Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Exian

    őstag

    válasz Dluinet #94561 üzenetére

    "Mi kiszámlázzuk a levelezés idejét, "egyeztetés" névvel."

    Na szép, veletek sem állok szóba :D Csak vicc, sok időt el tud vinni az ilyesmi, ez tény, de ezt szerintem be kellene tudni kalkulálni a történetbe, oké, az árakba is akár, de mondjuk ne ennyire "pofátlanul", hogy külön fel van tüntetve. Ez nekem biztosan nem tetszene, hogy ha levelezünk, akkor az plusz pénz.

    Speciel én is szeretek emailben kapcsolatot felvenni első körben, nálam ez pl. sorsdöntő, hogy manapság egy adott vállalkozó/vállalkozás igenis legyen ilyen módon is elérhető, ne kelljen telefonálgatni, ha nem muszáj. Ráadásul sokszor követelmény nálunk például, hogy nyoma legyen ilyen formán is mindennek, főleg, ha árajánlatról van szó. Telefonban elmondott szó: mintha meg sem történt volna, ha nincs felvétel.

    Úgyhogy nálam plusz pont, ha egy cég/vállalkozás hajlandó emailben is RÉSZLETES tájékoztatást nyújtani belátható időn belül.

    Még egy dolog: épp nem is olyan régen volt ebből személyes problémánk emiatt: telefonon egyeztettünk egy nagykerrel, árat kértünk egy adott dologra, feljegyzeteltük papírra. Mentünk a dologért, és kurv@ra nem az az ár volt, amit telefonban mondott nekünk az XYZ kolléga. Kiderült, hogy félreértette az alkatrész típusát, ezért lettek a rossz árak. Persze a kisebb, olcsóbb típus árát mondta (olyasmi alkatrész, hogy van V1, V2, V3 stb altípus, ezt értette félre).

    Ez ha emailben van, akkor egyrészt az illető, aki válogatja a dolgokat, ő is egyértelműbben látja, nincs félreértés hangban, meg jobban lehet reklamálni, mert így csak ennyi volt a válasz, hogy "biztos félreértette a kolléga". Na kösz, csak közben mi meg fillérre annyi KP-t kapunk, amennyi az adott anyagbeszerzésre kell és kellemetlen a helyszínen szembesülni vele, hogy nem annyi az annyi.

    Ja, persze olyan nagykerről van szó, amelyiknek nincs a végfelhasználók számára webshop vagy naprakész árlista a weboldalukon, és emailre sem igazán reagáltak.

    Manapság... érted... amikor mindenki a kütyüket nyomkodja. Tényleg olyan extrém dolog ez, amiért ráadásul plusz pénz kell kérni, ha ilyen módon kérünk információt?

  • UHHH

    senior tag

    válasz Dluinet #94561 üzenetére

    Facebook oldalukon írták: "Kedves Ügyfeleink!Elnézést kérünk a megkésett Messenger válaszokért, nem használjuk ezt az üzenetküldő rendszert.Kérem Önöket, hogy Messenger helyett hivatalos e-mail címünkön, telefonszámunkon vagy személyesen a Szervizben keressenek!"
    Szóval ott volt az e-mail cím, mint kapcsolat.

    S olyan dolgot kérdeztem, amiről jó, ha van "írásos" bizonyíték, ha később bejelentik, hogy mégis ennyi meg amannyi forint pluszban.

    [ Szerkesztve ]

    -

Új hozzászólás Aktív témák