- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Linux kezdőknek
- Kriptovaluták és az adózás
- Programozásról_szubjektíven
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- DIGI internet
- Tidal
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
-
IT café
"Itt a tavasz szele, és a nyúlpörkölt hihi, haha, huhu, hehe..."
Új hozzászólás Aktív témák
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
98-ból az SE volt még használható. A Vistával meg nem volt semmi gond, csak a Win userek nem voltak rá felkészülve, hogy nem tehetnek meg mindent azonnal a gépükön az UAC miatt, meg annak az első implementációja túl durva lett. Mindez nem lett volna akkora sokk, ha nem engednek mindenkit rendszergazdai fiókkal grasszálni az XP-n hosszú évekig. Legalább az SP3-ba implementálhattak volna valami ilyesmit, mindjárt nem lett volna akkora meglepetés az UAC, de az már csak porhintés volt egy végnapjait élő termék felett...
A 8, 8+ Winek kinézete meg borzalom. Ugye már nincs AERO-sem (csak lapos és nem szép de színes felületek), és bár az se váltotta meg a világot, de legalább volt valami. Nézz meg egy Compiz-os Linuxot, vagy egy KDE-t bekapcsolt asztali effektekkel, na azok után ha megint odakerülsz egy Win elé, akkor csak azt kérdezed, hogy "és ezért még fizetni is kell"?
Amellett fejlesztői gépeinken is akad 8.1, azt a szopást amit egy alá nem írt driver (ami leginkább csak a pénzbeszedésről szól) telepítésével el kell rajta szenvedni, az nevetséges.
No szóval a kopasznak se véletlen kellett távoznia az élről. Nélküle mindenkinek jobb lesz.No mindegy, ennyit erről a témáról.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Jó, helyesebben az Aero glass hiányzik. A többi meg egyszerűen ronda. Értem én, hogy mindent vissza lehet hozni így meg úgy, de ez pont nem a probléma megoldása, hanem az elfedése. Mondom, a kopasznak se véletlen kellett mennie.
Az meg, hogy mit tud egy Linux disztró grafika téren, az igen is számít. A Windows is tarthatna azon a szinten, ha érdekelné őket a fejlődés. Már az XP korszak alatt bőven ezen a szinten tartottak: [link], hol volt akkor még az Aero?Amúgy nem 3-4 kattintás, [link] ott kezdődik, hogy először a gépházból a spec. módon kell újraindítani a rendszert, utána lehet eljutni abba a menübe, ahol engedélyezed az alá nem írt driver telepítését. Ha nem csinálod ezt napi szinten, akkor úgy is elfejted a procedúra lépéseit és először mehetsz a googlebe keresni. A pénz beszedés meg az aláírás megszerzésének procedúrája, amire nem minden cég hajlandó.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Nézz tovább az eye candynél. Több asztal kezelés, asztal váltás, alkalmazások átpakolása a virtuális asztalok között, alkalmazás rögzítése virtuális asztalon, stb. Az eye candy csak egy mellékes ezek mellé, ami fel tudja dobni az unalmas munkát, ha bekapcsolod őket.
Ha fejlesztőként dolgozol, vagy csak egy kicsit is több dolgod van a számítógépen mint egy Word doksi szerkesztése, akkor tudod értékelni ezeket, illetve ezek fájó hiányát.
Olyan jellegű fejlesztői munkát végzek, hogy fizikailag két monitor van a gépen, de az is kevés, jó lenne még egy harmadik is. Tettem fel több asztalt biztosító progit a Winre, bár az csak nagyon alap szintű valami sajnos, de legalább a gondok nagy részét megoldja, mikor egyszerre legalább 2 fejlesztő környezet és pár monitorozó progi kell, hogy nyitva legyen, így ezek elférnek 3 asztalon, néha a 4. is használatba kerül.Amúgy eddig 2x kellett azt a driveres dolgot megcsinálnunk. Biztos mi voltunk a hülyék, de harmadszorra is meg kellett nézni a gugliban, mert megint nem találtuk meg (azt ne mond, hogy annyira egyértelmű a folyamat, meg a menüpontok nevei). Win7-en ez még ment egy OK gomb megnyomásával a felugró figyelmeztetésen.
De mondom mindegy, hagyjuk.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Hol akartalak meggyőzni? Csak leírtam néhány tényt. Az említett több asztal, több kijelző kezelés terén egyébként nem is a Linux a csúcs, hanem az Apple oprendszere, az még többet tud ebben.
A mindenki azt használ amit akar, az viszont nem úgy van, én sem mondhatom meg a cégnél, hogy milyen oprendszer fusson a gépen. Szerencsés vagyok, hogy egyáltalán van jogom programot telepíteni.Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
10 tech preview volt a legutóbbi, itt van egy külön winyón. 7, 8, 8.1 meg jelenleg is supportálok, szóval van tapasztalat. Amúgy a 3.1 óta meg az összeshez volt szerencsém
A régi prejudikációból max. az nem igaz, hogy minden második rosszabbA 8.1 most ott b*ta ki a biztit, hogy melóhelyen most megy ki egy olyan frissítés, ami belassítja a gépet, majd amikora user újraindítja, 10-15 perc kényszerpihenő következik, 3 újraindítással.
Emiatt 1. odahív, hogy jaj most mi a baja, 2. lehet kinyomja, és esetleg baja lesz az OS-nek, cserélhetek gépet, 3. nem tud addig dolgozni, aminek meg a főnöke örül.
A Linux meg olyan szar, hogy menet közben felrak mindent, max. szól hogy majd indítsd újra, de azt is ha csak kernelfrissítés volt."Nem mindegy, hogy mint tud grafikailag egy Windows és mit egy Linux?"
Nem. Mikor kijöttek az első xgl ablakkezelők, akkor a Win Pista futott mondjuk egy P4-en 1GB RAM mellett értékelhetően, az Aero szegényes effektjeivel, ezek meg egy P3-on fele annyi rammal, meg egy Gf2Mx-en röccenés nélkül...
Röhej, most tényleg azért vegyen az ember jó gépet, hogy egy olyan windóz elfusson rajta, ami még támogatott?[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
ÁÁÁÁÁÁÁÁ
Pont ez az, hogy nem nyom resetet, mert tud közben dolgozni, nem arra vár, hogy elinduljon végre az OS."Tehát egyik rendszer sem tökéletes, de hogy a Windows mindenben szar lenne az túlzás."
Nyilván nem tökéletes, csak a windózban pénzért kapod a hibákat... Kösz, nem kérek belőle. Nem is fogom senkinek javasolni, hogy használja."Pont a múlt heten szívtam egy Minttel, ahol az istenért sem akart lemenni a frissítés."
Igen, pont ilyet tud a win is. A support pedig (pénzért, met a 30k-s oprendszerhez csak fél évig van ingyen support) megmondja, hogy reseteld (telepítsd újra magyarul). Hát, erre magunktól is rájöttünk apóssal... (Az ő gépén volt, legális win8.1-e van...)[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
nagyúr
interneten vásárolok, paypal (mondjuk ez a kártyáról veszi le a pénzt), interneten átutalással egyenlítem ki a számláimat
készpénzt nem veszek fel, kártyával is ha kéthavonta fizetek egyszer a pénztárnál
készpénz például jön az ebayes vásárlásból, amit másnak rendelek meg, ő meg készpénzbe fizeti ki nekem amikor megkapja
sokszor kapok készpénzt, ami a bankba be sem kerül, abból szoktam vásárolni, az asszony meg készpénzbe kapja fizetést, azt is el kell költeni
de nekem a fő számlámhoz nincs is kártyám, van egy másik számlám, ami a kártyához tartozik, azt meg átutalással töltögetem
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Weaver
senior tag
-
De, indokolatlanul akadályozni sem szabad azt, aki a szabályokat betartva közlekedik. A 160-nal haladót nem tartod fel, mert ő nem létezik, viszont amúgy meg az út- és látási viszonyoknak megfelelően. Jó idő, tiszta út -> az engedélyezett közelében kéne.
Mutogatni való hater díszpinty
-
M_AND_Ms
addikt
"Annyival mész amennyivel jólesik. "
"Sajnos Magyarországon a közlekedési kultúra (is) a béka valaga alatt van."
Pont ezen állítások miatt van ott, ahol van. A közlekedésben való viselkedés, nem jólesés kérdése.A közlekedési kultúrának az is része, hogy felveszem a forgalom ritmusát és kiszámíthatóan viselkedem (nem pedig a pillanatnyi érzelmi állapotom szerint)!
Ez nem kresz szabály, mégis aki nem így tesz, az növeli a balesetveszélyt. Annak idején az én oktatóm ezt nagyon belém sulykolta. Például, ha főútvonalról lekanyarodok egy szűk mellékutcába, ott akkor nem megyek ötvennel, pedig a szabály szerint lehet. Ha meg kikanyarodok négysávos főútra, ott meg nem megyek negyvennel, pedig szabály szerint azt is lehet.Aki, már haladt egy igazán nagyváros bevezető 5-6 sávos autópályáján együtt a forgalommal 120-szal, az tudja mennyire fontos erre figyelni. Ott ha valaki csak úgy lelassul 90-re, akkor nem is tudja mennyire megnöveli a balesetveszélyt akár 3-400 méterrel hátrébb, ahol összeadódnak a kis fékezések és már egy nagyobb blokkolásra is szükség lehet ahhoz, hogy ne menjenek egymásba. Persze tudom, követési távolság, mert bármikor lehet olyan esemény, amikor 90-re kell visszalassítani. De mégis, nem kell feleslegesen a veszélyt növelni... csak azért mert "...annyival mész amennyivel jólesik. "
[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
M_AND_Ms
addikt
"A szokás nem szabály!" Én nem szokásról írtam, hanem egy szabályról, hogy vezessünk a forgalom ritmusával. Ez egy íratlan szabály.
"Kíváncsi lennék, mikor a rendőrnek arra hivatkozol, hogy mit hogyan szokás."
Valamit félreértettél. Én nem írtam semmi olyanról, hogy szabálytalanul kellene közlekedni, vagy mégis?Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
#16729600
törölt tag
Nem értek egyet veled.Szerintem is a tötymörgők az egyik legveszélyesebb elemei a közlekedésnek.Pláne,hogy ez sokszor abból adódik,hogy vezetéstechnikailag nyomorék az illető,ezért mer/tud csak lassan haladni.Semmi nem indokolja,hogy jó útviszonyok mellett valaki 60-70 nel poroszkáljon és feltartson másokat.A baleseti statisztikák nem függenek össze alapvetően a sebesség határokkal.Lásd itt felénk Ausztriában ugye magasabbak a megengedett értékek ( lakott területen belül is rengeteg helyen van 70-80 as tábla ),mégis előkelőbb helyen van a statisztikában.Persze az utak is összehasonlíthatatlanul jobbak.Nem csak havonta egyszer tudják használni a verdát,mert nincs anyagi keretük a tankolásra/karbantartásra,azért lényegesen gyakorlottabb/jobb vezetők vannak errefelé.
-
M_AND_Ms
addikt
Akkor másképp! Írtam olyat, hogy 50 helyett 70-nel kell menni, mert az egy íratlan szabály? Nem!
"Pontosan azt írtad, hogy íratlan szabály szerint kell közlekedni."
Ne ragadj ki részleteket! Nem írtam, ezt. Azt írtam, hogy a forgalom ritmusát fel kell venni, ez egy íratlan szabály. (Bár lehet, hogy ha jobban átolvassuk a kreszt, akkor valahol ugyanez, de más, egzakt jogi formában meg van benne említve.) Nem íram olyat, hogy nem kell az írott szabályokat betartani. Az egész, az indokolatlan lassan haladókról való beszélgetésről szólt és nem a megszokásból vezetőkről. Az, hogy figyeled, észreveszed, hogy hol haladsz, hogyan haladnak a többiek, stb. és ebből alakítod ki a sebességedet (mint, pl ahogy írtam, hogy lehajtasz egy szűk mellékutcába és ott bizony nem mész már ötvennel) az pont nem a megszokásból való vezetés. Míg amit te írtál, hogy úgy vezetek, ahogy nekem jól esik inkább az.De, befejezem, mert ha egyszerűen nem érted meg azt, amit leírtam, akkor kár folytatnunk.
[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
#16729600
törölt tag
Az én olvasatomban ( persze nem büntetőjogilag,hanem morálisan ) a nyomorék 2dm/h val haladó is részese az ok,okozati láncban egy balesetnek.Az ilyeneknek amúgy a német autópályát ajánlanám,ahol úgy lenyomnák/levillognák ,hogy mehetne relaxálni idegességében a pihenőkbe 20 kilométerenként Amúgy aki a megengedett maximummal halad(na),az miért szabálytalankodó? És igenis rengeteg a béna a hazai utakon.Elég megnézni otthon egy Tesco/Lidl parkolót,ahol még a 2 vonal közé se tud beállni a többség ( vízszintesen 2 kocsi közé beparkolni szerintem a 40% be se tudna tolatni )
[ Szerkesztve ]
-
ugyeletes
tag
Lattam egy C5-ot szombaton a hatoson, indokolatlan lassan ment, kb 30-cal, de azert, mert a felfuggesztese 0-n volt, eleg aramvonalasnak tunt.
Dehat szegeny igyekezett talan a szervizbe, igy akkor megsem indokolatlan volt ez a sebesseg, sajnos tenyleg gaz. Meg jo, hogy az autopalyan van minimum sebesseg... -
fudi2002
veterán
Szerintem akik 90-es táblánál 60-70el autóznak, azoknak jónagy része fél. Aki fél, az meg inkább ne vezessen. Útálom a pesti életet, de egy tény: ott kihullik a "férgese". Aki ott tanul vezetni az megtanul figyelni a forgalomra és a másik sofőrökre. Az életképtelenek pedig maradnak a tömegközlekedésnél. Bocsánat, nagyon natúran fogalmaztam, de így gondolom.
Más: próbálj meg pesten belül érzésre 40-el autózni. A rendőr fog megállítani, mert lassan mész. Haver mesélte, pesten belül 50-es táblánál ment 50-el, rendőr mögötte rádudált hogy menjen már és integetett
Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.
-
Zewa
senior tag
Magamat nyugodt vezetőnek tartom de amikor főúton valaki tartósan 60-70-el közlekedik előttem és nincs lehetőség az előzésre az felettébb bosszantó. Aki azt mondja ez nem veszélyes az hazudik vagy hülye. Nem tudod autózni a saját, kellemes tempódat, emiatt fokozottan oda kell figyelned aminek "hála" gyorsabban fáradt és a stresszelsz. De ha még kihúzódna hogy elengedje a mögötte feltorlódott sort..
Eme fenti állatfajt is utálom de a másikat is aki a -pályán- beleesik a nyakadban és villog / tol le az még jobban. Szerintem nem megyek lassan (145 tempómat), és amint befejeztem az előzést amúgy is jobbra tartok.más: Melyik antikváriumot tudnátok Pécsett ajánlani? Pár régebbi könyv érdekelne célzottan, illetve kutakodnék is egy keveset.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
#16729600
törölt tag
Autóúton nem 90 hanem 110 a megengedett
Nem csoda ,ha nem tudja pontosan,mintha jó sok autóút lenne Baranyában Amúgy meg nem értelek,neked az a nyerő,ha 60-70 el tötymörögnek az utakon? Veszek neked egy Velorexet esküszöm
És teljesen igaza van aki azt mondja ,hogy a nyomorék kettővel közlekedők a legveszélyesebbek.
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Tavaly nyár óta egységes az EU-s rendszer. Nyugodtan száguldozz, hamarosan kapni fogod a csekket
Elviekben,de a gyakorlatban nem igen.Mondjuk azt elhiszem,hogy ez az óhajod velem szemben,de azért 60-70 km/h lassító folyadékot (mérget ) ne vegyél be rá
A legmagasabb előfordulás 4375 (31,5%) a sebesség nem megfelelő alkalmazása
A KSH vagy a yardok live csekkolták a műszereket és utólag tudják pontosan az okokat ? Bármi történik a hatóságoknak a relatíve gyorshajtás az ultimate érv,még ha 2 vel belementél egy 2 méteres kátyúba és átdobott a szembe sávba.akkor is gyorshajtó voltál,mert nem az útviszonyoknak megfelelően vezettél
[ Szerkesztve ]
-
fudi2002
veterán
"A legmagasabb előfordulás 4375 (31,5%) a sebesség nem megfelelő alkalmazása."
Az nem lehet, hogy ezeket is feltartották a birkák? Aztán megindultak ahol és ahogy nem kéne. Ha a birka viszont normál sebességgel autózna, nem kéne őt megelőzni? Néha sorokat. Mert a birkák nyájba rendeződve egymás seggében legelésznek a főúton 70-el?
Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.
-
nagyúr
relatív gyorshajtásra, nem abszolút gyorshajtásra értik
tehát hiába van kint a 90-es tábla, és te 70-nel mentél és balesetet okoztál, akkor is mondhatják hogy eset az eső és ezért a 70 km/h is gyorshajtásnak minősül
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
#16729600
törölt tag
Szép kép,(lementhetem ?? ) ,kár hogy az érvek nem állják meg a helyüket, lásd fentebb.Persze van aki mindenbe beleköt és okosabb.a lényeg,hogy te támogasd a 60-at én meg támogatom a megengedett sebességet További jó csoszogást az utakon
A relatív böszmeség is böszmeség,ezek szerint...
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Akkor itt egy cikk,hogy mennyire másképp fest a valóság.[link] Szerintem birka/csorda szellem egy alapvetően rossz rendelkezés betüjéhez ragaszkodni,de Te tudod..Tessék ez az írás meg engem/minket igazol, nyomtasd ki és keretezd be,hogy legyen egy ellenpéldád
" A brit közlekedési minisztérium adatai szerint 2009-ben 143 balesetet okoznak közvetlenül a túl lassan hajtók, szintén hivatalos adatok szerint a sofőrök egyharmada szenvedett már balesetet, vagy karambolozott „kis híján” egy mazsola miatt "
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Szóval ez a cikk is ócska/hiteltelen ?? Neked katedra kell a közlekedéstudományi tanszéken minimum és nagydoktori értekezés a tötymörgésből,valamint az életszerűtlen szabályozások kritika és fenntartás nélküli szolgalelkű betartásából.Ha elkészül,elolvasnám..
[ Szerkesztve ]
-
Exian
őstag
Én azt sem tudom már, hogy hogyan kerültünk ide! Azt az egyet tudom, hogy már megint én voltam a kiinduló pont, most speciel az autóhirdetésemmel. Azt hiszem onnan kanyarodtatok el idáig, nekem semmi közöm nem volt hozzá Asszem.
Már kezdem megszokni, hogy parázsvitákat gerjesztő hozzászólásaim szoktak lenni... nem ez volt az első és szerintem is az utolsó alkalom
-
Exian
őstag
Szerintem Te is félreértetted az egészet De azt is érzékelem, hogy ez is csak vicc volt
Én azt hittem egyértelmű, hogy aki felszólalt a tötymörgés ellen, az nem a "normálisan tötymörgők" ellen szólalt fel, hanem azok ellen, akik teljesen érhetetlenül és akár ok nélkül lassítják a forgalmat és akkor sem engednek el, amikor lehetne.
Illetve az én véleményem szerint arról van szó csupán és ezt tartom és semmi többet, hogy SZERINTEM tévedésben van az, aki csak azért megy lassabban jóval, mint a megengedett, mert azt hiszi, hogy úgy biztonságosabb. Mert mint sokan írták, úgy is lesznek, akik megelőzik még AKKOR IS, amikor nem kéne és nem biztonságos. Nem ő okoz balesetveszélyt közvetlenül, de akár még ő is megszívhatja, csak azért, mert tötymörög, mert azt hiszi, úgy biztonságosabb és lehet, hogy 90-el haladva lényegesen kevesebb ilyen helyzet adódott volna.
Ja és azzal egyetértek, hogy attól még a meggondolatlanul előzőek a hibásak, ez nem is kérdés, de ettől még ott van a képletben a tötymörgő is, aki - ismétlem - azt hitte, hogy akkor megy biztonságosabban, ha lassabban megy, amikor erre nincs oka (jó az út, jók a látási viszonyok, stb). Ekkor - szintén ismétlem - jönnek sokan, akik meggondolatlanul előznek. Ők a hibásak, igen, de akkor is.
Szóval körbe értünk, végeredményben szerintem mindenki erre gondol, amire Te is, hogy nem a tötymörgő a hibás, de adott esetben előidéz dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
Exian
őstag
Igazából nincs baj velük, legutóbb is olcsón megcsináltak egy komolyabb kábel cserét, meg is lepődtem, azt hittem lesz vagy 10e Ft (sokat kellett bűvészkedni vele), aztán mindössze 1600 Ft-ot kértek anyaggal együtt.
Csak most kicsit több feladat lenne, lehet, hogy egy kisebb maszek kedvezőbben bevállal pepecselős munkát, bár mondjuk lehet, hogy épp maszeknál drágább az ilyen, mert ő egyedül van adott esetben és ki kell termelnie a napi díját... ahol meg többen dolgoznak, eloszlik a munkaerő, más a díjazás.
Igazából csak érdekelt volna, hogy van e még rajtuk kívül számításba vehető szerviz, ha mondjuk épp nem tudják bevállalni.
Egyébként az ablakemelőnek annyi a baja, hogy motorikusan-elektronikusan jó, működik. Mechanikai baja van inkább, rá kell segíteni kézzel, mert az a vezető sin vagy mi sérült benne és kóvályog az üveg mindenfelé, emiatt elakad felfelé húzáskor. De van más orvosolandó hiba is a kocsin, ami egyébként még nincs is nálam.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Milyen autót vegyek?
- Gitáros topic
- Hardcore café
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 5
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kupon kunyeráló
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- További aktív témák...
- HP OMEN 15 GAMING laptop (i7-8750H, 32GB DDR4, GTX 1060)
- Vadi új HP VICTUS 16 i5-12500H // 16 GB DDR5 RAM // RTX 3050TI // 1TB m2 SSD // GARANCIA
- IPhone 12 Pro 128GB gyári független gyönyörű állapot új akku!!
- ÁRON ALUL ELADÓ GAMING, STREAMING PC KONFIG! AJÁNDÉKOKKAL!
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen