- ASUS routerek
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Bittorrent topik
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- DIGI internet
- Milyen routert?
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Aliexpress tapasztalatok
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #55846 üzenetére
csinálj képet, mert így nem tudom milyen csavarról beszélsz.
A 2-es nél van egy szabad hely a másik oldalán a sarunak, de az mindenkinek szabad(a zenészeknek nem z). az 1. és 2-est kell rendesen ráhúzni, de előtte csutkára rátolni a sarukat. Csak a saruk végeinél lévő szorít
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz narancsnn #55830 üzenetére
A rendszámot nem tudtam elolvasni, a ködfényszóró erősen meggátolta a hátra látást.
Lassan kellene...itt kerülgetjük egymást egy városban.
Ok.Mágus2 - gondolom nem úgy kell önindítót cserélni, mint a Zastaván vagy a Ladán... kábelek le, két csavar ki, új a helyére, csavarok vissza, beállít, szorít, kábelek vissza, röff. Azok a régi szép idők.
Akarsz tippelni, hogy nálam mennyit változtat az új akku. Egyelőre csak a fagyban nehezen indul/teker eset játszik."nem érinti a melegen lögyböljünkmégötöt a főtengelyen probléma". - he? aztatat mondod, hogy a valeo a több fog miatt jobban berántja a motort?
Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #55860 üzenetére
Mit nem értesz ezen?
Tudod mit jelent megfogni a kábelt és követni hová megy és a másik végét dörzspapírral megcsiszolni.
A megjelölt helyeken leveszed az anyákat és megcsiszolod a kábelt és a csavart, majd mindent visszateszel a helyére és rendesen meghúzod a csavarokat. Akksi pólusait és a saruk belsejét szintén megcsiszolod.
Mit akarsz még levenni a kábel végéről? A kábelt veszzük le a motorról, nem a motort a kábelről.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #55875 üzenetére
Ezt kellene látni. Persze vag kell. Picivel a kék vonal fölött ideális, alatta nehezen indul, nem kapja el rögtön.
Érzékeny nagyon a beállításra, az adagoló szíjtárcsájának forgatásával a tengelyéhez képest lehet állítani. 1mm kb 40 egység. Az adagoló tengelyén az anyát soha nem szabad megengedi, be is van festve. A 3 csavar a tengely körül szolgáll a szíjtárcsa rögzítésére. Azokat kell megengedni és tengelyen a 22-es anyát megfogva finoman mozdítani a tengelyen.
Vag nélkül neki se kezdj. Minden beállítás után ellenőrzés, amíg el nem éred a képen látható állapotot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #55892 üzenetére
Többen panaszkodtak, hogy a nagyobb csőcsokkal nehezebben indul télen. Ezért kérdeztem, hogy a régiekkel mi volt a helyzet. Marad 2 gyanúsított. Előbefecskendezés, vagy maga az önindító.
Még 1 teszt mehet? Ki kellene húzni a motor hőfok jeladóját és csinálni egy indítást hidegen, meg kell várni, míg izzít, jó hosszan fog, mert ilyenkor azt hiszi a vezérlő hogy -40 van.
A hőmérőt a motorral szemben állva a jobb oldalán találod a műanyag elágazásban a tűzfal felől. 4 kábeles csati megy rá.
-
-
net84
őstag
válasz narancsnn #56127 üzenetére
Hámimás szarna be hétvége elött pár órával . Nekem esélyem sincs kézzel zárni, mert erre lehetőség nincs. Motoros a drágaság és pont a visszahúzó spirál rugónak sikerült eltörnie. Le lett rövidítve és össze lett rakva úgy. Most jó, de spórolok a nyitással, amíg nincs cseredarab hozzá.
(#56138) Mágus2 - én is mindig szidtam az ilyet...aztán rájöttem, hogy kénytelen vagyok én is ezt csinálni, ha nem akarok mindig agyérgörccsel visszamenni a kocsihoz. Ha a tecsónál nincs szabad nagycsaládos hely, akkor megyek messzebb. Beállok a legmesszebbi, legeldugottabb helyre (pontosabban két helyre). Erre is rábasztam már egyszer. Mellém állt egy balfasz ugyanolyan balfaszul, nemám helyet hagyott volna...ááá...természetesen lett volna 200 másik hely, de neki mellettem tetszett.
Most már próbálok úgy beállni két helyre, hogy keresztbe is legyen az autó.Read only...
-
AndrewTdi
addikt
válasz narancsnn #56174 üzenetére
Márhogy a komplett bőrözést?
Egy isaszegi szűcs. tetőtől talpig volt 24 m2 marhabőr. Anyaggal együtt 300K (7 éve). Ez volt az első autó amit csinált, de mikor készen lett vele, aszonta 500k alatt többet sosem. nem tudom mennyiért csinálna csak műszerfalat.
#56175) TaaT valóban nem biztonságos. De a bőrt legalább nem szaggatja szét. ellenben a műszerfal és a szélvédő a fejen. Bár ez az autó nem száguldozásra van. Ahogy a feleségem szokta mondani:
"Ezzel lassan kell menni, hogy mindenki jól megtudja nézni"#56177) varsam napi szinten is használható autó, de sajnáljuk elővenni. csak akkor ha épp a másikkal valamelyikünk elment és hirtelen el kell menni a másikunknak is.
Továbbá a 2 gyereket nézzük, és megtanulunk együtt élni azzal, hogy a gyerkőcök koszolnék, továbbá a hátsó ajtóba nem tetetett a feleségem ajtónyitó motort 8így csak bentről nyílik), ha megszokod a kemény futómű pattogást, illetve erősen bevésed az agyadba, hogy ne hagyd bennt a kulcsot mert ki tudod magad zárni, akkor igen, használható mindennap.[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz narancsnn #56325 üzenetére
Kettes posta elott az a kurv@ mocskos Toledo? Igen, en voltam . Konnyu megismerni, egy macskafej grafika van a jobb hatso lampa alatt (oldalrol). Holnap mosas...elotte lefotozom okulaskepp.
Taat - nekem foliazva van (atlatszo, uv) a ket elso lampa, a motorhazteto eleje, a ket elso sarvedo iv eleje es az A oszlop. Sokat jelent, habar igy isbekaptam egy rondabbat a folian keresztul... Tavasszal a lampakon cserelni kell, kezdenek beleegni a bogarak... Nem olyan feltuno mint a karbon es tarsai.
Jah! Ez sem kavicsfelverodes elleni folia, hanem a dekorosok altal is hasznalt uv allo vedofolia a vastagabbik fajtabol...ha megved egy reklamtablat a vandaloktol, akkor jo a kavicsok ellen is ha meg szikla csapodik be, akkor az ellen semmilyen folia nem ved meg...[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz narancsnn #56338 üzenetére
Az uveg matricazasa nalunk tilus .
Pedig telleg ott voltam
Mar remeket latunk mindketten... Mi lenne, ha vegre megbeszelnenk valamit es "lemeccselnenk". Egy valtogombos akcioit ugyis meg kellene ejteni.dJ Peer - az sajnos nincs... Holnap geprol kikeresem.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #56715 üzenetére
Mivel nagyobbra cserélted a csúcsokat, csökkent a nyomás az elemekben. Innentől kezdve a motorod már csak euro2. Lehet, hogy érezni a különbséget, de akkor sem kellene ilyen áron +20 ló. Ha nem tartja a nyomást, annak harangoztak. Milyen márkájú csúcsokat vettél?
Az AHF porlasztó háza 210 bar-ra volt állítva gyárilag, de az ASV 300-ra, kisebb csúcsokkal is volt szerelve, mint az AHF. Annak érdekében, hogy ez ne hagyjon nyomot a teljesítményen, gyárilag picit nagyobb volt az ASV-n a turbó nyomás. Így tudta csak teljesíteni adagolós létére az euro3-at.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz narancsnn #56845 üzenetére
Hehh, azért "kispajtás" mert az nem olyan eccerű...
Kell vmi nagyobb csiga, nagy IC, nagyobb üa szivattyú, új csövezés, nagyobb csúcsok, vmi erősebb kuplung, stb.. Egy bő fél misi. Alaphangon."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz narancsnn #56847 üzenetére
Dehogy. Akkor lenne egy mondjuk 180-190 pacis 1.4 tonnás vasam. Ha nezzük a lupó 980 kilójához a 120 gyári pónit, amit occsóé lehet okosítani 130 póni, vagy fölê picivel, akkor szerinted ki eszik meg kit?
Annó szerinted Krézi mester miért kisfityóba ugrasztotta a 200 pónis PD motort? Mert a kispók 600 kiló sallangok nélkül.. Becsokiztam, úgy ment a fityó annó Mogyoródon.
180 póni felett már elég nehéz plusz lovakat varázsolni, oda már komolyabb motyók kellenek, aki 200 vagy 220 póniszám feletti gépet épít, ami TARTÓS vas, az nem szarral gurigázik... szvsz...
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz narancsnn #56852 üzenetére
Nem azt mondam hogy ez lupo, hanem a súly lóerő arányt próbáltam szemléltetni..
Siti: ok, ezért filózgatok, hogy miből kéne építgetni, és egy lupo akár lehetne alany is...
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
VR6-Fan
veterán
válasz narancsnn #56854 üzenetére
haverom pont valami ilyen ki ha én nem tuning 1.9es pasztás srácot lépet le a gyári ibizával... 2 lámpa múlva kérdezte hogy mekkora csúcs milyen turbo... "gyári benzins".... na az az arc tényleg minden megérhetet
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz narancsnn #56866 üzenetére
Megtaláltam az indexen..
Azért nem eldobni való a 3 henger sem.
Meg lehet duplázni a teljesítményét. Már kezd alakulni a kívánt teljesítmény.
1,4pdtdi. Görbe még nem a legszebb-még dolgozok a nyomás építésén. :-)150 pónit mértek.
Bakker, a képet nem tudom beszúrni...
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
net84
őstag
válasz narancsnn #56896 üzenetére
igaz!
Hírek: két őrültet elütött a vonat az alagútban...egyikük egy autószerviz számlát szorongatott.Juteszembe:
Indián férfi fekszik az országút közepén. A turisták körülötte és bőszen fényképezik.
Megszólal az indián:
- autó, piros, honda, háromajtós civic, a rendszáma XXX-111, egy szőke nő vezeti...
Erre az egyik turista:
- és mindezt hallja az aszfaltból?
Indián:
- dehogy! épp az előbb ütött el.[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Graphics
Jómunkásember
válasz narancsnn #57017 üzenetére
Sajna a Jetta kihalt 750 ezernél... második motorral... ez lett a vége, mert szar motor került bele... igy vegyél ismerőstől motort...
Otthon pihen, a családi nagyértékű volt, oktatóautó, rengeteget ment , hiba nélkül. / kivonva, eladva, papirozhatatlanná téve ... /
Votl egy hófehér 1,8-as karbis! 90LE körüli Golf II-esem, még pár éve, az el lett adva, család vette, mert olcsón volt. Nagyon jó volt, igazi csajozós verda. Teljes gyári állapot + minimális ültetés, és szép felni, mint a gyári.
Végül eldőlt, hogy idén autót kell vennem, munkahely miatt, így eset a választás, a Jetta örökébe lépő Audi márkára / egy kombi már a családban, a poén, hogy az is és ez is olaszból jött... évekkel ezelőtt /
így mivel van alkatrész, és tapasztalat, MKII-es Golf / Jetta után, Audisták lettünk
Bejött , nah,,, nmondjuk ki
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Dr.Zoo
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen