- DIGI kábel TV
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Aliexpress tapasztalatok
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Mikrotik routerek
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz RoSSo3 #43450 üzenetére
Amit írsz az teljesen új információ. A bankod érdekes technológiát használ ha ezt írják.
Nincs új vagy régi kétlépcsős hitelesítés mód.
A bankod kártyás fizetésnél és EU-n belül használja, de van egy előfeltétel, a kereskedőnek aktiválni kell nála ezt a védelmet.
Ahol ez nincs aktiválva ott ezt nem kell használni. Van olyan bank ahol ezt nem képesek szétválasztani.
A PayPal is használja, mert amikor hozzáadod a kártyát akkor a banki erős hitelesítési felület vagy a Visa vagy a Mastercard előkerül és csak ha megerősíted azután kerül a bankkártya elfogadásra.
A technológia lehetővé teszi hogy ez el legyen tárolva és ha pl. a PayPal-al fizetsz úgy hogy ez a kártya a pénzforrás, nem kell külön megerősíteni a fizetést.
Ha pl a Szerencsejáték oldalon töltöd fel az egyenlegedet a K&H Bank kártyás fizetési kliensével akkor nem kell az erős hitelesítés mert az is így működik. És még jó néhány magyar szolgáltató esetén is.
Így az elképzelésed hibás, hiszen akkor itt mindenki akinek K&H-tól van kártyája így működne.
Sőt ha létezne ez szinkronizációs hülyeség akkor mindenkinél így lenne. Téged szerintem a bankod megvezet. Sőt tovább megyek akivel telefonáltál az egyáltalán nem ismeri a PayPal és bankkártyás fizetés folyamatát, csak ötletelt. Fizesd ki más bank kártyájával és működni fog.
És limit problémát írtál, úgy emlékszem hogy kevesebb összeget tudtál fizetni PayPal-on keresztül ezzel a bankkártyával, a PayPal-nál nincs limit ekkora összegre, szóval egy bizonyos összeg határ felett már szinkronizációs probléma lesz, az alatt meg minden oké? Egy kicsit sántít a bankod állítása
És még egy, nem fogják felvenni a kapcsolatot a PayPal-al, máskor sem tették, amikor náluk volt hiba a PayPal felé.De hangsúlyozom a PayPal is ezt használja mert az EU-s szabályozás az EU-s PayPal-ra is kötelezővé tette. És nem kell semmit szinkronizálni.
A PayPal-on teljesen mindegy hogy mi a pénz forrás a PP egyenleg vagy bankkártya, ha kereskedelmi tranzakció -vásárlás- a pénz eljuttatása, mindig van vásárlói védelem. Amire nincs védelem az felsorolva a Felhasználói megállapodásban.
Ez a rész tartalmazza.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Politika
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Hardcore café
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Gaming notebook topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Spórolós topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- iPhone topik
- További aktív témák...