- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz narancsnn #59715 üzenetére
Mázlista .
Meglett a böjtje, hogy behajtottam a tükröket a hétvégén. Sikerült teljesen befagynia. 30-40 perc intenzív kaparás, melegítés és kloffolás hatására addig jutottam, hogy tükrök nélkül el tudtunk indulni. Összességében több mint egy órát vakartam és takarítottam az autót, mire 90%-osan megszabadítottam a jégtől.
Read only...
-
-
-
net84
őstag
válasz narancsnn #60664 üzenetére
Te sem unatkozol. Ki csinálja a kuplungot? A kisgépes/fékes, akit mondtam?
Mondhatni rendben van.
Két fontos dolog lesz a tavasszal (amint a keret is előteremtődik, még bővülhet):
- jobb féltengely (csukló) csere
- jobb első, alsó lengőkar hátsó szilent csere (az előzetes feltárás alapján)Opciós felmerülő dolgok:
- futómű állítás (de ez a féltengely és felfüggesztés javítás után úgyis kell)
- a meleg indítás szoftveres javítása (most lett volna lehetőségem megcsináltatni, de szűk volt a határidő és lecsúsztam a műveletről)
- a motortakaró szivacsának visszaragasztása a nyestes akció után (meg takarítás a motortérben, mert minden sáros és szőrös)(#60665) bitpork - várjuk, nekem sem lenne időm megnézni.
Read only...
-
net84
őstag
válasz narancsnn #60667 üzenetére
Lett volna egy szoftveres opcióm, jött Szombathelyre az illető. Már tavaly kérdeztem, hogy ismeri-e a "hibát" és tudja-e orvosolni. Csak későn tudtam meg, hogy jön. Így marad az, hogy én megyek a tavasszal.
Illetve a Bp-i műveletről is lemaradtam, mert ott meg nem fért volna bele az időbe, napközben meg kellett az autó a városba és nem tudtam otthagyni.Read only...
-
net84
őstag
válasz narancsnn #61198 üzenetére
Az enyémet is...pár hete meglátogattam a nyári szettet a pincébe. Megsimogattam a buksijukat és megígértem nekik, hogy az első adandó alkalommal mehetnek a helyükre .
Nem is meséltem: kipróbáltam a télit a pályán. Nagyot csalódtam. ~110-ig semmi extra (leszámítva a zúgást, amit ekkora tempónál már produkál), felette viszont mintha off-road gumi lenne. Érezni a bütyköket és nagyon hangos. ~135-ön hozott a tempomat, de felüdülés volt néha visszalassítani.Read only...
-
net84
őstag
válasz narancsnn #61206 üzenetére
Az ismerősi körömben most több autót is csipszeltek. Csak optimalizálás volt (illetve gyári sw csere), semmi extra. Az egyik ki is ugrott. Eddig semmi hiba nem volt a kuplunggal, most az első négy fokozatban csúszik, ha nem figyel. Ha finoman és lassan vált, akkor semmi hiba. De ott már a kettőstömegű is kopogtat...
Read only...
-
-
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz narancsnn #61508 üzenetére
Én annó elfilóztam rajta, van hozzá telepjáróm is, de annyi pénz kellene hozzá, hogy annyi a világon nincs.
Erről hamar letettem, gondoltam én kis butus, keresek szponzort tavaly előttre Somogybabodra. Írtam a zöld karmos energiaitalos cégnek egy hosszú e-mailt, fényképekkel, videóval illusztrálva a Taft-ot, hogy szponzoráljanak egy kis lével..... Cserébe telimatricázhatták volna a taligát, de még egy nyomorult köszônöm hogy kerestél, de dögölj meg mélt sem méltóztattak visszaböffenteni..."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz narancsnn #61554 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy a 4000 euro max a nevezésre, meg a kajára elég. Üzemanyag, meg egy 3/4 kocsi alkatrésznek köll hozzá, hogy ne érezd magad kényelmetlenül a sivatag közepén, mindentől 300 kilóméterre....."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz narancsnn #61564 üzenetére
Egy alválallkozóm akart mindenáron elmenni, és megkeresett, hogy némi off-road tapasztalatom magamhoz véve nem-e mennék le vele.... Kicsit annak idején utána mentem, hááát.
Kintről nézve nagyon szép minden, de ha elhagyod a civilizációt, minden ára rohamosan emelkedik, arról nem írnak, hogy a balkánban minden bokor mögött egy zsandár ül, és valamiért megbüntet, a jobb kutakon van kettő kútfej, egy dízel, egy benzin, és ha szerencséd van nem teveszarból préselték a naftát. Egy fél, de inkább 3/4 kocsit kell vinned, mert nincs alkatrész sehol, ha van, azt nem tudod kifizetni, mert a rohadt sakálja tudja hogy neked ez kell, és annyit akar legombolni érte, amennyiért otthon egy fél autót kapsz.
Minden ellen be kell oltatnod magad, még veszettség ellen is, stb...
Azért vannak árnyoldalai is, nem elrettentetni akarlak, egy életre szóló élmény, de sok lé kell hozzá!"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
VR6-Fan
veterán
válasz narancsnn #61713 üzenetére
minél kevesebb felületen akarja az ember szopatni magát annál jobb, legalább is szerintem.
Pécsen akad pár VW-s....
Ace owner:mainapig érettségim van, nem a papír szabja meg ki vagy
biztos értesz valamihez!
ha lakatosnak tanulsz és akarod is csinálni akkor próbálj meg valakinek a keze alá kerülni,mert a magyar szak oktatás....[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
rob210
nagyúr
válasz narancsnn #61906 üzenetére
Attól függ az előző olaj mennyire volt leharcolva, volt-e motor öblítés, mennyire megy sokat városban rövid távon.
Mennyire leharcolt a motor és mennyire hajtják eszetlenül.
Ahogy írták benzin vagy diesel.Ezek után egy jó motor frankó olajjal 1000km után.
Ha kicsit is bántott az autó akár csere után 20-kilóméterrel is lehet.Haver autójában motoröblítés 2 csere után kezdett valamelyest emberi lenni az olaj színe.
Az előző gazdi betartotta a 30.000.-es csereperiódust
Most szebb a hangja és fellélegzett a motor.Renault power
-
TaaT
veterán
válasz narancsnn #61931 üzenetére
Kínában golf V és Jetta V helyett is négyesgolfot és borát árultak, és azokat ott helyben gyártották. Szóval ez gyári kínai négyesgolf alkatrész.
A linken nagyon félnek az elektromos berendezések mosásától, igazából csak az after elektromos berendezések szoktak beszarni nagy nyomású mosásnál (tuning box, riasztó stb) meg némelyik régi olasz, francia csoda nem szereti a vizet. Több mint 10 év alatt 1 autó sem maradt nálunk motormosás után.
(elvontatták őket)
vendingo: én is kíváncsi vagyok.
dJ Peer: önkiszolgáló érmés mosóban, 300ft-ból.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest