-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Gondolom nem a PayPal-on vásároltál.
Ha nem itt, akkor miért itt szeretnél reklamálni? Azon a helyen kellene kezdeni ahol megvásároltad a dolgot.
Viszont még is mit reklamálnál? Nem reagál az akitől vetted? Vagy nem küldte el?
Milyen határidőket vállaltak a szerződési feltételeik szerint?
Erre most így rögtön nincs dispute ok a PayPal-on ha még is itt próbálkoznál.
Egyébként a PayPal-on 180 nap a vásárlás napjától számolt vásárlási védelem, így az október 7 az nem fura.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Mint próbáltam ráutalni, nem az a lényeg hogy mivel fizettél.
Akkor ezek szerint egy webshop. Nézd meg milyen szerződési feltételek vannak a fizetés utáni szállításra, arra hogy milyen módon lehet a vásárlástól elállni.
Mivel nem küldték el ezért az utóbbi opciót -elállsz a vásárlástól és kéred vissza a pénzed- érdemes lenne meglépni ha április 7-én kifizetted és azóta semmi.
Ha erre sem reagálnak akkor lehetne próbálkozni ezzel a dispute okkal: I didn’t receive an item I purchased. -
őstag
ha nem válaszolnak, vágd be a disputeot paypalon, utána akár mehet is egyből a claim, vissza fogod kapni a pénzedet..vagy önként visszaküldik, vagy majd a pp kárpótol
(el ne kezdj mindenféle szerződési feltételekket bogarászni, ez valamiért Vnek a hóbortja, hogy ez javasolja)cryptot minden termékemért elfogadom
-
Topikgazda
Ha refundot kapsz az kb 2 mp és látszik PayPal könyvelésben. Ha bankkártya volt az eredeti fizetőeszköz, akkor a pénzt beérkezést könyvelik és rögtön továbbítják arra a bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik és banktól függően 2-5 napon belül a számládon lesz.
Ha egyenleg volt, az meg akkor ott marad.
Ez nem a PayPal-on múlik. Ha nem küldenek, akkor mégis miért a PayPal szivozik, akkor máskor is tehették volna.
Ha elküldte a pénzt a cég, akkor van egy tranzakció azonosítója (az jelenik majd meg nálad is) akkor kérd el, mivel nincs nyoma a PayPal fiókodban és ellenőrizni szeretnéd.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
fil
őstag
Természetesen. Indits egy claim-et a PP-nál. Küldd el nekik az eladóval folytatott levelezést. Meg kell kapnod. Hiszen ,ha biztosítva volt, akkor ő is megkapja, arról nem is beszélve, hogy a megfelelő csomagolás az ő felelőssége. Ha meg nem biztosította töréskárra, csak tőled szedte be a pénzt ,akkor is ő a hunyó.
-
Topikgazda
Van rá mód, Google vagy a másik hitelesítő alkalmazás és annak a módszerei, leállítod az sms-t és aktiválod a másikat. Bár most annyira nem néztem hogy arc vagy valami más biometrikust lehet használni.
De milyen számra ment volna, mert Telekom számokra akár hordozott, akár nem az, rendesen jön pár mp után.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Tanács az ha nem jön meg 10 percen belül akkor, egy újból kérés ha az sem jön meg akkor 1-2 órán belül javítják a problémát és működni fog. Nem kell több próbálkozás, jelszó csere meg pláne nem, hiszen azt is sms-ben kéne jóváhagyni, de ha belépési nem jön akkor ugyan miért jönne a jelszó megerősítés? Csak várni kell a hiba kijavításra.
Ha pedig a mobil szolgáltatónál van gond azt meg ők tudják megmondani.
Ha többet teszel akkor az lesz ami most hogy blokkolva vagy, bnem működik rosszul, sőt ez a jó ha egy harmadik sikertelen belépésre blokkolásra kerül a fiók, látattalanban nem tudják eldönteni hogy az user bénázik vagy fel akarják törni a fiókját.
Ha még ma sürgős akkor fel kell hívni az ügyfélszolgálatot, esetleg fel tudják-e oldani hamarabb a biztonsági rendszer blokkolását, vagy ideiglenesen kikapcsolni az sms belépési védelmet.
Ez pedig nem PayPal-tól függ, hanem attól a helytől ahol vásárolsz. mert nem a PP appot nyitja meg hanem egy kulon lapot a bongeszoben. -
Topikgazda
A PayPal appról beszélsz? Lépj be a böngészős oldalon és a refundnál kattints rá a tétel sorra, látod-e azt hogy xxxx számú kártyára küldve? Ha igen akkor a PayPal-nál rendben van minden.
Nem írtad a bankodat, de akkor ott lépj be a Netbankba 17-21 közt a számlán könyvelniük kellett volna[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nagyjából leírtam hogy hogy mikor nem kell nyaggatni a PayPal-t
Lépj be a böngészős oldalon és a refundnál kattints rá a tétel sorra, látod-e azt hogy xxxx számú kártyára küldve? Ha igen akkor a PayPal-nál rendben van minden.
Erről van szó:
Kártyát emlegettél, akkor honnan jön most a számlaszám?
Ha kártya a fizetési forrás eredetileg akkor megy vissza a pénz arra bankszámlára, amihez tartozik a kártya, a Paypal csak tovább utalja és beírja a könyvelésbe a továbbítást. Ha bejött a pénz az ment is rögtön tovább. -
Topikgazda
Némelyik bank, most nem nevesíteném őket, nagyon trehány ebből a szempontból. Még egy normális banknál is előfordul hogy a pénz beérkezése után pár napig csak zárolt tétel és azután könyvelik le, de 2-5 napnál több nem szokott lenni.
Érdemes lenne rákérdezni hogy abban az időintervallumban amit írtam hogy nem érkezett e pénz, mert igencsak ott van.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Igen ez csak véletlen, a bank nem lát számlamozgást, ha nem tudják könyvelni a beérkező pénzt azonnal visszaküldik, a bankkártyát nem lehet felfüggeszteni csak letiltani, náluk minden rendben, akkor is ha az egész országban csak az XP logó látszik az ATM-ek kijelzőin, a jóváhagyó sms a mobil szolgáltató miatt nem érkezik meg. karbantartás az volt de lehet fizetni a kártyákkal, persze a boltos nem tudja hogy milyen értékbe számolja be és ezért inkább kp.-t kér mert a kártyaterminál visszadobta kapcsolathiba miatt.
Egy biztos, bármit is közölnek veled az fenntartással kell fogadni. -
-
Topikgazda
Telefonod nem veszi spam sms-nek?
Telekomra mindig jön, más szolgáltatónál ahol hordozott szám lenne ott előfordul néha az hogy hibázik a szolgáltató rendszere és azért nem érkezik meg. Az sms nem 4G-n mozog, 2G általában.
Kiválthatod, illetve az sms-t megteheted másodlagosnak, mert 2 féle hitelesítő alkalmazást is használhatsz, csak egyre kell figyelned hogy használd a rendelkezésre álló biztonsági mentésüket, illetve ha újraraknád a telefon rendszerét előtte kapcsold ki ideiglenesen ezt a fajta hitelesítést. -
Topikgazda
Az időleges gond szokott lenni, a szolgáltató szinkronizálási gondja a számhordozásos adatbázissal ami bármikor előjöhet.
Leírtam hogy ki lehet váltani, az sms belépési rendszer helyett használj hitelesítő alkalmazást.
Ehhez telepítened kell a telefondohoz való hitelesítő alkalmazás app-ot a telefonra pl:
Google Authenticator és Microsoft Authenticator
Ezután azt használod és második belépési módként megadhatod az eddig használt sms módot is. De a telefonod nem szórakozik azzal hogy spam üzenetnek veszi ezeket?Biztonság
Kétlépéses ellenőrzésEhhez telepítened kell a telefondohoz való hitelesítő alkalmazás app-ot a telefonra
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Toyota topik
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Eredeti játékok OFF topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Netfone
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Padavan firmware
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- EAFC 24
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen