- HBO Max & OD topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- Linux kezdőknek
- Windows 11
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Sweet.tv - internetes TV
-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
-
-
-
Topikgazda
válasz RoSSo3 #41732 üzenetére
Igen, amikor fizet akkor alul lenni kell egy bankkártyás linknek. Úgy kell kinézni az oldalnak, vagy belépés után vagy bankkártyával fizet.
De most ezt ennél a verziónál éred el:A Mobile nézet a keskenyebb mint a Desktop, ez lehet hogy jobb a weboldal megjelenítésnél nem csak mobilon.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz RoSSo3 #41734 üzenetére
Lehet ezt is magyarítani, meg lehet kép is amire magyarul írod a szöveget. Mindent ugyanúgy be lehet állítani mint a másiknál, de ezt te is látod, innen nem tudok mindent magyarázni. Lehet hogy megjavították a magyar oldalakat és ehhez is kész a fordításuk, de nem biztos, hiszen más a hivatalos nyelv.. A böngésző oldal fordítása?
-
Topikgazda
válasz RoSSo3 #41736 üzenetére
Az általam linkelt képen magyar a szöveg, szerintem magyar fióknál azt veszi át.
De akkor legyen akkor a régi, mert ez beágyazott linket ad.
Nem egészen értem hogy nincs magyar nyelv hiszen választható. Bizonyos rendszer oldalak nincsenek lefordítva de a külső nézetek többsége magyar.
Itt tudsz saját gombot megadni, ahol link az oldaladon lévő képre célszerű ha mutat, nem valami képfeltöltő oldal.De így néz ki egy kész gomb fizetési felülete:
A szerkesztő oldal ezt mutatja ennél mintaként:
Most megnéztem sajnos még nem működik a a gomb készítő oldal maygar fordítása ezért üres a képernyő, eddig jó
de Kezeléshez nincs magyar oldal linkelve, így marad az angol nyelvű felület.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz RoSSo3 #42496 üzenetére
Teljesen új kártya, nem dátum frissítés? Van elérhető összeg a kártyán legalább 600 Ft mert annyi kell a kártyaszám ellenőrzéshez.
Sajnos az OTP túlbiztosítja, hiszen ez nem igazi vásárlás, amikor ellenőrzi a rendszer a bankszámlaszámot. A PP üzenet nincs szinkronban a ezzel a hitelesítés elmaradása dologgal. Amíg nem látod az oldalon a kártyát addig nincs hozzárendelve
Valójában amikor fizetsz a PayPal-al és a pénzt a bankkártyáról szedi nem kell ez az erős hitelesítés.[ Szerkesztve ]
-
Mike88
senior tag
válasz RoSSo3 #42500 üzenetére
Biztosíthatlak afelől, hogy nem fog menni. Ugyanez a probléma van nálam is. Fejek fognak hullani az OTP-nél, ott tartok!
Nem találok rá megoldást. Ugyanígy, jóváhagynám a tranzakciót, de mire megjön a jóváhagyási kérelem és beírom azt a k... telekódot, és betölt a jóváhagyási kérelmek listája, addigra rég röhög rajtam a paypal, hogy ez nem jött össze...
Nem tudom miért kell ez az egész f...ság... Az EU-s szabályozások eddig kivétel nélkül olyanok voltak, mint a sportszeletes reklámban az a segítőkész fekete srác.
Nem csak a paypal-al van így, sehol nem tudsz fizetni, sehogy sem. Egyszerűen nem várja meg, míg jóváhagynád a tranzakciót. A telefonszámlámat is csak simple fiókkal tudtam nagy nehezen kifizetni. Köze nincs a régi kártyádhoz. Azzal amint vásárolsz, az az aktív, az előző pedig kuka. -
Topikgazda
válasz RoSSo3 #42735 üzenetére
Felveheted a kapcsolatot, de még mindig OTP probléma. Még a múlt héten is azt olvastam hogy vannak gondok náluk mert az ügyfeleik nem igényeltek új kódokat meg valamiket.
Fel lehetne venni a kapcsolatot az OTP-vel és azt amit itt leírtam folyamatot elmondani nekik és kérni hogy ezt figyelembe véve próbáljanak már meg valamit kitalálni.
Gondolom tényleg aktív, engedélyezve minden fizetési téma és volt is pénz rajta.
Annyit még megtehetnél hogy ne magyar nyelven használod a PayPal-t, mert most is volt gond azzal hogy nem volt a 2 lépcsős belépési védelem elérhető amikor magyar nyelvű volt a felület., de ennek kicsi az esélye, inkább az OTP lesz a gond.Ebből alább előkerült valami amikor csináltad?
Némi változás a bankkártya hozzáadásnál.
Angol nyelvű felületet használom, nem a magyart!
Most adtam hozzá egy Mastercard kártyát a PayPal fiókomhoz. Miután megadtam az adatokat, jött a MC jóváhagyást kérő ablaka ahol SMS-t kellet kérnem a regisztrált telefonszámomra.
Megjött a hat számjegyű kód, azt beírva feladott egy listát hogy válasszam ki a tranzakciókból azt amit ezzel a kártyával fizettem.
Mivel erre nem számoltam igen csak gondolkodnom kellett hogy ugyan melyik lehet az, mert egy 2019 szept 27.-i vásárlást találtak, a többi valami más volt, amit nem én vásároltam, random adat lehetett.
Ha valaki kártyát ad hozzá előtte nézzen rá a kártyával végzett tranzakciókra, legyen aktív a kártya minimum 600 Ft-al, legyen pontos a telefonszáma és várja a két jóváhagyási képernyőt[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz RoSSo3 #42738 üzenetére
Akkor most úgy tűnik hogy az OTP kijavította a hibát és aki megcsinálta náluk a szükséges beállításokat azoknál normálisan működik.
Viszont sajnos megint az jött elő hogy semmi értelme nem volt a PayPal magyar nyelvű felületnek, mert az érdemi részeknél hibásan működik, amikor változtatnak a rendszerben.
Így most már ha gond van a bankkártya, bankszámla hozzáadásnál, a regisztrációval üzleti fiók esetén akkor azzal kezdem hogy angol nyelvre állítás és újbóli belépés után próbálni. -
Topikgazda
válasz RoSSo3 #43424 üzenetére
Azt olvastam, hogy ez amiatt lehet, hogy a számla üres és valamiféle fedezet kell. Ez valós infó lehet? Nem igaz, kamu.
Pénzforrás kell, ha az bankkártya akkor az elegendő.
Holnap hajnalban valószínű, nem tudom hogy honnan veszed a 3-5 napot, az azonnali utalási rend miatt a bankodból pár mp és az Unicredit bankban a PayPal bankszámláján ezután arra kell várni hogy a PayPal a bankszámláról az egyenlegre "fordítsa át".
Ha megadtad a transfer ID-et a közlemény rovatban és jó a számlaszám akkor 24 órán belül az egyenlegen a pénz. A hétvégi két napot nem számítom bele.
De most nálad nem igazán volt rá szükség.
Ezt ki csinálta: Megtettem, de újra elutasították Mi volt a hibaüzenet?
Ha tavaly december után lett a bankkártya hozzáadva az csak akkor jó ha a kártyahozzáadáskor a banki erős hitelesítés megtörtént. Ugyanúgy a bank által elvárt beállítások az erős hitesítésnél meg kell hogy legyenek.
Deviza váltás téma a fizetésnél nem merült fel?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz RoSSo3 #43427 üzenetére
Nézd meg hogy az adott helyen milyen feltételek vonatkoznak a PayPal-os fizetésre. Ilyenek lehetnek hogy az adott helyen megadott szállítási címnek egyezni kell a PayPal-on lévő címmel, csak meghatározott bankkártya lehet a pénzforrás, mondjuk hitelkártya,vagy Visa és MC más kártya nem, csak PayPal egyenleg lehet a pénzforrás.
-
Topikgazda
válasz RoSSo3 #43429 üzenetére
Melyik ez az oldal ahol fizetni akarsz? Ezen kívül Instant payment via PayPal nincs más fizetési mód, mondjuk kosárba rakni, ott fizetni és egyéb opciókat is állítani, tehát nem gyors fizetés. Ezzel a kártyával más helyről PayPal-os fizetés az ment?
A kártya összeg és vásárlási darabszám limit az jól van beállítva? Ha $ akkor a PayPal devizaváltással számolt összeg felett van? (Most 360000 Ft az 1113 $) Majd a fizetéskor beállítod a bankra.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz RoSSo3 #43432 üzenetére
Nem írom a bank nevét csak azt hogy mi volt a probléma.
1. Nem volt engedélyezve az Internetes fizetés
2. Nem volt engedélyezve a külföldi fizetés.
3. Nem jó CVV kód volta a banki felületen beírva, nem egyezett a kártyára nyomottal.
4. A vásárlási limitek nem módosultak, csak ők tudták emelni.
5. A Telekód nem volt jó.[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
válasz RoSSo3 #43434 üzenetére
Hátha valaki hasonló cipőben járna, leírom, hogy mire jutottam az ügyben.
(Csak emlékeztetőnek 355e Ft-ot szerettem volna PayPal-on keresztül, saját MasterCard-ot hazsnálva egy aukciós weboldalon át kifizetni az eladónak.)A kártya adatai, hitelesítő kódja, limitjei rendben vannak (bank is megerősítette).
A mobilapplikációban jól be vannak állítva az értesítési/engedélyezési funkciók (bank megerősítette).Ami viszont az elutasító hibaüzenetet adja ("Your payment can't be completed."), hogy a PayPal rendszere a régi típusú hitelesítést alkalmazza, míg a magyar bankok (de legalábbis a K&H biztosan) az új, kétlépcsőst. És emiatt nincs szinkronban a kettő: egy bizonyos összeg alatt engedi a vásárlásokat, de egy bizonyoson túl már nem, mert a bank nem tudja "lenyomozni" a PP-tól/keresztül, hogy minden ok-e a tranzakcióval.
Felvettek egy hibajegyet, és a K&H valószínűleg hivatalos úton megkeresi majd a PayPal-t, hogy orvosolják a problémát. Addig sajnos nem lehet kártyával ilyen módon fizetni.
Valószínűleg fel kell majd töltsek pénzt a PP számlára a bankszámláról, és közvetlenül átutalni az eladónak. A kérdés már csak az, hogy ilyen esetben, mint vevőnek, van-e valamiféle Buyer's protection-öm, azaz vásárlói védelmem? (Ha netán az eladó mégsem teljesítsené a feltételeket, és nem kapnám meg, amit vásároltam.)
Leírtam így egyben, hátha hasznos lesz másnak is, ha már egyszer végigjártam a dolgot. (Röpke 1,5 órás K&H cseverészés volt egyébként! )
-
Topikgazda
válasz RoSSo3 #43450 üzenetére
Amit írsz az teljesen új információ. A bankod érdekes technológiát használ ha ezt írják.
Nincs új vagy régi kétlépcsős hitelesítés mód.
A bankod kártyás fizetésnél és EU-n belül használja, de van egy előfeltétel, a kereskedőnek aktiválni kell nála ezt a védelmet.
Ahol ez nincs aktiválva ott ezt nem kell használni. Van olyan bank ahol ezt nem képesek szétválasztani.
A PayPal is használja, mert amikor hozzáadod a kártyát akkor a banki erős hitelesítési felület vagy a Visa vagy a Mastercard előkerül és csak ha megerősíted azután kerül a bankkártya elfogadásra.
A technológia lehetővé teszi hogy ez el legyen tárolva és ha pl. a PayPal-al fizetsz úgy hogy ez a kártya a pénzforrás, nem kell külön megerősíteni a fizetést.
Ha pl a Szerencsejáték oldalon töltöd fel az egyenlegedet a K&H Bank kártyás fizetési kliensével akkor nem kell az erős hitelesítés mert az is így működik. És még jó néhány magyar szolgáltató esetén is.
Így az elképzelésed hibás, hiszen akkor itt mindenki akinek K&H-tól van kártyája így működne.
Sőt ha létezne ez szinkronizációs hülyeség akkor mindenkinél így lenne. Téged szerintem a bankod megvezet. Sőt tovább megyek akivel telefonáltál az egyáltalán nem ismeri a PayPal és bankkártyás fizetés folyamatát, csak ötletelt. Fizesd ki más bank kártyájával és működni fog.
És limit problémát írtál, úgy emlékszem hogy kevesebb összeget tudtál fizetni PayPal-on keresztül ezzel a bankkártyával, a PayPal-nál nincs limit ekkora összegre, szóval egy bizonyos összeg határ felett már szinkronizációs probléma lesz, az alatt meg minden oké? Egy kicsit sántít a bankod állítása
És még egy, nem fogják felvenni a kapcsolatot a PayPal-al, máskor sem tették, amikor náluk volt hiba a PayPal felé.De hangsúlyozom a PayPal is ezt használja mert az EU-s szabályozás az EU-s PayPal-ra is kötelezővé tette. És nem kell semmit szinkronizálni.
A PayPal-on teljesen mindegy hogy mi a pénz forrás a PP egyenleg vagy bankkártya, ha kereskedelmi tranzakció -vásárlás- a pénz eljuttatása, mindig van vásárlói védelem. Amire nincs védelem az felsorolva a Felhasználói megállapodásban.
Ez a rész tartalmazza.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz RoSSo3 #43454 üzenetére
A céges vásárlást hogy érted? A fiók az üzleti fiók és a céges kártya van hozzáadva? Mert ott banki korlátozások vannak.
Nem tudom mikor lett hozzáadva a bankkártya, de ha van rajta 500 Ft elérhető pénz akkor meg lehetne azt csinálni hogy egy frissítés menne az adatokra, kártyaszám, lejárati idő és a cvv kód újból beírva, ekkor jönni kellene az erős hitelesítési banki jóváhagyásnak ha az rendben megy akkor ha tényleg nincs banki korlátozás működni kellene. Ha céges fiók a PayPal akkor ahhoz minden adat feltöltve, adószám, képviselő adatai, bankszámlaszám stb.?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz RoSSo3 #43456 üzenetére
Akkor azért nem megy mert a bankod nem küldi az erős hitelesítést. Most már csak úgy lehet kártyát hozzáadni. Nem magyarázom bővebbe a K&H-nál van hiba. Nem push és mush kell a kártya hozzáadásnál. Amikor januárban az OTP átállt akkor ott is ilyen gondok voltak azóta az OTP- is megoldotta, a PayPal semmit nem csinált.
Én amit javaslok a következő lenne.
A PayPal-t angol nyelvre állítani.
Firefox ahol törölve a PayPal sütik és böngésző gyorsítótár, engedélyezve a harmadik fél sütik és a felugró ablak.
Kártya 500 Ft-al feltöltve, adatok hozzáadása mikor elmentve jönni kell a MC K&H-s kettős hitelesítési ablakának, ez lehet hogy 25-30 mp múlva jön, CIB-nél ilyen lassú, de szerintem a K&H is ilyen. A jóváhagyás beírása.
Ha ez nem történik meg a kártya nem lesz rendesen hozzáadva és nem lehet vele fizetni, akkor sem ha a PayPal azt írja hogy hozzáadtad és látod is a kártyát a fiókodban.
Úgy kell a K&H-nak beállítani a kártyát hogy az erős hitelesítés megtörténjen, ez rajtuk múlik, lehet hogy a most nem működő hitelesítés mód helyett egy másikat kell használni, gondolom van a push üzenten kívül más is. És egyeztetni hogy mi a jó CVV kód ehhez a kártyához.Az Összefoglalós leírásból a sorrend:
......
Miután meg lettek adva az adatok, jött a kártyakibocsájtó erős hitelesítéses jóváhagyást kérő ablaka, ahol SMS-t kell kérni a regisztrált telefonszámra vagy a megadott egyéb hitesítéssel kell engedélyezni.
Pl Erste Visa kártya:
Megjött sms-ben a kód, azt beírva befejeződik a kártya hozzárendelése.
Persze lehet még más megerősítés módszer is ennél a résznél például a Wise Mastercard kártya esetén az sms kód után felad egy listát a tranzakciókból és abból kell választani egy olyat ami azzal a kártyával lett fizetve.
Erste Visa kártya esetén a szokásos megerősítéssel vége volt a folyamatnak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz RoSSo3 #43458 üzenetére
Az inkognitó üzemmód csak akkor kell ha nyilvános Internetet használsz a otthoni vagy bent a céges Internetnél felesleges.
Nem lehet sms-re beállítani? Ha csak ideiglenesen is.. Lehet ahogy 0 terheléssel van bajuk.
Az a 400 Ft-os dolog csak pénzkiküldési limit törlése, mivel nem járt le az előző kártya hozzáadása miatt most ez nem kell.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz RoSSo3 #44366 üzenetére
Az üzleti regisztráció az elvárás a PayPal részéről ilyen esetben.
Személyes számla
A személyes számla pénz küldését és fogadását teszi lehetővé Ön, valamint ismerősei és családtagjai között, illetve az online fizetést a megvásárolt termékekért.
A személyes számlákon jelenleg elérhető összes funkcióhoz való hozzáférés érdekében egyes, már meglévő személyes számlák tulajdonosait felszólíthatjuk számláik felminősítésére (amelyhez esetenként további információkat kell megadni a PayPalnek).
Ha PayPal-számláját elsődlegesen eladásra használja, nyitnia kell egy üzleti számlát, vagy személyes számláját át kell alakítania üzleti számlává.
Üzleti számla
Az üzleti számla olyan személyek és szervezetek (függetlenül attól, hogy gazdasági társaságról van-e szó) számára nyújt szolgáltatást, akik/amelyek a PayPalt elsősorban – értékesítésből vagy adományokból származó – online kifizetések fogadására használják.
Az üzleti számlára vonatkozó díjak eltérhetnek a személyes számlára vonatkozó díjaktól. További információért tekintse meg a díjakat ismertető részt.
Üzleti számla nyitásával vagy személyes számlája üzleti számlára váltásával Ön igazolja, hogy elsősorban üzleti vagy kereskedelmi célokra használja.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FÜLhallgatók
- PlayStation 5
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Alkoholista nevelde
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Jövedelem
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen