-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
mi erősen át dolgozva?
a motor furkálás akkor is divat volt, a lekönnyítés még jobban mint manapság.
épített váltót akkor is csináltak.egyedül ami nem korhű az hogy a K-jet-et felváltotta egy vems emlékeim szerint 300ccm-es befecsikkel, meg rajt programmal.
bíbíesz
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
ez GTi 16V sajátosság[link] (2. lap kicsit görgess lefele)
viszont ami mögöte van légcsatorna szerintem már újban nem kapható (de talán mint ha a 2. lap alján az lenne )
illetve doblemezt is cserélni kéne, de azt elég csak meg vágni szerintem.
am kis fékes autóra minek?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
huh két probléma van, lehet hogy itt sincs mert haver kocsijára hoztam egyet és lehet az volt a utolsó, ebből a fajtából.
kettő most egy árva kanyim sincsen mert ki kellett fizetni 240db csavar horganyozását illetve krómozását.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
Én még csak gyógyulgatok szóval én is csak online követtem az eseményeket.Állítólag olyan kevesen voltak, hogy aki akart akár 10percenként tudott menni.Tavaly nem volt ritka az sem, hogy 1-1 versenyen 2órát állt a sorban az ember mire egyet menni tudott.Ha láma voltál vagy elváltottál stb... újabb két óra kocsi tologatás és újabb egy próba.Azért a tizenpár másodpercért. brutál...
-
VR6-Fan
veterán
én meg pont arról akarom lebeszélni.
bár az teljesen más ha ott van az embernek a pici, akkor én is valami sok ajtósra törekednék, lehetőleg kombira
de szerintem amég az ember fiatal és "sport autót" vesz az inkább legyen 3 ajtós, de majd ő eldönti
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
!Overdose!
őstag
Inkább csak autós topik nem? Egyébként arra céloztam, hogy egy hivatalos VW klubban vagy fórumon, esetleg szalonban, szervizben nagyobb eséllyel talál, mint a PH!-n.
XaraX: Telefonáld körbe a bontókat, mert az új heroin árban lesz.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
VR6-Fan
veterán
le vagyok most égve anyagilag.
2A-2B az állás
m3tr0:mi történt?
amúgy golf 2 1,6D vagy TD, esetleg GTD, vagy golf 3 1,9 tdi (1Z-s motor).
de szvsz egy jó KR-s nem fogyaszt rosszul, a személyes tapasztalatom városban, nem economi használat mellett állt hidegen rövid távokra 8-8,3.
ország úton 6,5-től felfele 15-ig
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
Régi 1.3-as escortban is azért volt az 5., hogy az utakon a tempót tartsa, de 4-esben többet ment végsebességre.
Ja, favoritban van 1.6-os is, egy volt főnöknek olyan volt cégesként, hát az repesztett keményen.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
DeadMeat
veterán
Ja az még kimaradt:Mennyi a kár akkor?Ő azt nem tudja,nem azért van itt,azt majd a szervíz megmondja. Minek jött akkor?Fényképekért,meg a papirokért.... hát beszarok mondom.Kárfelmérő a faszi ránézésre min. 50 éve....
Megyek ma be a helyi kirendeltségbe,és megkérdem ilyenkor mi a g**i van..Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
-
tomcsi23
veterán
Az is jó. Az enyémnek meg olyan hangja van, mint egy nyikorgó, régi szekérnek. A féknél van valami, mert ha picit rálépek, akkor megszűnik. S ha gurulok szépen, akkor nyik-nyik-nyik. Ha forgatom a kormány, hol erősödik, hol gyengül, ha meg meleg, akkor meg még hangosabb. Lehet, hogy már vállas a tárcsa, és hozzáér a fékpofa, de hogy miért nyik-nyik-nyik és nem nyiiiiiiiiiiiiiiik, azt nem tudom.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
jah lehet vagy csak szimplán a végét járja a szíj.
pedig eddig se ment rosszul
még ilyen egyszerűbb tuning lenne ha levennéd egyszer a szívósort és egy oszlopos maron kimaratnád a szívósor fűtés bordáit belőle.
kicsi nyomatékot tudnál vele nyerni, meg elég javulna a gázreakció.
tomcsi23:nem fékezted el a tárcsát?és üt+vállas?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
küszöböt hol látni hogy cserés?
a taposok elég épek[link], bár meg kell ütögetni ahol puha ott lakatolás, a bal oldalt az meg a lengő kar már ami olyan baromi rozsdás.
itt épnek tűnik[link] bár a légterelők le vannak hajtogatva..
hátsó híd, az rozsdás mint a barom[link] meg a küszöb vége, de az így képről nem vészes.
nyúlvány épnek tűnik:[link][link] de ahol a bölcső van felfogatva azt tuti megmutatnám egy lakatosnak
felülről is inkább felületi hibák, viszont az alsó zárhíd elég ratyi, de talán megmenthető [link]
tipikus parkolási baleset, fel kell csiszolni, megnézni a belső peremet és utána, lehet gondolkodni hogy csere vagy elég a csiszolás, hátsó gólya láb viszont cserés, egyszer megpakolod vagy bemész egy durvább kanyarba és vége [link] (tankbeöntöd mennyire ratyi?) ez az ív annyira nem vészes[link]
nos véleményem szerint a kocsi magyar viszonylatokban 150-250e-s ársávba tartozik
a reg adó kb 120e lesz rá, egy szóval fél áron kaptál egy kocsit, de 200-250k-t simán rá lehet szórni ahhoz hogy egy kellemes kis autót kapjál.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Brother
csendes tag
Meg fogom nézni, de szerintem nem rohad a küszöb. Ez szerencsére nem favorit, talán nem azonos minden viselkedés. Ha megnézed a sárvédőív hátulja is rohad, ugyanott mint elől. Én szerintem a küszöböt nem kell cserélni. A jobb hátső sárvédőívet elég csiszolni és gittelni.
Amennyiben a motort átfűzném erősebbre, az műszakin számítana? Szeretnék egy 80LE-t. Esetleg még egy GTi motorra is vevő lennék.
-
Brother
csendes tag
Meg fogom nézni, de szerintem nem rohad a küszöb. Ez szerencsére nem favorit, talán nem azonos minden viselkedés. Ha megnézed a sárvédőív hátulja is rohad, ugyanott mint elől. Én szerintem a küszöböt nem kell cserélni. A jobb hátső sárvédőívet elég csiszolni és gittelni.
Amennyiben a motort átfűzném erősebbre, az műszakin számítana? Szeretnék egy 80LE-t. Esetleg még egy GTi motorra is vevő lennék.
-
VR6-Fan
veterán
rev1.0-ás verziom volt->http://img.carstyling.hu/usercars/00/04/32/17/43217_1243962425.jpg (nem megy a linkelés :S)
mostani egy egyedileg csinált üvegszál fa kombó műbőrözve, és úgy van megcsinálva hogy ne kelljen kivágni a kárpiot.
viszont a gyári hangszorósakért mit kérsz cserébe ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
[link] ez a legegyszerűbb.
kell egy kis hulladék fa meg egy kis asztalos tudás.
am egyszerűen kiveszed a rácsos dolgot hangszorostúl, és fából csináltok egy nagyobb kőrt, amit látod az alját kisit kikell bővíteni.
egy hátránya van ki kell vágni hozzá az ajtó kárpitot.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
doki szerint valami bakteriális genya.
de 10éve nem volt lázam, még hőemelkedésem se nagyon, most meg durr bele a 40 fokba.
és szó szerint fáj a hajam is, no meg megint rosszalkodik a vérnyomásom
szereztem 99-es relét (programozható ablaktörlő)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
azért 1db relé kicserélését nem nevezném agyon elektronikázásnak (19->99), no meg a 3 fokozat meg marad szint úgy, csak lesz egy programozható állás is, amire még nem jöttem rá hogy mükszik .
gyakorlati hasznát egyenlőre megkérdőjelezem, majd éles helyzetben kiderült, de akkor is vicces hogy 88-tól ez széria volt VW-éknél
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
kormány off/kapcsolok szintén off/műanyag keret kivesz/ 4 v 6 csavar fogja az orrát, ez eddig kb 7 perc/1 ill 2 stekker lehúz az óráról, (jó ha pici keze van az embernek), aztán km spirál lehúz, nem túl jó munka itt ha jó a kéz ügyessége a párodnak kérd meg őt, gondolom a keze kisebb.
oké óra kint asszem 4 izzó kell bele (~400ft/db) sima bajonet zár.
csatik vissza dug óra vissza a helyére és jön a fekete leves km spirál vissza dugás, nekem kb 20 perc volt, bár elöszőr csináltam.
nos ha rutinos az ember az egész művelet kb 30perc, ettől csak több lehet a felhasznált idő, szóval egy nyugodt órát rá szánhatsz.
huhh kár volt emlegetned, mert nálam is pont ugyan ez a szitu és nem tudom rá venni magam hogy kivegyem az órát :-D
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
170/60 v 55? nyára esetleg 165/-el?
sokkal jobb lenne kanyarokban, mert ahogy olvasom jövő tavasszal egy gumi csere is bejátszik.
de látom rá jár a rúd a golfosokra nekem az olaj nyomásom rendetlenkedik, most volt szűrő meg olaj csere holnap mérek egy olaj nyomást és ennek függvényében kezdhetek sürgősen gyűjtögetni olaj pumpára..
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
Hát ja, valahogy én is így vagyok, mint DeadMeat. Illeg-billeg a télivel, nyárival kanyarokat jobban veszi, főleg a kanyar+fékezést tűri jobban, de ugye a mérete is más. Amit Te írsz, az szerintem a nyári használtságának tudható be.
Viszont még élvezem a nyári garintúrát, kicsit várok a cserével....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Nők, nőügyek (18+)
- Milyen monitort vegyek?
- Futás, futópályák
- Azonnali fotós kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Filmvilág
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs