- Microsoft Excel topic
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
- Windows 10
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen routert?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
-
IT café
"Itt a tavasz szele, és a nyúlpörkölt hihi, haha, huhu, hehe..."
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ajándékok
aktív tag
-
Weareus
addikt
Üdv.
Pécsen az Illyés Gyula utca kifelé vezető folytatásánál lévő Amrein Autószervizről tud valaki valamit? (Galamb József utca).
Megbízhatóság, árak?[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Exian
őstag
válasz Weareus #94553 üzenetére
Na, ez engem is érdekelne, az Illyés Gyula úton lakom. Én 1-2szer kommunikáltam velük emailben és/vagy telefonon, ilyen tekintetben korrektnek tűntek a tájékoztatást illetően, de végül (még) nem kerültem velük személyes kapcsolatba.
Én úgy hallottam, hogy korrektek, de náluk is azt láttam az utóbbi időben, hogy eléggé kezdenek feltornyosulni már a telepen kívül is a javítandó autók, így nem tudom, milyen határidővel és mennyire preciz módon javítanak.
Én valamikor meg fogom keresni őket aprósággal, nekem azért lenne jó, mert otthagyom a kocsit és gyalog hazamegyek, ez nagy kincs. A mostani szerelőm bár nagyon jó és korrekt, de a világ végén van... 2 busszal tudok közlekedni oda-vissza.
Ha Te előbb eljutsz hozzájuk, mint én, majd megoszthatnád a véleményedet, tasztalatodat!
[ Szerkesztve ]
-
UHHH
senior tag
válasz Weareus #94553 üzenetére
Júniusban írtam nekik egy érdeklődő e-mailt, azóta is válaszolnak, pedig még a mobilszámom is megírtam... Sebaj, kapta más szerviz a pénzt! 2021 van: Elvártam volna, hogy válaszoljanak, de biztos jól megy a szekér és nincs szükség plusz ügyfélre.
Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html
-
Exian
őstag
Nahát, pedig nekem még te javasoltad anno többször is őket Igaz, csak mint tipp, nem mint konkrét ajánlást tetted. Én akkor írtam nekik, akkor még választoltak viszonylag gyorsan, de ez már jó régen volt, akkor alig volt autó még kerítésen belül is. Most meg már kívül is sorakoznak.
-
nagyúr
Bármilyen vállakózónak, ami nem webshop-ot üzemel, üzenet küldeni (messenger, mail, stb) előzetes telefonos egyeztetés nélkül, az olyan mintha a /dev/zero-ba küldenéd.
Nem fognak 5×5 perces levelet írni, egy félperces telefon helyett.
Végtelen oda-vissza levelezés lesz belőle, amire nincs idejük (vagy kiszámlázzák órabérben), telefonba meg 3 perc alatt lezongorázzák.
Mi kiszámlázzuk a levelezés idejét, "egyeztetés" névvel.
Tehát ha nem tudsz tételeket kiválasztani a weboldalon, mint egy webshopba, ott jó eséllyel telefon a megoldás."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Exian
őstag
válasz Dluinet #94561 üzenetére
"Mi kiszámlázzuk a levelezés idejét, "egyeztetés" névvel."
Na szép, veletek sem állok szóba Csak vicc, sok időt el tud vinni az ilyesmi, ez tény, de ezt szerintem be kellene tudni kalkulálni a történetbe, oké, az árakba is akár, de mondjuk ne ennyire "pofátlanul", hogy külön fel van tüntetve. Ez nekem biztosan nem tetszene, hogy ha levelezünk, akkor az plusz pénz.
Speciel én is szeretek emailben kapcsolatot felvenni első körben, nálam ez pl. sorsdöntő, hogy manapság egy adott vállalkozó/vállalkozás igenis legyen ilyen módon is elérhető, ne kelljen telefonálgatni, ha nem muszáj. Ráadásul sokszor követelmény nálunk például, hogy nyoma legyen ilyen formán is mindennek, főleg, ha árajánlatról van szó. Telefonban elmondott szó: mintha meg sem történt volna, ha nincs felvétel.
Úgyhogy nálam plusz pont, ha egy cég/vállalkozás hajlandó emailben is RÉSZLETES tájékoztatást nyújtani belátható időn belül.
Még egy dolog: épp nem is olyan régen volt ebből személyes problémánk emiatt: telefonon egyeztettünk egy nagykerrel, árat kértünk egy adott dologra, feljegyzeteltük papírra. Mentünk a dologért, és kurv@ra nem az az ár volt, amit telefonban mondott nekünk az XYZ kolléga. Kiderült, hogy félreértette az alkatrész típusát, ezért lettek a rossz árak. Persze a kisebb, olcsóbb típus árát mondta (olyasmi alkatrész, hogy van V1, V2, V3 stb altípus, ezt értette félre).
Ez ha emailben van, akkor egyrészt az illető, aki válogatja a dolgokat, ő is egyértelműbben látja, nincs félreértés hangban, meg jobban lehet reklamálni, mert így csak ennyi volt a válasz, hogy "biztos félreértette a kolléga". Na kösz, csak közben mi meg fillérre annyi KP-t kapunk, amennyi az adott anyagbeszerzésre kell és kellemetlen a helyszínen szembesülni vele, hogy nem annyi az annyi.
Ja, persze olyan nagykerről van szó, amelyiknek nincs a végfelhasználók számára webshop vagy naprakész árlista a weboldalukon, és emailre sem igazán reagáltak.
Manapság... érted... amikor mindenki a kütyüket nyomkodja. Tényleg olyan extrém dolog ez, amiért ráadásul plusz pénz kell kérni, ha ilyen módon kérünk információt?
-
UHHH
senior tag
válasz Dluinet #94561 üzenetére
Facebook oldalukon írták: "Kedves Ügyfeleink!Elnézést kérünk a megkésett Messenger válaszokért, nem használjuk ezt az üzenetküldő rendszert.Kérem Önöket, hogy Messenger helyett hivatalos e-mail címünkön, telefonszámunkon vagy személyesen a Szervizben keressenek!"
Szóval ott volt az e-mail cím, mint kapcsolat.S olyan dolgot kérdeztem, amiről jó, ha van "írásos" bizonyíték, ha később bejelentik, hogy mégis ennyi meg amannyi forint pluszban.
[ Szerkesztve ]
Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html
-
rnrn
tag
Ha viszi az ember az olajat és a szűrőt, mennyiért cserélnek olajat szervizek? Van erre valamilyen adat/tapasztalat? Köszi!
-
nagyúr
Egy 1/4 órás 2000Ft-os munkál, csinálnánk 3/4 óra egyeztetést.
Most képzeld el, hogy bruttó 2000Ft-ért füzetnének erre a teljes egy óra munkára.
Maradna netto 1574Ft, ebből lejön az anyag és a fenntartási költség, és a maradék 500ft-ból legyen a munkalávaló kifűzetve a járulékaival. Ebből neki kézben 150-200Ft jutna egy órára.
Ez havi 35-40 ezer forintos fizetés, de senki nem dolgozik már annyiért.
Mivel az ügyféllel való egyeztetés is a munka része, ezért az is beleszámít a munkadíjba."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
-
Exian
őstag
válasz Dluinet #94569 üzenetére
"beleszámít a munkadíjba."
Ha beleszámít, azzal nincs gond. De te azt írtad, hogy külön címszóval van feltüntetve és fel van számolva pluszba (vagy félreértettem). Nekem az nem tetszene. Akkor legyen annyi munkadíj mondva, ami összesen ráment az egyeztetéssel együtt. Mondjuk ez is fura, mert a legtöbb helyen és a legtöbb ilyen-olyan szolgáltatást, szervizelést nyújtó ember még a személyes szemrevételezéssel járó helyszíni felmérésért-ajánlattételért sem szokott pénzt kérni, nem hogy néhány szükséges emailváltásért. Nemár!
És amúgy nem háromnegyed órás egyeztetgetésre gondolt szerintem egyikünk sem, hanem egy egyszerű, gyors emailes érdeklődésre, amiben a tényeg tömören meg van fogalmazva és ahogy más is írta korábban, nyoma legyen az egyeztetésnek, úgy látom ez bizonyos cégeknél/vállalkozásoknál nem szempont... lehet hagyatkozni a telefonban tett, akár félreértéseken alapuló megbeszélésre. Ahogyan mi is hagyatkoztunk múltkor és jól meg is szívtuk, mert mire odaértünk a telefonon leegyeztetett dolog kapcsán, az árat egyeztetve, 5.000 Ft-tal többe került, ami ténylegesen kellett nekünk.
Plusz azt nem igazán értem, hogy telefonon miért gyorsabb egy ilyen egyeztetés, mint emailben? Nekem pont, hogy a telefonos beszélgetések szoktak sokkal jobban elhúzódni, mert nem érti a másik, nem értem én sem, "várjon, le kell jegyzetelnem", na ez a rémálmom, de ugyanúgy visszafele is, hogy nekem is jegyzetelgetnem kell a hallottak alapján, miért nem egyszerűbb ezt rögtön leírva tálalni?
[ Szerkesztve ]
-
Exian
őstag
Még egy dolog, lejárt a szerkesztési idő: ez nekem kicsit olyan, amit te próbálsz sugallni, mintha egy akármilyen boltban felszámolnának a kasszánál egy plusz összeget azért, mert kérdéseket mertem feltenni az eladónak/polcpakolónak és ezzel az idejét raboltam.
Az megint teljesen más, ha valamit tervezni kell egy adott meló kapcsán, az már tényleg keményen fizetős munkafázis, az már tervezési díj, legyen egy tarifája, nyilván.
De ismétlem: egy előzetes, pár emailváltással járó, fontos, lényeges paramétereket rögzítendő egyeztetés, erre felszámolni "egyeztetés" címszóval lóvét, nekem nem tetszene, de valószínűleg én működök rosszul.
-
aneda
aktív tag
Szerencsére kapitalizmus van és minden szolgáltató úgy csinálja a dolgait, ahogy akarja.
Ha nem megfelelő a szolgáltatás számodra valahol, biztosan találsz másikat.
Pl. ha az autószerviz példánál maradunk, a márkaszervizek egy része válaszol az emailre, ergo akinek ez fontos vigye oda az autót.
Igaz, ott az óradíjban benne van a titkárnő fizetése is...Az oroszok már a spájzban vannak!
-
Exian
őstag
Én pont nem is annyira az autószerelős dologgal kapcsolatban reagáltam erre, hanem a Dluinet által felvetett dologra, hogy az emailes egyeztetés az plusz pénz náluk, külön kiszámlázva, nem mintha telefonban szerintem nem volna ugyanúgy időigényes és közben esélytelen, hogy bármi mással foglalkozzon az, akit a telefon túlvégén feltartok.
Én csak ezt nem értem továbbra sem, hogy a telefonon való megbeszélés miért kevésbé időigényes, mint egy emailt írni? Az autószerelő példánál maradva: pont, hogy nekik a legszarabb meló közben telefonálgatni! Az én szerelőm fel sem veszi a telefont, nehéz is elérni emiatt, mert egyszerűen nem tudja fizikailag megoldani, hogy telefonálgasson percekig, miközben mindkét kezében szerszám van. Utálja is, amikor meló közben hívogatják. Ő dolgozni akar, nem telefonálgatni, de emailekre viszont szakít időt, amikor viszont csak azzal foglakozik.
Amit 2 percben telefonon meg lehet beszélni, az számomra pl. emailben még gyorsabb is, persze tudom, nem mindenki tud gyorsan gépelni... de a telefon, ismétlem, meló közben bármelyik területen ELTERELI abban a pillanatban a melótól a figyelmet és az időt, de az emaillel ráér akkor foglalkozni, amikor épp nincs munkadarab a kezében.
A fő probléma viszont az volt, amiről szó volt, hogy az a gáz, hogy ha hosszú napokig, vagy hetekig sem jön válasz egy egyszerű megkeresésre vagy kérdésre, főleg, ha fel volt tüntetve, hogy bátran lehet emailt is írni. Akkor már inkább ne is legyen email címe az adott vállalkozásnak, csak telefon, és akkor le van tudva a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Utánrendelésnél, már nem számítjuk fel.
Így olcsóbb lesz a következő rendelés.
De ha módosítgat, akkor megint fel lesz számolva.
Egy egyszerű, gyors emailes érdeklődésre inkább ott a telefon.
Telefonba elmondjuk, hogy milyen papamétereket adjon meg e-mail-ben, és akkor már tudja mit kell írnia.
Legtöbb embernek (99%) csak van a fejükben egy elképzelés, de vagy nem írják le pontosan, vagy egyszerűen nekiállnak egy novellának. Ha novellát ír, akkor is kimaradnak a konkrétumok, ami alapján legalább egy közelítő árat adhatnék.
Ha e-mailt ír, akkor 100% hogy vannak olyan fontos paraméterek amiről nem tud az ügyfél, ezért telefonos vagy személyes egyeztetés lesz belőle.
Csak a profiknak nincs szüksége egyeztetésre, akik tisztában vannak a szükséges paraméterekkel, a korlátokkal és a lehetőségekkel.
Ezek hiányában egy egyszerű ár 100Ft és 100000Ft között mozoghat, ami nem egy pontos összeg. Tehát 1000×-es változóra nem tudok még érdemben sem reagálni."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Exian
őstag
válasz Dluinet #94575 üzenetére
Ez megint teljesen más, amit most írsz, mint az alap kiindulás: macerás, problémás, egy megbeszélt dolog után utólag változtatgató ügyfél esetén oké, ha elegetek van beőle, hogy húzza az időt a hülyeségekkel Akkor igen, fizessen a plusz munkáért.
De nagyon nem erről volt szó kiinduláskor: első alkalmas megkereséskor, amikor valaki érdeklődik egy szolgáltatónál, ami neki még új, hogy mit, hol, merre, arra ugyan már vegyék a fáradtságot, hogy reagáljanak valamit, akár csak annyit, hogy "kérjük, hívjon fel telefonon bennünket". Ráadásul úgy, hogy meg is írta UHHH a telefonszámát (amit hiányoltál, de megírta). Így sem kapott semmi választ és megkeresést.
Ismétlem, a mai világban szerintem szem előtt kell tartani, hogy sokan jobb szeretnek emailben érdeklődni, mert épp az neki a kényelmes és pl. este későn van csak ideje foglalkozni az adott dologgal, de ráér a válasz 1-2 napon belül. Én speciel ezek közé tartozom, utálok telefonálgatni, sokszor lehetőségem sincs rá, de emailt váltani szinte bármikor (látszik is tudom, sokat írok ). Nálam extra pirospont jár annak a szolgáltatónak/cégnek/vállalkozónak, aki tud annyira "modern" lenni, ha már létezik ez a lehetőség, hogy emailben is képes kapcsolatot tartani, és lehetőség szerint ezért nem felszámolni "egyeztetés" címszóval pénzt.
aneda: igen, én peciel ez alapján választok, amelyik előbb és korrektebbül reagál egy emailes megkeresésre, ahhoz fordulok. Nem gondolnám, hogy ez befolyásolja az árképzést, legalábbis ilyet nem tapasztaltam.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Nagyon egyszerű.
Leírja mire gondolt és a telefonszámát.
Előre felkészülök a levél alapján az ajánlható lehetőségekre és felhívom.
Kérek tőle hiánypótlást, amint megérkezik mehet az ajánlat rá.
A munka csak akkor kezdődik, ha az ajánlatot írásban (levélben) jóváhagyta.
A munkáink 99%-át e-mail-ben küldik, ezt is várjuk el. Mert nem tudunk tervezni beeső ügyfelekkel, akik azt gondolják, hogy akkor mindent eldobok és az ő munkájának állok neki azonnal, mások meg le vannak szarva, akik előtte be vannak ütemezve.
Ajánlatot is csak írásban adunk (e-mail), szóban és azonnal nem adunk árat, mert nekünk is meg kell tervezni a folyamatot."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Exian
őstag
válasz Dluinet #94577 üzenetére
De akkor most miről is beszélünk?
Pontosan ezt írtam én is, meg szerintem UHHH is, akkor miért erőltetted a telefon dolgot, meg hogy ha emailt ír valaki, az plusz pénz?
Ugyanerről beszéltem én is, amit most leírtál, de te a telefon dolgot mondtad mindvégig.
Akkor ezek szerint annyira mégsem baj az emailben való érdeklődés.
-
válasz Dluinet #94575 üzenetére
A fene tudja, nekem a halálom az, hogy telefonban magyaráz a másik fél egy csomót, aminek a fele kimarad abból, amit felírnak, stb. Az e-mail írásban van, megmarad, és később visszanézhető, ki írt marhaságot. Ráadásul nem szakítja meg a melódat, mert akkor foglalkozol vele, amikor tudsz. Ha hívnak, akkor meg 101%, hogy valamit csinálsz, amire addig nem tudsz figyelni, amíg beszélsz.
Nyilván ami sürgős, arra telefon, de én is jobban szeretem az írott kommunikációt. Azzal meg nem tudok mit kezdeni, hogy az emberek nagy része képtelen értelmes mondatokat írni, bár ez a fajta általában telefonban is össze-vissza beszél.Mutogatni való hater díszpinty
-
nagyúr
Arról, hogy előbb telefonos megkeresésre van szükség, hogy egyeztetni tudjuk, a leendő e-mail-be tartalmát, és mi a munka menete.
Elsőre olyanokat tudnak írni az ügyfelek, hogy el sem hiszed.
3×-4× kell elolvasom az utolsó betűig, hogy megpróbáljam kitalálni, hogy mire akart gondolni.
Sokszor azt hiszem, hogy távolbalátásra, gondolat olvasásra és jövőbelátásra és egyéb Jedi képességekre van szükségem, hogy a leírtakból kitaláljam mit szeretne az ügyfél.
Az ilyen leveleket mindenki ignorálni szeretné."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Exian
őstag
-
Exian
őstag
Más: lehet, hogy burokban éltem az utóbbi időben, de ez valami új, hogy a Kínából rendelt holmikat vámolják, áfázzák? Régen rendeltem már kintről, most 3 csomagot is, az egyik meg is jött hamar, ám kellett a Postán átvételkor fizetnem, majdnem annyit, mint amibe került a cucc (1700 Ft volt a holmi, és 1300 Ft vámteher + áfa).
Így már nem éri meg apró vackokat kintről rendelni...
A kérdés, hogy mindenre automatikusan megy ez már, vagy csak random?
A másik két csomag még nem jött meg, így nem tudom, hogy mi lesz azokkal. Lehet át se veszem, nem ér már annyit.
[ Szerkesztve ]
-
UHHH
senior tag
-
-
Sir Riccio
addikt
Mármint kinek nem volt jó, hogy filléres vackokat amik ráértek, de kellettek, nem kellett öt-tíz-húsz-harmincszoros áron megvenni? Azon kívül aki harmincszoros áron árulja itthon (és ha sürgős meg is veszed). Egyébként ami ennyire elenyésző érték és itthon a többszörösébe kerül és ráér azt ezután is mindenki messziről rendeli majd, csak a Posta ahelyett, hogy csinálná a dolgát és kézbesítene, sír, hogy sok a csomag. Kellemetlen. Gondolom most majd jó lesz, hogy azt a sokat még vámkezelni is kell majd. Ezzel az erővel akár ki is hozhatták volna. De persze, menjek be érte és ha már ott vagyok fizessek rá pluszterheket. Nekem ez tényleg jó...mert...mert...ja, nem. Nem is jó. De majd küldök nekik SMS-t, hogy itt vannak pl. a közüzemi csekkjeim, meg rá a pénz, jöhetnek érte.
Azért kíváncsi lennék, hogy mi történne ha holnaptól elkezdenék egyes munkafolyamatokat az ügyfeleimre srófolni azzal, hogy "bocs de sok van!". Nyilván értékelnék. Kár, hogy mögöttem nincs egy államhatalom ami törvényileg lehetőséget biztosít a munkakerülésre, meg, hogy alapból más kicsit a munkamorálom.
[ Szerkesztve ]
Deutsch Richárd Fotográfia - https://www.riccio.hu/ / https://instagr.am/deutsch.richard/
-
Csak nyár közepe óta, de amúgy jan. 1-től kellett volna működnie. Híreket érdemes néha olvasni Amúgy ebay-en egy csomó eladónál kifizeted már amikor megrendeled. (Meg ugye be lehet pipálni azt is, hogy EU-n belülről keresel, és akkor drágább, de nincs macera.)
"Így már nem éri meg apró vackokat kintről rendelni..."
Aha... Ugyanúgy drágább lett a boltokban is, mert azok is onnan veszik... És ha nem lenne, egy csomó mindent még úgy is megérné@aneda : Nem , sehogy nem jó, de még annál se volt jobb megoldás. Csomó olyan dolog van, ami máshonnan beszerezhetetlen.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
addikt
Ha mar posta... atfutott egy 'shower thought' nemreg az agyamon.
Ugye az "Ajanlott" szolgaltatasert azert fizetunk, hogy legyen rola bizonyitek, hogy a level/csomag fel lett adva.
Mi lenne, ha levideoznam, ahogy atadom es kifizetem a csomagot a postan es elkuldenem a videot a cimzettnek. Ugyanugy bizonyitja, hogy feladtam es nem kell extra ~500 Ft-ot fizetni a postanak valami kamu szolgaltatasert. -
Exian
őstag
válasz Janoska26 #94534 üzenetére
Halászlé témában eszembe jutott még egy hely a környéken, ahova esetleg érdemes elautózni, nekünk bejött:
Ormánsági Halászcsárda Kémesen. Úgy látom az értékelések/vélemények sem olyan rosszak.
Itt elég jó halászlét ettünk, még haza is hoztunk 1-2 adaggal.
[ Szerkesztve ]
-
Weareus
addikt
Nos, ami azt illeti alkalmasint vsz meg fogom osztani a tapasztalataimat, ui. az autó (S80 T6 Volvo) már náluk van, holnap állnak neki (remélhetőleg).
Többen javasolták őket Volvo (főleg T6) ügyben.
Lett volna egy szerelő, aki bevállalta volna, de mondta, hogy ezt inkább olyan helyre vigyem, ahol 1. Láttak már ilyet. 2. Értenek hozzá, mert súlyos pénzösszegek merülhetnek fel (lehúzásra gondolt), de olcsó amúgy sem lesz.Szóval igen, ők nem olcsók, de már mikor bevittem a kulcsot meg a forgalmit, jó benyomásaim voltak az ilyen irányú tapasztalataikat-felkészültségüket illetően a beszélgetés során. (Épp egy XC 90 alatt foglalatoskodott a szerelő bácsi).
Elmesélte, hogy volt szerencséje automata váltót cserélni már T6-ban...#94557aneda Jól látod és köszi.
#94566rnrn a nem túl bokros, de mégis terebélyes tapasztalataim szerint, az hogy te szűrőt, olajat vigyél egy autószerelőhöz, hogy ő azzal dolgozzon, akkor működik, ha ismerős, vagy ha nagyon-nagyon jó fej.
Nem egy műhelyben konkrétan ki van írva, hogy:1. Hozott alkatrészből nem dolgozunk.
2. Hozott alkatrészek beépítésénél semmiféle garancia nincs.
3. Hozott alkatrész esetében a munka óradíja nem x ft hanem 2x ft.Hiába van pl. nekem is a Bárdi/Unixnál 40% "barátságom", a szerelőnek is van és ő (a legtöbb szerelő...) az alkatrészen is nyerni fog/akar.
(Megveszi pl 40% barátsággal, de neked már 100%-on számlázza tovább, ennyi... )
Egy szerelő ezt úgy magyarázta nekem, hogy ha neki van egy étterme és én el akarok menni hozzá, akkor nyilván nem fogok odavinni egy esetleg olcsón vett csirkét, hogy ezt főzd meg nekem.
Ezzel lehet egyetérteni, meg nem egyet érteni. (Nekem ez fáj ... ).
Tkp. jogos, de nem is...#94582Exian: hát nem tudom, én pár napja rendeltem USA-ból egy használt visszapillantó tükröt 80-egynéhány dolcsiért, de 1000%-ra veszem, hogy még lesz rajta áfa-vám, pedig használt cucc. (Ez nyilván nem számít... ).
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
válasz 0xmilan #94588 üzenetére
- Postáról kidobnak, ha videózol
- Postát nem érdekli a te bizonyítékod, attól még ha eltűnik a levél, pont nem fog szerintem foglalkozni vele, hogy van videód, csak esetleg ha bíróságra mész (ott meg belekötnek, hogy nem hitelesített pl. az órád, stb.)Mutogatni való hater díszpinty
-
rnrn
tag
válasz Weareus #94590 üzenetére
Köszi! 2 havonta olajat kell cseréltetni, legutóbb 8 ezer volt a munkadíj, 7 a vitt olaj és a szűrő együttvéve. Összességében nem nagy összeg, ill. magam is meg tudom és meg is szoktam oldani, de pl. téli időszakban nincs nagy kedvem hozzá. Csak érdeklődtem, hátha van olyan hely, mint ahová régebben hordtam: 3 ezer Ft volt a csere hozott anyaggal. Nyugdíjas autószerelő mester (papa) volt, de már befejezte a tevékenységét.
Egyébként van biztató infó, ráadásul nagyon közel a pécsi irodánkhoz. -
rnrn
tag
Egy patacsi ismerős szeretne klímát. Javaslatotok? Maróti Zsolt nevét találtam meg visszaolvasva a fórumon. Róla vélemény, ill. további javasat esetleg? Köszönöm!
szerk: @oil change: köszönöm a tippeket, felhívom őket majd. Harkány is működhet, mert amíg pancsol a család....
[ Szerkesztve ]
-
M_AND_Ms
addikt
Mit tudtok róla, a Gosztonyi utcában a Sparnál levő, új EMAG Easybox működik már?: Az EMAG oldalon, nem jelzi, hogy Pécsen lenne.
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Exian
őstag
Eladó laptopja van valakinek?
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.