- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz FoBCRaistlin #95875 üzenetére
Ez mondjuk igaz, a pc vízhűtés radiknál is többet tud a vékony radinál a vastag.
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #95875 üzenetére
Lessed nyugodtan, a gyári cooler nagyobb sokkal, csak vékony, szóval ez nagy felületen hűt kevesebb levegőt.
Kis turbókhoz ideális, nem tart sokáig felfújni. Méregetheted, igazából a térfogatot lenne érdemes összehasonlítani.TaaT De ugye azt nem kell felfújnia a turbónak. Ha nem igazítják hozzá a szoftot, alacsony fordulaton lustább lesz az autó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #95884 üzenetére
és miért jó hogy ha a két azonos közeg közt növeljük a hő átvivő közeget ? (az az vastagabb falu pl az egyik IC).
beépítve sajna nem tudsz már mérni, kéne nézni egy IAT-ot a mostani ic-ddel gyorsan áthajít az ARL és mérni úgy, meg a turbonyomásról logot készíteni hogy mennyit késik.
az a baj hogy sokan túlzásokba esnek az IC-vel felrakják a busz, kamion cuccokat mert az a jó, aztán a dizel turbok viszonylag "kis" légtérfogattal dolgoznak (a legtöbb 4 hengeres mocié, de a 20-asok se annyira sok levegőt mozgatnak meg, mondjuk egy bengáshoz képest), szvsz amég terhelésen 30 fok körül tudod tartani az IAT-ot addig jó vagy, nyílván 10-15 fok lenne az ideális, de ahhoz nem árt egy vizes ic se vagy száraz jég
ha már tuning hossz motorosokra tuning turbo, vagy kis faragással keresztre is vegyétek vigyétek!
[link]"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #95895 üzenetére
mérni kell, a többi szubjektív, még a mérés is az valamennyire...
nézz utána ha holnap nem jelez az ember hogy vinné gyere ki nézed meg
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
válasz FoBCRaistlin #100478 üzenetére
Nem is értelek hogy miért is nem ültél autóba Mi itt voltunk. És hidd el, most tudott volna a yard nagyot kaszálni a sok "próbaúton" Még Domi is megfutotta -szigorúan csak a bennülők nyomásának engedve- a 160-t. A régi hetesen. Forgalomban. Ja és nem lenne ártalmas többet itt leledzeni, nem?
(#100479) Piwi: akkorszeggyed össze magad és gyertek le Siófokra, még itt vagyunk!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
brumi1024
veterán
válasz FoBCRaistlin #100602 üzenetére
Ekkora hasmagassággal ez már-már terepjáró
-
tresh
addikt
válasz FoBCRaistlin #100600 üzenetére
lehetseges am semmi extra a4 b5 faceliftes fekete 1.9 dezso. Most epulget. Lurdyba neha kint vagyok pentekenkent ha van idom. Sajnos most rengeteg dolog osszejott igy az auto projekt is all meg az auto is a kertbe .. ha lesz idom osszerakom es megy chipeshez.Aztan majd meglesed a fos dieselem Ha addig nem lesz csere belole valami erosebbre.
-
tresh
addikt
válasz FoBCRaistlin #100608 üzenetére
Dobok majd ha hazaértem amúgy semmi extra kulcsínyre (belsőség lesz a lényeg )
-
veterán
válasz FoBCRaistlin #100629 üzenetére
Ugyanilyet ha találnék Golfban, gondolkodás nélkül indulnék érte.
Tudom, hogy ugyanaz van a lemezek alatt, és dögösek a Seatok, de nekem a német szögletesség jön be. Francba, az plusz 1-1,5 mill.
-
Sanyi.mTs
addikt
válasz FoBCRaistlin #100668 üzenetére
nem vennék újra 1.4es motort.
nem rossz. viszont nyugodt stílusban vezetem a baba miatt. olyan 7,5 körül fogyaszt városban -
TaaT
veterán
válasz FoBCRaistlin #100677 üzenetére
A cordoba az polo platform, abban tényleg jobb az egynégy.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz FoBCRaistlin #100684 üzenetére
Pedig polo-ban az 1.4 16V már sokkal élhetőbb, mivel mínusz 300kg majdnem a négyesgolfhoz képest.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
-
TaaT
veterán
válasz FoBCRaistlin #100688 üzenetére
Ja igen, a cordoba az lépcsőshátú, oda több anyag kell kicsit.
Give them hell Ukraine!
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #100695 üzenetére
mit nem tudsz kiautózni rajta, pedig a tied nehezebb is ?!
Laci:húzd le az n75-ről a csatit, kész is a fogyi kímélős chips
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
válasz FoBCRaistlin #100758 üzenetére
Köszönöm szépen!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
7600 GS
addikt
válasz FoBCRaistlin #100773 üzenetére
Értem.
Én nekem 239/10-es méretben kell nézelődjek, Passat-nak még ez volt a mérete.
Árban egyébként vannak elég nagy szórások: ATE Powerdisc 4600/db, Ferodo 8000/db, Zimmermann 10900/db
Betétből is természetesen csak minőségit fogok venni.
-
ßrainiac
addikt
válasz FoBCRaistlin #100775 üzenetére
Nekem ezek vannak korben es igen. Bar lehet, hogy kevesbe, sosem neztem a kulonbsegeket hogy oszinte legyek.
Lacess: egytomegure alakitani a mostanit aztan a hibas szarnak az arat visszakerni?
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #100773 üzenetére
most brembo sportmax+ferodo TQ-t raktam össze ismerősnek a G2 AFN-be, talán már bekopott majd, meghajtom kicsit milyen.
Milyen betét ette meg?"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
7600 GS
addikt
válasz FoBCRaistlin #100775 üzenetére
Köszi, akkor ezt bepróbáljuk nyár végén!
-
TaaT
veterán
-
-v-
addikt
válasz FoBCRaistlin #101925 üzenetére
A turbo groove...feluletkezelt, szal nem rozsdal, a lyuggatas meg marasok miatt meg jobban hul ill. elvezeti a fekport. Ha tolod neki megkajalgatja a betetet gyorsan, bar lehet a sarga amugy is gyorsan elfogyott volna ...
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #101935 üzenetére
TG-vel egyértelműen több a tapasztalat, és többnyire jók a visszajelzések. Ahhoz képest a Blade-ről kb nincs infó, összehasonlítás meg pláne. A Blade újabb fejlesztés, elvileg hangyányit jobb, de fékhatásban szerintem elenyésző lehet a különbség a két tárcsa között, sokkal inkább múlik a betéten. 2013. január 2-i bejegyzés. Rád mondjuk nem vonatkozik, hogy nincs lehetőség bemelegíteni, így betétből szerintem a sárga kő neked. (Vilike majd megaszondja a piros vs sárgát.)
TaaT: nyitott sapival kell gyertyát cserélni?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
TaaT
veterán
válasz FoBCRaistlin #101941 üzenetére
Utcai autóba perosnál jobb nemigazán kell (szerintem), de ha fel tudsz hajtani valami jóféle Hawk Performance-t akkor az se lesz piskóta.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz FoBCRaistlin #101945 üzenetére
Give them hell Ukraine!
-
-v-
addikt
válasz FoBCRaistlin #101941 üzenetére
Sárga.
(#101943) TaaT: miért, próbáltad mindet? Zöldet, pirosat, sárgát, kéket?
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz FoBCRaistlin #101948 üzenetére
Mondjuk 288-ról 312-re váltani a legegyszerűbb.
Van olyan ATE ami nem porol.
És el sem tudom mondani mennyire meg vagyok elégedve az SCT Ceramic-al eddig. De szerintem megvárom az első fagyokat a verdikt kiadásával.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz FoBCRaistlin #101957 üzenetére
Haver vett Eibach rugót, annyi jót hallottam róla hogy szerintem én is lecserélem majd az enyémeket.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #102271 üzenetére
Jah.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #102271 üzenetére
Többet kap a turbó. Mert, ahhoz, hogy befújja az IC-t, több levegőt kell szállítania, amit csak a turbina fordulatszám emelésével tud elérni adott nyomáson. Persze, ha lesz nagy turbó is hozzá, akkor nem szóltam.
Értsd, eddig 200 000-et forgott, hogy tartsa a 1,5 bart, most majd 220 000-et fog
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #102275 üzenetére
1,35, ahhoz nem lett nyúlva -Nem így emlékszem.
Pedig de, honnan veszi szerinted a + levegőt? Az ECU kér mondjuk 1,35 bart az N75 meg addig pörgeti a csigát, amig nincs meg a kellő nyomás. Ha nagyobbra cseréled az IC-t és a csöveket, akkor tovább pörgeti, ezért a lag, meg kell várni, míg felfújja a rendszert. Egyszerű fizika. Nem kell hozzá módosítani semmit. Ezért van védelem alias vészmód, ha mondjuk eldurran egy nyomás cső, hogy ne forgassa szénné a turbót. 4 másodperc és elveszi a naftát, hogy visszavegye a nyomást, ami a fordulatszámot csökkenti a tyurbóban.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102284 üzenetére
Nem is kell hogy többet kérjen. Arról volt szó hogy a turbónak többet kell forognia azonos nyomás felépítéséhez nagyobb cooler esetén. Ezt egy vgt turbó a geo lapátok állásával eléri.
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102287 üzenetére
1,7-en addig is bírják. Nagyobb turbóval meg nem is feltétlen kell annyival nagyobb nyomás, mert a nagyobb turbó azonos nyomáson nagyobb légtömeget szállít. Ezért is van légtömegméröre írva a szoft és nem nyomásra.
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102289 üzenetére
Az nem kevés. Milyen motor? (Bocsi, de nem vagyok képbe már)
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102291 üzenetére
Bár azt a turbót nem ismerem, de szerintem az a 2bar egy nagyobb tengely nélkül felesleges. 1,65-1,7-en meglesz a 190-200 ló, gyári tengellyel meg nem nagyon jön ki belőle több amennyire én tudom.
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102294 üzenetére
Jelen tudásom szerint, nem megoldható, mert gyári tengellyel 70-72mg gázolajat tudsz maximum betolni, abból meg nem lesz 240+ ló. De lehet én tudom rosszul.
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102296 üzenetére
Németből 0 vagyok, mit kéne látnom?
Szerk.: bitpork: azt felismertem.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102299 üzenetére
De ezek térfogat mértékegységek, az ECU meg tömegből számol. És én is az általam ismert maximális gázolaj tömeget írtam le.
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz FoBCRaistlin #102302 üzenetére
Én azt a turbót kb 1,8 barral fújnám kezdésnek max, ott még ellesz korommentesen az AL-es pd elemmel, kb 210-220 lóerő között saccra
-
tomcsi23
veterán
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102331 üzenetére
Egy dyno gráfot tudnál feltenni? Érdekelne milyen a karakterisztikája annak a setupnak. Én eddig csak a gyárihoz közeli (főleg a 160-as ibiza cupra) karakterisztikára mentem rá.
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102347 üzenetére
Nekem a karakterisztikája tetszik, hogy tovább marad meg a nyomaték, ahogy nézegettem lóerőbe nem is több mint a 150-es arl.
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102356 üzenetére
Úgy fest van még mit tanulni a témában. Ez milyen konfig volt pontosan?
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #102361 üzenetére
Elsősorban magamra értettem. Chipet ki írta rá, ha nem titok?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #102638 üzenetére
Pontosan ezért jó. Kíméli a tárcsát, és gázzal pörgeti inkább, mint hogy a váltót is megfeszítve pörgesse a kuplunggal. Jó a váltónak és a kuplungnak is.
-
7600 GS
addikt
válasz FoBCRaistlin #102643 üzenetére
Oroszország <3
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #102643 üzenetére
Ez nem itthoni.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz FoBCRaistlin #102707 üzenetére
De ahogy látom Piwi is
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #103228 üzenetére
1. hsz. vótmá?
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest