-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngaba
aktív tag
válasz BUZZLGHTYR #188673 üzenetére
Hát, az Alteámon a villogó izzításjelző az a check engine lámpa... A neten nem találtam Golf4 user manualt, de szerintem ott is...
Nézd meg a könyvében, de szvsz szerelő lesz ebből.
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz molnarpeter #188675 üzenetére
Na, akkor ez jó hír.
-
ngaba
aktív tag
válasz focvis #189239 üzenetére
Engem Budapesten is vitt már olyan úton, hogy magamtól soha nem mentem volna arra. A budai hegyekben valami olyan keskeny "titkos útra" vitt, hogy egy ponton vissza kellett tolatnom, amikor szembejött valami. Utána egy ideig nem használtam (a Google Maps "értelmesebb"), de aztán visszatértem, mert Budapesten nekem segítség, hogy mutatja, hogy melyik sávba kell majd sorolni. Egy jó ideje nem csinált különösebb hülyeséget.
-
ngaba
aktív tag
Van valakinek arra ötlete, hogy mi van akkor, ha (legalább) 5 izzó randomnak látszó helyeken nem ég? (Jobb-első index és tompított, bal-hátsó index, jobb hátsó tompított, bal első helyzetjelző. Mindegyik sima izzó, semmi extra.) Pár könnyen hozzáférhetőt megnéztem, és nincsenek kiégve. Elvileg biztosíték nem lehet gond, ugye? (Az csak xenonhoz van.)
Seat Altea XL 2011.
-
ngaba
aktív tag
válasz yodamester10 #192201 üzenetére
Tudom, hogy van, azért kérdeztem, nem ez a banális probléma van-e (a xenont is azért emlegettem, mert annak elvileg külön biztosíték van). És kiderült, hogy de, pedig az előző kérdés előtt már egyszer átnéztem a táblákat, csak ilyen ügyes voltam. (És az igazat megvallva, a könyve alapján azt hittem, hogy az egyoldali lámpák vannak egy biztosítékon: nincs tapasztalatom benne, eddig egyszer sem kellett cserélni.)
Na mindegy, ma vettem feleslegesen két tartalék index-izzót, beejtettem a kivett biztosítékot a motortérbe, és ha már a biztosítéktáblát nézegettem, megállapítottam, hogy a taxiórához tartozó biztosítékok benne vannak (ami gondolom opcionális)... Szóval szuper napom volt, és nem a legjobb formám.
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz molnarpeter #193381 üzenetére
Szerintem a sedant imitáló ötajtósok nagy csomagtartóval a legjobbak (pl. Octavia liftback). A kombi formát én is utálom, de egy igazi sedan nekem se felelne már meg szvsz egy ötajtós és egy egyterű után. (Bár ki tudja, olyan sokszor nem használtam ki, esetleg egy bringaszállító kellene max.)
-
ngaba
aktív tag
Sziasztok!
Szerintem ezt már kérdeztem 1-2 éve, és azóta sem oldódott meg a probléma:
Adott egy Seat Altea XL 1.6 CRTDI (CAYC), aminél néha bejelez az alacsony olajnyomás lámpa (3 sípolással), aztán elalszik. Látszólag minden OK, olajszint rendben, a motorral nincs általam észlelhető gond, a szerelők nem tudnak rá mit mondani, reprodukálni is nehéz. De talán jellemzően akkor jön elő, ha gázelvétellel lassítok (pl. 60-as táblánál), és viszonylag alacsonyra, 1500 körülire esik a fordulatszám. (Legelőször a Mátrában jött elő, és azt hittem, hogy ahhoz is köze van, hogy hogy dől az autó, de nyílegyenesen menve az Alföldön is be tud sípolni.)
Van, hogy hónapokig nem jön elő, de olyan is, hogy egy Szeged-Kaposvár úton négyszer. Most már meg sem állok ilyenkor.
Van valakinek ötlete? Köszönöm. Olajpumpa szívókosara volt pucolva két olajcserével ezelőtt.
-
ngaba
aktív tag
válasz molnarpeter #210709 üzenetére
Köszönöm a valaszt. Nálam nem voltak cserélve. (Az előző tulajnál nem tudom, de nála is előjött a dolog, és nála is ritkán.) Az logikusan hangzik, amit írsz, én nem értek ennyire hozzá (azt sem tudtam, hogy megoldható pontosan mérni az olajnyomást), mostanában esedékes az olajcsere, az itteni tippeket összegyűjtve megyek a szerelőhöz.
Az ilyen egzaktul nem reprodukálható hibák a legrosszabbak, nem hibáztatom a szerelőket. A szerelőnél nem jön elő. Csinálnak valamit (mondjuk valamit kipucolnak), egy darabig azt hiszem, hogy jó, aztán másfél hónap múlva besípol. Az előző autómnak, a pug306-nak is volt egy ilyen hibája: Néha nem nagyon akart beindulni, amikor nemrég lett leállítva (és valahol a hideg és az üzemmeleg között volt a hőfok). Szerelőknél persze mindig pöccre indult, néha csináltak valamit, amit gondoltak, ha forszíroztam a dolgot, pl. lambda-szonda-csere, de a hiba nem múlt el. Persze nem gyakran jött elő. Úgy adtam el, hogy mondtam, hogy nem tudok vele mit csinálni, ha nagyon köszörül, akkor hagyják lehűlni, és utána simán indul.
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
Van valamelyik új VAG SUV-ban 2.0 TSI manuális váltóval?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Politika
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Router gondok
- Anime filmek és sorozatok
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Linux kezdőknek
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs