-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz bitpork #84037 üzenetére
Pont ezt akartam mondani, ha valakinek ilyen félig hobbi szinten van az autó, hogy néha néha használja de nem kell se munkába járáshoz se más "kötelező" dologhoz nagyon, akkor elhiszem hogy kibírható kompromisszum, hogy ok akkor ide nem megyek autóval stb. de ha akár csak havi 2e km-t kéne autózni rendszeresen úgy hogy nem te választod meg az utakat amerre menned kell .. megnézném akkor ki az aki csak díszből leültetné az autóját ...
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #84943 üzenetére
Hát, itt erre felénk legutóbb amire azt éreztem hogy nem sok az az 1.25-ös fiesta volt
1.6-os 1-es fókát kaptam most csereautónak (mostmár sokadszor hajtok ilyet bakker jó kis autó az ), hát bazeg az is túl jól megy az átlag forgalomhoz képest ... bratyónak a 150 lovas 2 lityós oktáv 3-masa azt hagyjuk is 100 alatt a focus orrát is durván kifújja (mondjuk mi nem ), a focus meg amúgy is szar tötymörögni mert nem arra való ... de a 2-es 2.0 tdi oktáv is olyan hogy ránézel a gázra és már neki is mentél mariskanéninek Meg szerintem az a 320Nm már sok első kerékre.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz focvis #84948 üzenetére
Ja vezettem olyat 307-esben, valóban kevéske ... ellenben az 1.6 hdi 308-as az nagyon kis kiegyensúlyozott, az pont annyit megy amennyit kell, sose vezettem annál jobb családi kompaktot, és baromi kényelmes meg ergonómikus is, ha nem lenne használtan rizikós az a motor tuti olyan kéne családi autónak kombiban.
Amúgy meg az 1.25-ös fiesta se kevés pályára, múltkor hazafele gps szerint 181-et mentünk vele ... mondanom se kell vilike vezetett Nem mondom be kell lendülni vele de nem olyan gáz.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Kar hogy csak fostalicska dsgvel van ...
-
-v-
addikt
válasz Kiskokó #85571 üzenetére
Ja, nem az élettartamára vagy megbízhatóságára értettem ..
Hát, én eleve nem szeretem az automatát (az nem a dsg hibája ), de a dsg-től se vagyok elájulva, visszaváltásnál sokkal lassabb mint manuálissal, finomságban finoman szólva hagy némi kívánnivalót ilyenkor maga után, no meg sose azt csinálja pont amit én szeretnék[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz !Overdose! #85591 üzenetére
Nem a 0-100 -at kell nézni a hétköznapi használat szempontjából, hanem hogy az általában használt fordulatszám tartományban mennyi teljesítménnyel gazdálkodhatsz, az meg közel kétszerese a dízelnél. Nyilván ha előzöl kiforgatod a max. teljesítményig, akkor az számít, azért csalóka a dízel, már alul nagyon erős, de aztán meg nem lesz sokkal erősebb már fölül se. Alul ez a hűdemegy, aztán előzésnél cserébe váltanál vissza, hogy legyen több kakaó, de minek mert alig lesz, és akkor jön a meglepetés ja igen ez csak 140 ló
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #85600 üzenetére
Na jo de a kis motor az nem motor
Amugy az 1.6 vti az kicsi, de 5 es 8e folott azert furge Az s2000-resben is a 2 lityos szivot azert nem mondanam, hogy folul semmi
Egy fos 1.3mas ignis is ha kiforgatod folul nagyon jol megy (pedig az egy mekkora szar motor, pont a karakterisztikaja miatt).overdose: en akarok szivot, csak kello kobcenti kene
0-100ban meg igazad van, de az nem egy tipikus use-case[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Linux kezdőknek
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- E-book olvasók
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen