Új hozzászólás Aktív témák

  • mtibee2

    tag

    Sziasztok!

    Egy kis segítségre lenne szükségem. Telefont, és számot is cseréltem, így szükségessé vált a mobil aláíráshoz tartozó telefonszám megváltoztatása. Kérdeztem az ügyfélszolgálatot, hogy telefonon, vagy interneten lehetséges-e módosítani, azt mondták, hogy ezek közül csak telefonon lehet. Felhívtam a számukat, ahol a 4-es menüpontban megadtam a 10-jegyű azonosítót, és a 3-jegyű TeleKódot, amire az volt a válasz, hogy bontotta a vonalat az automata. Következő híváskor direkt elrontottam a számokat, akkor jelezte is, hogy sikertelen volt az azonosítás, szóval nem a kódokkal van a baj. (Meg az egyenlegem is le tudom kérdezni ugyanezekkel a kódokkal az OTP weboldalán...)

    A kérdéseim: Miért bontja a vonalat az automata, ha jók a kódjaim? Sajnos, mivel telefont is cseréltem, QR kóddal sem tudok belépni az OTPdirektbe, így ott nem tudok gépészkedni. Van valakinek ötlete, hogy mit tegyek? Ha mégis személyesen kell elmennem egy bankfiókba, milyen papírokat szoktak elkérni ügyintézéshez?

    Köszi:
    M. Tibor

Új hozzászólás Aktív témák