-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz rob210 #26001 üzenetére
Enyémről itt a fórumon szinte senki nem hiszi el,hogy mennyit eszik. Lásd Milyen autót vegyek topic. Pedig nem kamuzok, miért is lenne az jó nekem.
Jó lenne 1x nekem is egy olyan fogyasztáscsökkentő mint ami a te gépedben van.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Babetta-X
senior tag
válasz rob210 #26044 üzenetére
Valamennyire igaz amit mondasz, alapjában véve az a baj, hogy a károsanyagok nagy részét nem is az autók, hanem az ipar bocsájtja ki, nem tudom rájuk milyen emissziós normák vonatkoznak, de szerintem tuti nem ilyen nagy. Mivel ebbe nem látok bele annyira így inkább nem mondom ok nélkül, hogy szinte semmi.
A katalizátor eredetileg nem rossz ötlet, igazándiból csak felgyorsítja a kémiai folyamatokat, oxidál és redukál. Valójában a természetben is sok-sok év alatt visszalakulnának a kipufogó gázok olyanná, amiben a katalizátorban alakulnak tizedmásodpercek alatt.
Más a helyzet a tároló cuccokkal. Benzinesben -vegyük példának az FSI-t- azért kell pl NOx tároló katalizátor, mivel rétegzett üzemben nagyon kevés a CO ami alapjában véve nagyon nagyon jó lenne, de így az NOx-et a katalizátor nem tudja redukálni, így az NOx nőne meg kicsit, ami a környezetvédők szerint nem elfogadható, így most csináltak egy NOx tároló katalizátort és amikor rétegzett üzemben megy a kocsi ezt használja, majd időnként (nagyon kis intervallumokban dolgozik) visszaáll homogén keverékképzésre, sőőt el is dusít, ami a fogyasztást kb hazavágja, ellenben lesz jó sok CO aminek örülnek a környezetvédők mivel mostmár tudja redukálni az Nox-et és mindenki boldog.
Ha ez nem kéne, akkor mehetne sokkal sokkal többet rétegzettbe, ami nagyon jó hatásokkal jár, mivel csak az égéstér központjában van keverék, a hengerfal és a "lényeg" között, levegő, és más semleges gázok vannak ami azért nagy előny, mert szigetelést biztosítanak, nem lesz a sok energiából sok felesleges hő energia, ezért a motor nem is melegszik annyira, és kisebb fogyasztás mellett nagyobb teljesítményt érhetnénk el. Dehát jönnek a zöldek, így csak a töredéke lesz igaz ennek.Természetesen most nagyvonalakban próbáltam az fsit leírni, azért ennél bonyolultabb némileg a rendszer
-
Octi
aktív tag
válasz rob210 #25983 üzenetére
Azért ez nem olyan egyszerű, mint a warez rigót frissíteni egy PNA-n, hidd el
A gyári rendszereknél nem elég a térkép fileokat felülírni. Nézz szét bármilyen "okos" verziót kínáló oldalon, hogy a kommentekben hányan panaszolják a szenvedést, és kérnek segítséget a működére bíráshozMegpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Babetta-X
senior tag
válasz rob210 #26115 üzenetére
Én nekem még régről maradt egy kicsit tuning simson s53-asom, és meg kell mondjam nagyon jó vele nyaranta közlekedni, fogyasztása kiváló, fenntartása kb semmibe nem kerül, egyedül a teljesítményére lehet kevéske panasz. A másik baj, hogy baromi sok motoros van, akik nem vezettek autót, és egyszerűen úgy közlekednek, hogy az kiveri a biztosítékot, ettől persze (sokszor sajnos jogosan) ítélik el a motoros társadalmat. Pedig aztán 1-2 perc amit nyer vele, viszont tuti sok emberre hoz szívbajt.
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #26204 üzenetére
Az enyém még idén jó.
De akkor már baxák meg magukat, ha tételesen ellenőrzik a szavatosságot.
Egy gyors műtétet nem kell nekik lezavarni az út mellett
Van olyan ismerősöm, műszaki ember, meg minden, évek óta vezet, stb. de a vértől rosszul lesz. Na az baxhatja a mentős csomagot, ha gebasz van....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
vicces
addikt
válasz rob210 #26200 üzenetére
én csak a unixnál érdeklődtem tegnap csomag után, de az a választ kaptam, hogy az egész országben hiány van belőle. illetve a benzinkutak is kifogytak vácon.
még szerencse, hogy 2014ig jó vagyok, csak a haveroknak akartam venni 1-1 új mentődobozt.....
mellesleg én nem bánom ezt az esze-veszett ellenőrizgetést. szeretném már végre látni hogy nem száguldozik felelőtlenül senki az utakon, valamint jobban odafigyel arra, hogy mit is csinál a vassal.. fater is menne mint a barom az m0-án. káromkodik is sokszor, de a 110 km/h-t újabban betartja azért
tegnap én is megúsztam egy biztosnsági övese bírságot. pedig mindig szabályosan közlekedek. most volt kivétel. az indulástól 100 méterre lemeszelt a rend őre.. érdekes szitu volt, de végülis 15000 marad a zsebemben.[ Szerkesztve ]
:)
-
Balupapa
senior tag
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #26342 üzenetére
két sávossá válik az út megyek a külsőbe mert ott valamivel élhetőbb, de van egy padka gyak, 20-ra lassítok nyélen meg előz balról, mosolyog röhögcsél asszony pajtással.
amugy földig üvegszálazott matt fekára fújt lökösök (kocsi szín matt piros), tikk rács term, 70-es dörrencs, gyári lemez, nyomokba disztárcsa.
piros lámpa elrugja neki elöttem, meg kigyorsításoknál is tolja.
5perc után meguntam mert elnyomta a zenét a dörrencs
azt körfargolómból kifele én is elrugtam neki az egyest, meg egy kicsit a frutis kettesből, enyhe gumi szag érdekes, utána lapos kúszás volt, kicsi vagyok én ahhoz hogy megértsem öket
amugy 30+-os volt az ember...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
8th
addikt
válasz rob210 #26400 üzenetére
1: nem azt mondtam, hogy azt a konkrét kocsit venném. 2: én a sima turbósról beszéltem nem turbó+kompresszorról. 3: autószerelő ismerőssel beszélgettünk régebben erről a 122lovas tsi-ről pont azért mert itt ment a fikázás róla ~1éve. Motorhibával még egyetlen darab sem fordult meg náluk pedig havi 2-3beesik a műhelybe. Azok is többnyire csak kopó alkatrészek cseréjére vagy olajcsere miatt. Több mint 5éve piacon van az a motor nem egy autó negyed millió kilométer környékén jár de eddig semmi rosszat nem hallottam/olvastam róla sehol (csak itt) azt is olyan emberektől akinek nincs ilyen autója.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
zoo8800
veterán
válasz rob210 #26405 üzenetére
jutubon van pár video a hibáról [link]
az index fórumon is lehet olvasni 1-2 problémás autót.De miután gariban megcsinálják, az egyik, ha nem a jelenlegi legjobb motor lesz a kocsidban. Elég jól mozgatja a kocsit, és nem zabál. Az 1.2 Golf elvan 6,5 literrel, Octavia 6.8, és az 1.4 se eszik sokkal többet.
rip and tear, until it is done
-
VR6-Fan
veterán
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz rob210 #26542 üzenetére
Jogos... én kb felröhögnék ha ott lenne a fauvé egy F1 kocsi orrán, míg mondjuk a 4 karika máshogy mutatna.
Bár ha már R8 akkor inkább Lambo néven kéne menni, csak gondolom az óódi már csak presztízsből se engedné.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
AMD Power
titán
válasz rob210 #26575 üzenetére
Biztos jó reklám ez a VW de én az ilyenektől rosszul vagyok.
Most este megcsináltam a klíma tisztítást. Vagy 50 percig ment a tisztítás + a szellőzés.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen