- Microsoft Excel topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Programozás topic
- Windows 11
- Zyxel NAS326
- YouTube
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Disney+
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
hát a lóra patkó kell, ezt pedig megpatkolták...
rob210 - ezaz! rá kellett volna sózni egyből 4 lemezfelnit francnak kell a csilivili
Nekem is megpróbálták a lehető legkevesebb súlyt rárakni a felnire, csak azt nem mondták, hogy az elején úgy fog kinézni mint a karácsonyfa, utána pedig sorba lepotyog...
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz bitpork #44888 üzenetére
Bazz! Nem semmi, inkabb nem tippelek.
Ma az autok is ereztek a frontot.Nekem reggel nem akart elindulni, hiaba oninditoztam, nem roffent, majd letiltott. Mar majdnem melle altam a masikkal, hogy bikazas lesz a vege, de csak beroffent. Asszem ebbol nyar vegere akku csere lesz.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #44912 üzenetére
Lehet, volt egy ilyen tipp is, de meg nem probaltuk ki masik akkuval.
Ha felkotom a C2-ot (54Ah) jaro motorral bikazasra es ugy rainditok az uzemmeleg Torpedora, lehet belole valami gubanc? Eddig nem okozott gondot, bikakabellel inditottam, amit kellett, de egyik szerelo azt mondta, hogy csak veszhelyzet eseten hasznaljuk ezt, egyebkent javallott a bikazo akku hasznalata. A jaro motoru auto akkurol nagy pofont kaphat az elektronika...Read only...
-
net84
őstag
válasz narancsnn #44919 üzenetére
Nem semmi km van bent, nem családi autó volt a képek alapján nincs lelakva, sokkal kevesebb "km-el" sokkal rosszabb állapotú autót is láttam mostanság.
(#44925) Mágus2 - indításkor a német gépezet lerohanja a francia ellenállást? akkor marad a bika akku használata. 54Ah elég lehet, ha hagyom az eredetit és párhuzamosan hozzákötöm?
(#44930) bitpork - Téged üldöz a műszerfal...
Read only...
-
net84
őstag
-
net84
őstag
válasz Dr.Zoo #44943 üzenetére
A bikakábellel nincs gondom, akku nincs egyelőre még, amiről meg tudnám támogatni a jelenlegi akkumat.
A szervizeket pedig jelenleg kihagynám, mert:
1. elviszem olyan helyre, ahol van akkus szaki, 99%, hogy rábeszélnek egy új aksira (ha kell, ha nem) és még nem is tudom felügyelni, hogy mit csinálnak (így már egy javítást megjártam náluk)
2. elviszem oda, ahol megbízok a szerviz munkájába, de ők nem foglalkoznak ilyennel, így vagy tovább viszik (újra az első eset áll fent), vagy rendelnek egyet és cserélik (ha kell, ha nem, máshogy nem tudják kiszűrni).
3. ha sikerül egy megfelelő aksit találnom, akkor én ellenőrizhetem, hogy ez akku hiba vagy sem és biztos leszek abban, hogy a végeredmény "hiteles".bajnokpityu - köszi! ismerős a szituáció...
HA! Beigazolódik, hogy az aksi a rossz, akkor hogyan célszerű cserélni? A méretnek és +/- oldalnak egyeznie kell, de hogyan cseréljem? Lehetőség szerint folyamatosan legyen kapcsolat az autó és az aksik között vagy leszedhetem nyugodtan a jelenlegiről a sarukat, kiveszem, beteszem az újat és visszarakom a sarukat (saruk tisztítása, zsírozás, stb. egyértelmű).
A rádió vagy bármi más nem fog kódot kérni az "áramszünet" után? Nem felejti el a kulcsokat?Read only...
-
net84
őstag
(#44945) bitpork - jah! sokkot kapott és most jön ki rajt
(#44946) Dr.Zoo - köszönöm, de nagyon messze vagyok Bp-től.
(#44947) FoBCRaistlin - az szép! felkészülök minden eshetőségre
Read only...
-
net84
őstag
válasz RohamDroid #44954 üzenetére
Kérdezd meg a biztosítód, hogy a környékeden van-e szerződéses kárszakértő partnerük IT vagy MOBIL területén vagy hozzájuk kell-e eljuttatni a készüléket...
Esetlegesen egy előzetes szakvéleményeztetésre keress egy mobil szervizt.
Ha az egész ingatlanban csak ez a kár keletkezett és a szomszédod nem tett bejelentést, akkor felejtős. Vissza fogják dobni, hacsak nem találsz valakit/valamit, aki megdönthetetlen bizonyítékkal tud szolgálni afelől, hogy biza Nálad tényleg villámcsapás történt. Egyébként a 230V-os hálózaton történt villámcsapásnak elég egyértelmű jelei vannak.Mágus2 - ez remek! hogy az a bizonyos állna beléjük! Mi van abban az esetben, ha nem nyaralónak minősített területen történik a "nyaralás"? Pl. az ingatlan besorolása gyümölcsös, szántó, rét, erdő, vagy kiskert? Természetesen feltételezve azt, hogy pénzt a tulajdonos nem kér az ott tartózkodásért, és ő is a helyszínen tartózkodik...
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz rob210 #45034 üzenetére
En anno nezegettem az univerzalis konyokloket, de az igazat megvallva en 6-7ezer kornyekere lottem az aljat. Az alatt annyira gyenge a minosege, hogy megkockaztatom, nem csak a tamaszkodastol, hanem az auto tekeredesetol is, rovid ido utan szethullik. Igazan normalisat 10-14ezer kozotti arban talatam.
Felfogatasuk valtozo, a normalisabbhoz tobb konzoltipust adnak, azzal kell rogziteni a kozep boxhoz. A legtobbet furni, csavarozni kell. Ami tipusspecifikus es normalisan "rombolas" nelkul rogzitheto, azok mar az annyit nem er kategoriaba tartozik.Read only...
-
net84
őstag
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #45075 üzenetére
Olyan színezés tudtommal több Uniós tagállam alkalmaz.
Nekem az itthoni színezés értelmetlennek tűnik a jelenlegi indoklásokkal...meg az egyetlen alkalmas cég is érdekes .
Arról nem is beszélve, hogy ennek költségét újra miisszuk megfüstöljük el. közben pedig szegény benzinesnek le kell maradnia vagy meg kell előznie.
De ha már színezünk, akkor nem lehetne, hogy a diesel zöld színű legyen és a füstje is zöld árnyalatban pompázzon? Igaz ez nagyon meglátszana a fekete autón.Read only...
-
net84
őstag
Kis help kellene...
Lassan a motortakaró műanyag burkolat olyan hangosan zörög a motortérbe, hogy elnyomja a motor hangját. Mit tudok vele csinálni (azon kívül, hogy leszerelem)?
Ez van rajt jelenleg. A szürke műanyag is elvált már a feketétől és egymáson zörögnek, de az egész remeg is a blokkon...
Csukott motorháztetőnél is lehet hallani, hogy valami elszabadult az autó előtt állva.[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz MunezXBK #45164 üzenetére
Köszi! nincs garázsom így meg kell csinálni...
nincs csavar...hátul van egy fül gumi gyűrűvel, abba beakasztom és további 3 "gumibolhába" kell belepattintani...latyak17 - a kazántömítő sziloplasztra már én is gondoltam, de ez egy picit kontár munka
rob210 - csavarozható rögzítés nincs, ha lenne, már beültettem volna gumiba...a két műanyagot pedig nem szegecselném össze...szeretek ránézni a motortérre, akkor inkább leveszem a burkolatot.
Mégvalami! Ennek a burkolatnak a belső fele valami szivaccsal van bevonva. Olyat lehet kapni külön, akár méterbe? Ez hőálló, hőpajzsként funkcionál vagy zajcsökkentő?
A múltkori turbó cső szétcsúszáskor egy kicsit szétszedte a levegő az egyik sarkát, cserélném vagy megválnék a teljes sérült területtől, ha "felesleges". De lehet, hogy van köze a zörgéshez is?Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #45168 üzenetére
Köszi!
A szivacsra keresztet vethetek, a gumikat és azok helyét a műanyagban pedig ellenőrzöm.
A nagyobb hangja a szürke műanyagnak van, ahogy más frekvencián ugrál a feketén, mint ahogy a fekete rázkódik a motoron...lehet tényleg kinyomom hőálló szilikonnal.Read only...
-
net84
őstag
válasz MunezXBK #45212 üzenetére
...mondom okosat!
A popszegecs az egyszerű.
De gondoltam púrhabra is a blokk és a burkolat közé. Biztos nem zörögne többet, a motor bemelegedése után pedig már nem is kellene idegeskednem, hogy elkezdi újraTaaT - jól látom? Brembo "ház" felmókányolás
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
Ezaz! Kicsit sem havaztam be munkával az elmúlt 4-5 napban...de nem panaszkodok, volt értelme és eredménye is.
2,0 PD TDI felejtős? Hát vitatkoznék... a PD része megosztja a "társadalmat", de egyébként más gondja nincs. Ha valami besz*rik, azt jól kell megcsinálni. Ha pedig jól nem lehet, akkor el kell felejteni és cserélni.
A PD elem hibás motor felújítását (amikor már nem elég az elem csere) kérdeztem (megijesztettek a hibával, de részben meg is nyugodtam), nem olcsó, nem kevés idő, de meg lehet jól csinálni.Gyors - talán nem illegális - kérdés:
- az oké, hogy vissza lehet tekerni a km-t az autóba, de előre is lehet tekerni (anélkül, hogy beindítanám és mennék vele)? Az is ugyanolyan "macerás" mint a visszatekerés? Mennyire okozhat problémát a computerben? Hozzátenném, nem az én autómról van szóRead only...
-
net84
őstag
Így címzetlenül reagálnék az óratekergetésre...nincs kedvem keresgélni .
Az, hogy ki/mit nyer rajt, az jelen esetben maximum úgy lehet igaz, hogy nyert rajt anno...most a km órát kellene arra az állapotra hozni, ahol papíron van (vagy a papírt módosítani - jelen állás szerint ez lesz az egyszerűbb). A szerviz azért került szóba, mert kb. annyi a "difi", ami a soron következő szervizhez kell. Ezért ha óra állít papírhoz, akkor egyből szerviz, ha papír állít órához, akkor km szerint nem kell szerviz, de a fékek és a felfüggesztés már szeretne orvoshoz fordulni...Tegnap okoztam egy 1,5 perces kalamajkát az M7-en önhibámon kívül. Pihenő után visszamentem a pályára, de rájöttem, hogy nem pakoltam ki a zsebemből (így az aprólék nyomta a hátsómat ). Ezért nem állok ki a leálló sávba, így a soron következő kamion mögé besoroltam, 130-ról fékeztem, majd 90-re fixáltam a tempomatot. A harmadik zsebemből pakolok ki, amikor látom a tükörbe, hogy mindenki mögöttem tobzódik és a belső sávba is csiga tempóba jönnek az autók. Amikor a második megelőzött ~92-vel, akkor kezdtem el gondolkodni és asszony is szólt, ezek azt hiszik, hogy láttam valamit, ami miatt visszavettem a tempót.
De! női logika a pályán: azt a szépet ne előzd már meg, olyan gyönyörű, nem kell megalázni Peugeot 308CCRead only...
-
net84
őstag
Erdekesseg es kerdes is egyben...
A Toledo megint eljatszotta, hogy hiaba kapcsolgattam a tempomatot, nem volt hajlando mukodni. Cc. 100 km egyhuzamos menet vegen jatszotta el. Kialtam kutra, motor leallit, ujraindit es mar mukodott is. Ezt mar masodszor csinalta meg. Masik erdekesseg, hogy a muszerfalon a tempomat bekapcsolasat jelzo abra nem vilagit bekapcsolt allapotban. Akkor sem, amikor mukodik a tempomat es az "vezet". Ennek egyaltalan ilyenkor kell felkapcsolnia? Otlet a tempomat "tiltasara"? Eddig mindketszer olyankor jatszotta el, amikor 30 fok koruli volt a homerseklet es nem ment a klima sem...Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #45615 üzenetére
Hibakódról nincs információm, még mindig nincs kábelem . Az autó pedig semmi hibát nem jelez.
A helye biztosan bent van a műszerfalban, ha rásüt a nap, akkor látom az ikont. A könyve is írja, hogy bekapcsoláskor megjelenik a műszerfalon a visszajelző. Ilyennek kellene előjönnie, és a sziluett egyezik is. Amikor a gyújtást ráadom, akkor viszont egy pillanatra sem jelenik meg.
Még egy kérdés:
Szintén a műszerfalon láttam, hogy elvileg az autó tudna jelezni a nem becsatolt biztonsági öv miatt. Legalábbis a lehetőség bent van. Azt hogy tudom kideríteni, hogy tudja-e csak ki van kötve/meg van kukulva vagy nincs bent "szenzor" sem.Read only...
-
net84
őstag
válasz MunezXBK #45618 üzenetére
Mivel nem egy rendszeres eset, csütörtökig eszembe sem jutott, hogy volt már ilyen. Mint írtam, most játszotta ezt el másodszor. Egy leállítás és újraindítás után pedig ugyanúgy - mint első alkalommal - rendben működött. Nem idegesít, inkább érdekel, hogy hiba vagy valami bug az oka...Read only...
-
net84
őstag
válasz MunezXBK #45622 üzenetére
Köszi! Intézem már én is magamnak már nagyon kell, de elötte még megvárok egy kékfogast és kipróbálom azt is.
(#45626) Lalll - köszi! gondoltam már rá én is (rángattam, mint a hülye, kapcsoltam finoman és lassan, löktem már lendületből - az autó újraindításán kívül semmi nem segít), de nem tudom elképzelni, hogy miért...talán a meleg zavarja meg? Ha sikerül, szétszedem (ha lehet - bajuszt még nem szedtem szét). Lutrira nem vennék ilyet, ha pedig nem válik rendszeressé, akkor nem is fogom tudni letesztelni, hogy kapcsoló-e vagy sem
Read only...
-
net84
őstag
FoBCRaistlin - nem egyszerű...egész nyugodtan viseled.
Tempomat "hiba" konkretizálva: egyértelműen a meleg miatt nem kapcsolható be. Amennyiben az utastér felmelegszik menet közben, nem engedi bekapcsolni. De ha tűző napon hagyom az autót, akkor nem foglalkozik vele, indulás után be lehet kapcsolni. Azt még nem próbáltam ki, hogy ilyenkor mennyi idő után nem engedi bekapcsolni. Az továbbra is működik, hogy leállítom, újraindítom és már megy is a tempomat. Ha lesz hibakód, egyből jelzem. Egyelőre nem idegesít különösebben.
Ellenben a jobb hátsó index igen.
Lehetséges, hogy izzó hiba az, hogy random bedobja a hibajelet és a jobb hátsó index nem működik? Vagy inkább kontakthiba?
Indexelek jobbra, állok a féken. Lelépek a fékpedálról és már el is szállt a jobb hátsó index. Megyek két útkereszteződést, közben egy balra indexelés, majd kirakom újra jobbra, első két kattanáskor nem megy, majd hirtelen elindul a jobb hátsó is . Ha leállítom és hagyom pihenni, akkor is magához tér egy idő után. Ugyan ez a játék volt a jobb hátsó helyzetjelzővel, annál izzó csere és azóta nem jelentkezik a probléma. Lehet ekkora mákom a jobb hátsó lámpatesttel, hogy ott posszanik meg sorba minden vagy csiszoljam inkább fel a csatikat?Versenyzés a városban:
[link]
Reggel hallottam! Nem ez a legjobb cikk róla, de ezt találtam. Egy bubarut sikerült totálkárosra rakni, állítólag (szemtanúkra hivatkoznak) versenyzett egy másik autóval, amelyik elhagyta a helyszínt.Ez meg egy helyi hír, egy marha hülye kamionossal (csak érdekesség):
[link]
Ez egy olyan kanyar, ahol a kijárati ív vonalában (egy utcányival beljebb) lévő házból már kiköltöztek, mert rendszeresen beledurrantottak az épületbe. Ennek meg a kanyart sikerült kiegyenesítenie.[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz FoBCRaistlin #45823 üzenetére
Igaz, sok mindent nem tehetsz...
Legalább van szerencse a szerencsétlenségben.Lassan vinnem a C2-őt szervizre. időszaki szerviz+fék+futómű (a váltó pedig most is marad a régi) Kíváncsi leszek, hogy a kis francia mennyibe fog fájni a némethez képest. Szép összehasonlítás lesz.
Read only...
-
net84
őstag
Hogyaza! De eltűntem...még szerencse, hogy mától próbálok leszokni a munkáról. így volt időm visszaolvasni.
(#46135) ßrainiac - ha a kuplung benyomása nélkül (járó motornál) jobb vagy bal oldalra eltolod a kart hangosodik? Ha igen, akkor a további lépések kihagyhatók. Ha nem, akkor told valamelyik fokozat felé a kart lassan. Nem kell a fokozatig tolni, csak elé (1-2, 5-6, 5-R). Ha így sem hangosodik, hanem stagnál, akkor vagy valami nagyon szét van (természetesen a hangerősségtől és a váltó rángásától is függ) vagy még bírja egy darabig.
Nálam több mint egy éve megy úgy egy váltó, hogy enyhe remegés mellett (szemmel nem látható, csak érezhető) halkan kopog üresben. A szerviz cseréltette volna az elején, de még kitartok. A felújítás nálam már rizikós, mert az 5. irányába húzva felerősödik úgy a kopogás, hogy a halottat is felébreszti. Bontás után adtak volna pontos árat, de gyors számolással kiszerelés, bontás, összeszerelés, visszarakás és valami tengely (hosszanti vagy kinyomó vagy miszösz) és annak csapágyainak cseréje többe kerülne, mintha vennék egy bontott, jó váltót. Amikor felújított váltót kerestem, egy év garival, munkadíjjal kaptam olyan ajánlatot, mint az elnagyolt javítási ajánlat. Annyi, hogy cseredarabos a felújított váltó.Emlegettétek a parkolóban a szomszédos autót amortizáló "kollégákat". Kedd reggelre megnyomták a Torpedó bal hátsó sarkát. A friss mosásnak köszönhetően remekül törik a fény a lökkösön. (tegnap néztük át tüzetesebben) Egy tenyérnyi területen megrogyott (visszaugrott a műanyag a helyére, de hullámos), 4-5 csíkba hiányzik a festék, egy helyen pedig repedt a műanyag .
"Szerencsémre" hétfő éjszaka kinéztem az ablakon, így tudom ki parkolt mögém. Reggelre pedig a közvetlen szomszédom állt mögöttem. Előbbi egy ajudi A4 kombi, utóbbi egy maruti. A marutit tudtam megnézni, azon nem láttam nyomokat elsőre, de még azt is megnézem tüzetesebben. Az A4-et még nem sikerült szemléznem, de "helyi" lakó, így ami késik, nem múlik, csak keljek korábban mint ő vagy érjek időben haza.
Szerintetek? Ha megvan beszélgessek el vele vagy szó/kérdés nélkül egyenlítsek? Feljelentésnek van értelme?Read only...
-
net84
őstag
válasz MunezXBK #46166 üzenetére
Úgy döntöttem nem fogok veszekedni, írok egy szösszenetet a lépcsőház bejárati ajtajára (úgyis ez a szokás a társasházakban - ott üzengetnek egymásnak a hülyék). Megköszönöm a delikvensnek a lökhárító lenyúzását és az esethez való tisztességes emberi hozzáállást...
Hazaviszem a teherautót péntek délután, beparkolok bunkón keresztbe két helyre, így amikor hazaérek, akkor csak odébb kell állnom és biztonságosan le tudom parkolni a Torpedót mellé. Csináltam már ezt korábban, de akkor egy parkolót foglaltam kisteherrel és elé tettem hétvégente a sajátot. Hétfő reggel pedig mindig cseréltem, így hétköznapokon a teher állt a személy elött. Ha ezeknek a bunkóknak ez kell, hát legyen!Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #46168 üzenetére
A legkultúráltabb, ami most ki tud jönni belőlem, az a nyilvános levél. Már csakazértis!
Először le akartam írni, hogy tudom ki vagy. De meglátom lesz-e eredménye, ha nem nevesítem meg az illetőt, de adok lehetőséget arra, hogy elém álljon és elnézést kérjen. Nem reménykedek, hogy elém áll, abban meg végképp nem, hogy egyből javaslatot tesz a javítás rendezésére. Tudom, hogy milyen országban élek.Na! de félre a méreggel, hogy valami jót mondjak...vasárnap sikerült beszereznem egy vezeték nélküli tolató kamerát "mobil" képernyővel (mintha tudták volna, mit keresek 2 hónapja). 12V kell a kijelzőnek, adtak hozzá tartót is, de kézben is tartható. A jeladó bármilyen szabvány 12V/100mA (pozitív, föld, adat - csatlakozású) kamerát meg tud hajtani. Jelenleg egy rendszám fölé csavarozható 2LUX-ig hitelesített kamera van hozzá (ezt adták gyárilag). Teszt alapján a tolató lámpa fénye pont elegendő lesz éjszaka is.
Amint a végleges helyére kerül, dobok fel pár képet. A tartót át kell alakítani, hogy a középbox majré kapaszkodójára fel tudjam rögzíteni. Remek helyen lesz.A buzuki a kezdetektől fogva sziszeg nyitáskor, ha szárazra vagy minimumra van járva a tank.
Torpedónál eddig egyszer szisszent, de akkor a fedélzeti 10km megtételét jósolta a meglévő üzemagyagra és ~57 liter bele is ment.
Mennyire fájdalmas költség egy ilyen szűrő csere (pl. Toledo MK3 2.0PD TDI)?
Hol van az a túltöltő szelepes bigyó a Toledo töltő nyílásán?Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #46174 üzenetére
Értem akkor tárgytalan...
(#46173) ßrainiac - eszem ágában nincs megdolgozni a fényezését, egyből én lennék az első számú gyanúsított. Ilyenért voltam már rendőrségen, úgy, hogy semmi közöm nem volt a történethez, csak fél órával korábban jártam abban a parkolóban, ahol a "káresemény" történt.
Read only...
-
net84
őstag
válasz FoBCRaistlin #46201 üzenetére
Gratulalok! Ha nem titkos info, mennyi volt a felujitas?
A vezetek nelkuli tolato kamera tipusa:
ProVista RVC3000Mo. Importor, forgalmazo: Global Export-Import Kft. 1151 Bp. Szekely Elek u. 11.
Read only...
-
net84
őstag
Közben a neten is rákerestem a tolató kamerára. Ez az.
A kijelző nem egy nagy cucc, de a célnak nekem tökéletesen megfelel.
Már csak arra leszek kíváncsi, hogy a 2,4GHz-es jelátvitelt mi minden fogja zavarni és árnyékolni az autóba...(#46207) FoBCRaistlin - a 45k sem egy rossz ár...főleg, ha még bírja is
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Balupapa #46236 üzenetére
A kamera részét a rendszám tábla tartóra szerelem, a kijelző rész pedig egyelőre mobil lesz (ha kell, előveszem, egyébként a kartámaszba lesz elrakva). A közép box hullámvasút kapaszkodóra emlékeztető műanyagra lesz a tartó felaplikálva. A tápellátása pedig fix lesz, a szivargyújtós tápot lecserélem egy direkt bekötésűre.
(#46237) MunezXBK - hát nem egy szépség...de ez volt, ennek is örültem. A vezeték nélküli jelátvitelért mindent.
Csak kam? és min nézed? Ja akinek gyárilag LCD-je van a műszerfalon
A történethez hozzátartozik, hogy a gyári rádiót nem tudnám (és egyelőre nem is akarom) lecserélni, így kijelzős rádió kilőve. A középső tükörbe építettek jöhettek volna még szóba, de azok is ugyanúgy kábelesek, amihez nagyon rondán bontani kellene az autót.
Egy 4-es Golf kombiba megcsináltuk a kijelzős rádiót, a tolató kamera pedig kábeles (igaz 0,1 LUX éjjellátó) lett, így annak is húzhattuk a kábeleit, bonthattuk a kárpitokat, a csomagtér ajtóról le kellett fejteni a burkolatot, stb. Nem volt egy leány álom...Nálam pedig további nehezítés, hogy a normál rádió beépítése is lehetetlen, mert ahhoz egy konzol átalakító+ takaró kellene, hogy az újat legyen mihez csavarozni és a műszerfal közepén ne tátongjon akkora szakadékA következő lépés az lesz, hogy aksissá alakítom a kijelzőt...majd megpróbálom a vevő részt elkülöníteni a kijelzőtől. Ha pedig fixen tartóra kerül, akkor pedig egy Garmin tok fogja védeni és az orrmótlanságát eltakarni...
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Balupapa #46248 üzenetére
Gyönyörű szép! Nekem a bele tetszik a legjobban, igaz az orra is megfogott
Aztán még az én tolatókamera LCD-met szólják meg...azt legalább el tudom dugni a kesztyűtartóba, de hova dugsz el egy egész autót?Ez tetszik:
"Kiváló esztétikai és műszaki állapot!" - az esztétikán lehetne vitatkozni
"Hivatalosan dokumentált az airbrush festés." - oszt az minek? meg kell mérni a rétegvastagságot, meg kell nézni a lakkot és máris kiderül a turpisság...de ezt leszámítva, a minta kidolgozottságán, stílusán is lehetne vitatkozni...Mennyibe kerülhet visszaalakítani autó állapotúra?
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #46357 üzenetére
Ez mukodik minden tipusnal? 4es golf, mk3 toledo?
...vagy a user manualban le vagyon ez irva?Tolato kamera felkerult tegnap estere az autora (pontosabban a rendszam tabla tartora). Kijelzo tarto meg epul...kepek hamarosan.
A faval valo talakozasom nyomat pedig elkezdtuk eltuntetni. Sajnos harom kicsi hupni igy is maradt. Tul sok volt a gorbulet a horpadasban.Read only...
-
net84
őstag
(#46360) Mágus2 - köszi, Golfba most lesz elem csere, Torpedóhoz pedig kell egy új távirányítós kulcs...hátha össze tudom így hozni, meglássuk
(#46392) Balupapa - minden benzines titkon dízelről álmodik
Kaszni "javítás" jelenlegi eredménye - itt
Tolató kamera
- ennyi látszik felülről
- hátulról
- kamerával egyvonalbaRendszám tábla tartó fejtetőre fordítva, 2 csavar helyett 4 fogja a helyére (valaki már furkált lukakat), lemez betéttel megerősítve, hogy eszébe se jusson megmozdulni (meg ha valaki nekilátna leszedni, minél nehezebb dolga legyen).
A kamera tartójának a csavarjai feketére lesznek festve, hogy minél kevésbé virítson (így még nagyon feltűnő).
A jeladó a C oszlopba, a bizt. öv dobja alá került...az a "randa" kijelző pedig egyelőre mobil (ma reggel is elröpült egy kanyarba), a tartó megépítésére még nem jutott idő.Egy dologra nem figyeltünk. Kamera felszerel a tartóra (ehhez kellett fúrni-faragni a távtartókon és a dőlésszög állítókon), kamera és jeladó táp kábeleket befűztük, felkerült a két lemez betét a tartóba, tartó a helyére, majd a rendszám a kamerától nem fért be a helyére . De megoldottuk...
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz bitpork #46495 üzenetére
Elsore en egy tisztitast (fulpiszka+valami tisztito folyadek az optikahoz) elvegeznek egy darabokra szedes mellett. Ha aktiv huteses, akkor a hutest is erdemes kitakaritani es ellenorizni.
Nekem szimpla cd-s radional jatszotta el, hogy idonkent megakadt, majd megallt. Aztan le kellett huteni (masnap reggelig) es megnyogyult, mig ujra be nem melegedett. Igaz, ha kint hagytam a napon, akkor mar bekapcsolaskor is hule volt, es kihagyott. A takaritas ideig oraig segitett, majd meguntam es radios magnova minositettem.
Lezer hiba eseten egyes olvasoknal lehet emelni a feszt az optikan. Ha nem sikerul tulhuzni es leegetni az olvaso fejet, akkor egy kicsit meg lehet novelni az elettartamat. Ezt en csak egy asztali dvd lejatszonal mertem megprobalni, de ott sem sikerult...Read only...
-
net84
őstag
Hasonló hangom nekem is volt. Nálam egy "merevítő/tartó bak" szakadt le és a kormányművön pattogott. A kormány csak úgy ugrált, ha eltekertem valamerre. Annyiban volt más, hogy egyértelműen fém a fémmel érintkezett és alapjáraton is volt egy enyhe hangja (a videó alapján nem egyértelmű, én műanyag rágásra is gondolnák - és nagyon elölről jön). Sebességben viszont felerősödött. Aztán kiderült, hogy a váltó bovden (vagy rudazat) még rá volt rögzítve, így sebességben az egészet még jobban a motornak tudta nyomni. Ja! és manuális, egynégy francia. Kb. két hónapja vissza is került az autóba a bak, igaz egyelőre csak a csomagtartóba .
Mágus2 ventis felvetése nekem is beugrott...annyit tud mozdulni a motor előre?
Üresben semmi hangja nincs a motortérben?[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Yushchenko #47875 üzenetére
Ne tessék meglepődni. Én már 5-6 éve nem lepődök meg a forgalmiba írt színen. Akkor találkoztam az első olyan autóval, ahol egyértelműen sötét metál zöld volt az autó, színkódra egyből lezöldezték, amikor festék kellett hozzá. A forgalmiban viszont ....kék (talán borostyán) van a mai napig beütve.
Annak örülök, hogy a fehér az általában fehér a forgalmiban is. Minden csicsa nélkül. Habár ott sem igazi fehér (#FFFFFF ), ugyanis a fehér javítófesték mellett inkább krém az eredeti szín (a színkódot után mérgemben meg sem néztem).
A Torpedó pedig:
- hirdetve neten: grafit szürke
- hirdetve a kavicsosba: sötétszürke
- forgalmiban: fekete
- valójában: töksetudja...fényező szerint van bent fekete, de több a szürke - aki látta élőben, ítélje meg maga(#47880) narancsnn - nem értek nagyon ezekhez a zajkeltőkhöz, de szerintem egy pöttyöt drága. Meg nem is szeretem, ha valami komolyabb cucc kellene, akkor inkább építenék be (ha tudnák) egy kéthelyes vagy kinyíló, tapis kijelzős kütyüt. 2008-as modell, akkor lehet, hogy nem az olcsó kategória volt, de ha azóta autóban dolgozott, akkor mára már időzített bombává vált.
[ Szerkesztve ]
Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen