töri, ha beleteszem. Némi biztonsági, kényelmi párnázat nem árt, ha van... Ki mit/milyet használ(t)?
Lehetőség szerint lehessen hozzá rögzítő adaptert pluszba venni (a C2-be megy be opciósan, ott klasszikus ülés van). Nem szeretném sem szerelgetni az autók között, sem két gyerekülést nem szeretnék venni. Esetleg olyan megoldás is érdekel, hogy többfunkciós babakocsi, aminek a gyerekhordó részéhez van autós adapter...
Külhoni megoldás is érdekel (ha valaki onnan rendelt olcsóbban, főleg)...Kagyló ülés van elöl-hátul. A hátsó még istenes, de az első az MK3 Toledo-ba ritka volt. Tudtommal a 2005 körüli Leon Sport volt még ezzel az üléssel szerelve. Nem szeretném szétgyötörni a szivacsot az ülésben...
Előre is köszönöm!
Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen