Új hozzászólás Aktív témák
-
#04441088
törölt tag
Már akartam írni, hogy ezt a Simple-t hol tudom igényelni, mert ha rákeresek csak hirdetményeket találok, magát a számlacsomagot nem, viszont látom azóta szerkesztetted. Utánanézek ennek, aztán online megigénylem.
Még egy kérdés, ha nem probléma.
Jelenleg egy MasterCard OTP Jump-os Debit kártyám van, amivel ugye tudok pénzt felvenni automatából, online vásárolni, stb.
Itt azt látom, hogy MasterCard Online Smart kártya igényelhető. Ezzel is lehet pénzt felvenni? Illetve a régi kártyámmal ilyenkor mi történik? Le kell adnom, vagy volt, nincs?[ Szerkesztve ]
-
namenlos
tag
válasz #04441088 #3948 üzenetére
Jump a Juniorhoz hasonló, szerintem nem éri meg elengedni (28 év felett úgy is kitesznek belőle). Két kiemelten kedvező eleme:
- eseti átutalás (belföldre): 77 Ft (összegtől függetlenül)
- készpénzfelvétel bankfiókban: 1303 Ft (összegtől függetlenül)Az SMS-ek helyett az lenne majd a jó, ha hajlandóak lesznek - más bankokhoz hasonlóan - alkalmazáson belüli push üzenetekre átállni.
-
dptrsk
addikt
válasz #04441088 #3952 üzenetére
a Jump kártya és a Smartos MCO ugyanazt "tudja" csak a neve más.
Csomagváltáskor megmarad a régi kártyád, ha megjön Postán az új, akkor a régit leadva arányosan visszakapod a régi éves díját.
Mivel a Smart egykülön "állatfaj" OTPn belül, új OTPdirekt azonosítót és új kártyát kapsz, számlaszám marad a régi. -
őstag
Sziasztok!
Újra Payza gondokkal tévedek a fórumba.
A mostani utalásom sem megy zökkenőmentesen.Proof of Deposit dokumentumot kérnek tőlem.
"A proof of deposit is a document provided by your bank and contains the following information:
Amount of deposit
Deposit date
Account number
Name of the account holder
Name of recipient bank"OTP Directen én a Lekérdezések fülön belül találtam egy Tranzakciók ellenőrzése, jóváhagyása, aláírása opciót.
Ezen belül megtaláltam a kérdéses tranzakciót.Kérdés: A részletes adatok opcióra kattintva, majd onnan a nyomtatás opcióra kattintva kiadja az adatokat. Itt jobb klikk után nyomtatás, majd PDF-ként való mentéssel meg tudom szerezni a dokumentumot.
Jó ez így? Van rá más, egyszerűbb megoldás, hogy ezt az infót az OTP-től megszerezzem? Egyáltalán jó helyen keresgélek egy "proof of deposit" dokumentumot?
Definíciójuk szerint helytálló az, amit le szeretnék tölteni.Köszönöm előre is a segítséget!
-
K1nG HuNp
őstag
Február 10 én van egy ismeretlen terhelés a számlámon. Lehet ezt még reklamálni? PAYPAL*valami kína
(raw_item.get("pk").unwrap().as_s().unwrap().to_string()).split("#").collect::<Vec<&str>>()[1].to_string()
-
Keem1
addikt
válasz K1nG HuNp #3962 üzenetére
Szvsz PayPal-nál lenne érdemes. Még kell írni, hogy, mi a gond (nem azt kaptad amit rendelték, duplán vonták, stb).
Bár ilyenkor először az eladóval kell kapcsolatot teremteni, gyakran vele már lehet rendezni a nézeteltérést.Jaa, most látom, ismeretlen terhelés. Azt valóban a bankkal kell.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Sziasztok!
Payza történetem tovább folytatódik. Sajnos egyre rosszabb irányba.
Leírom a tapasztalataim, hisz hátha valakinek még jó tanulópénz lesz. Nekem biztosan azzá fog válni.Tehát, mint korábban írtam: eddig 2 utalást szerettem volna Payzan keresztül lebonyolítani.
Az első utalás, ugyan picit döcögősen, de sikeres volt.
A másodikkal azonban meggyűlt a gondom rendesen.
Katt az előzményekhez.Erre a megoldásuk az első utalásnál az volt, hogy utaljam el egy lengyel számlára, HUF-ban, IBAN szám alapján. Megettem, megérkezett a pénz.
Második utalásnál azonban gondok voltak.Kiderült, hogy időközben megszűnt az a lengyel számla, amire utaltattak az elején. Ezért közel 10.000Ft-os költséget levonva, visszautalták a pénzem OTP-nek.
Ez után, fogtam magam 2018.03.21-én és újra elutaltam, az immáron 10.000Ft-al megcsorbított összeget.
Nem vicc, az utalás indításától pár óra telt csupán el, mikor egy ilyen hírrel találkozok a harmadik fél (ahova megy rajtuk keresztül a pénz) weboldalán.Az oldal alján ott a link a 21 oldalas vádirathoz.
A kapcsolatot azonnal megszüntették a 3. fél és a Payza között.
Mondanom sem kell, teljes pánik lett rajtam úrrá...
Azonban ahogy teltek a napok, rögtön javult is a helyzet.
Hirtelen helyreállították először csak a bejövő, majd a kimenő forgalmat is a 3. fél és Payza között.
Így már nyugodtabb voltam, hisz tudtam, hogy a pénzem nem lesz értelmetlenül a Payzanál.Igen ám, de 26-án egyszer csak mindennemű kommunikációt megszüntetett a cég.
Nem érem el őket Facebookon (igen messengeren folyt a hivatalos beszélgetés...), E-mailen, Messengeren, még a saját Fórumukon sincs új válasz tőlük.Ez az a pont, amikor nagyon elkezdtem aggódni, hisz azon kívül, hogy nem ilyen 25.000Ft-os összegekről beszélünk, nekem nagyon sürgős lenne a 3. félhez eljuttatni a pénzt.
Kérdésem:
Tud-e olyat az OTP, hogy az elutalt összeget visszaköveteli?
Egy magyar, Raiffeisen számlán csücsül éppen a pénzem.
Ha van erre lehetőség, akkor mik ennek a költségei? Mit kell hozzá tennem?
Volt-e már valaki hasonló helyzetben?[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
OTP fiókba menj be, s ott meséld el röviden mi történt.
Lehet utalást visszakérni, de a cél számla tulaját értesítik róla, nem rövid procedura.
Nem tudom mennyi a díja, lakossági számlában mintha díjmentes lenne, de nem 100%.Ha FB messenger a hivatalos csatorna én szóba se álltam volna a céggel. Direkt utalás, transferwise nem volt opció?
-
őstag
Nem csak messenger a hivatalos csatorna, de az volt a leggyorsabb.
Igazából az, hogy mi a csatorna, lényegtelen. A lényeg az, hogy megszakadt az összes.Direkt utalás (gondolom a 3. féllel kapcsolatban kérdezed) nem, nem opció.
Ha őket értesítik, szerintem valószínű, hogy nem fogják elfogadni. Hisz nem téves utalás volt, hanem megrekedt a pénz a nyomozás miatt (gondolom én).
Tegnap este még utánaolvasgattam én is.Minden esetre valószínű akkor befáradok az OTP-be és 1-2 kérdést felteszek ott is.
-
totyak
aktív tag
Üdv!
A bankkártya éves díját előre vonják le egy évre?
OTP Simple számlám van (ami úgy látom már Smart néven fut). Eddig teljesen ingyenes volt minden, de most észrevettem, hogy levontak 2254Ft-ot.
Feltúrtam a papírjaim, 2017 március 14-én kötöttem a szerződést. Szerencsére kinyomtattam az akkori hirdetményt, így látom, hogy valóban csak az első év volt ingyenes, így feltehetőleg jogos a levonás és remélhetőleg ez akkor most 2019 márciusig elég lesz nekik.
Amikor én a szerződést kötöttem velük, ott még úgy volt, hogy második évtől 2201Ft-ot vonnak. Nem óriási a különbség ugyan, de felmerült bennem, hogy ők ezt egyoldalúan változtathatják kedvükre? Ha akarják, akkor jövőre 2x ennyit vonnak? Miért nem azok a feltételek érvényesek rám, mint amikor a szerződést kötöttük?
Illetve kérdezném még, hogy kell e még valami extra meglepire számítanom, amit levonogatnak, vagy most ennyivel megelégednek? Amiből lehetett, az ingyenes megoldást választottam anno. Azért is dühítő ez az egész, mert a kamataik a béka feneke alatt vannak, ha milliókat tudnék lekötni, annak nem lenne annyi kamata, hogy a mindenféle levonásokat kinullázzam.
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
Igen előre vonják le, ha év közben felmondod, akkor időarányosan vissajár.
A bank honlapján előre közzéteszik a díjemelések mértékét(ha jól rémlik számlavégi üzenetben is tájékoztatnak). Ha úgy tetszik nekik, jövőre akár duplája is lehet, de előre közzé lesz téve.
A díjszabás nyilvános, nézd át, hogy mikre kötöttél szerződést, s annak mennyi a díja, de ha eddig nem nagyon volt ismeretlen díj most se lesz.Ha sok pénzt hozol a bankhoz vannak jobb számlacsomagok csak ott virítani kell, hogy "bekerülhess".
-
K1nG HuNp
őstag
este nemtudom mi történt de balf*szul ráültem a kártyámra és meghajlott, visszahajtásra eltört. OTP juniorban vagyok, hogyan tudok új bankkártyát igényelni és milyen díjakkal kell számoljak? (régi letiltása (bár itt van a kezemben 2 nagy darabban szóval nemtudom hogy ilyen estben le kell-e), új ára stb)
[ Szerkesztve ]
(raw_item.get("pk").unwrap().as_s().unwrap().to_string()).split("#").collect::<Vec<&str>>()[1].to_string()
-
K1nG HuNp
őstag
kártyacserénél megmarad az eredeti bankkártyaszámom és csak egy fizikailag új kártyát adnak, vagy az mindenképpen változik
még valami: most próbáltam megkeresni az eredeti szerződést amit kaptam, de nem találom sehol, ez gond? legalábbis minden papír megvan kivéve az ami ilyen táblázatos volt, és rajta volt az otp direktes online belépés, számlaszám stb..
szerencsére tudom ezeket az adatokat csak esetleg később nem fog hiányozni ez a papír?
[ Szerkesztve ]
(raw_item.get("pk").unwrap().as_s().unwrap().to_string()).split("#").collect::<Vec<&str>>()[1].to_string()
-
Remekelek28
őstag
Üdv
Pár hónapja az otp-nél vettem fel hitelt és ott kötöttem lakásbiztositást ,a már tulajdonomban levő panellakásomra a groupamánál. Ez csak alapbiztositás,tehát az ingóságra nem terjed ki.
Viszont sejtésem szerint az ablakokra ,ajtókra kell,hogy legyen kártérités,ha gond van.
Pár hete egy kedves szomszédommal vitáztam,aki előtt bezártam a saját ajtómat,majd ő még tisztességgel elkezdte befele nyomni,hogy ne tudjam bezárni. Végül csak sikerült. Viszont a napokban láttam,hogy az ajtó alja behorpadt,berepedt egy lábnyomásni nagyságban. Ez egy müanyag 12 ponton záródó ajtó,megy nem pár 10ezer ft. Az idegbeteg hölgyet nem tudom lehet e ezért utólag felelősségre vonni,de szerintetek,ha jelentem a biztositónak,kijöhetnek,fizethetnek valamit? -
dptrsk
addikt
válasz Remekelek28 #3978 üzenetére
A két linken levő dokumentumot kéne átolvasni, hogy ilyen esetre kiterjed-e a biztosításod.
Vagy... bejelented, s ha nem, elutasítják.A szomszédot utólag nem nagyon tudod felelősségre vonni, hacsak nincs bekamerázva a lépcsőház, s annak a felvételén látszotok. Nehéz utólag felvétel nélkül bizonyítani, hogy valóban ő tehet róla...
-
Remekelek28
őstag
Köszi. Igen,végülis ugy van irva,hogy betörés lopás rongálás. És mellette a pipa. Tehát elvileg igen,fizetnie kellene,ha az ajtó ingatlanhoz tartozik,nem ingónak számitják.
Annyi a szomszéddal kapcsolatban,hogy a közös képviselőnek még aznap jeleztem,hogy mit tett a szomszéd,erről rögzitett beszélgetésem is van. Azt is elmondtam,h rám nyomta az ajtót. Nem engedte,h bezárjam. Itt az a kérdés,a biztositónak mit mindjak,illetve mondhatokh fizessen. Ha azt mondom,h 99%,h a szomszéd tette,lehet azt mondják verjem le rajta,ha meg azt mondom nem tudom ki tette,csak most láttam meg,azt mondhatják,h jaa,lehet már 5 éves a kár,bocs erre nem fizetünk. Szóval mi az a köztes megoldás,amit lehet mondani. Ez a kérdés. Bár elvileg 100 ezer alatt helyszini szemle nélkül,számlára is fizetnek tán. -
addikt
válasz Remekelek28 #3980 üzenetére
Igazság szerint nem tudod mi történt, délután, mikor hazamentél a melóból, akkor vetted észre, hogy ilyen az ajtód.
Se több, se kevesebb.
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz Remekelek28 #3982 üzenetére
Persze, hogy nem kell feljelenteni senkit. Ma bejelented a biztosítónak, hogy mi történt mire hazaértél.
Ha bevonsz még egy szervezetet, ráadásul olyat, ami ilyen esetben határidők alapján dolgozik, saját magad szívatod.
Jó szerencsét!
-
Arcképgyáros
válasz szabogabor10 #3985 üzenetére
-
Putyin90
senior tag
Sziasztok! Ma megszüntettem a számlámat az OTP-nél. Mikor közöltem az ügyintézővel, hogy mi a szándékom hátra ment és kihívta a fiókvezetőt. Próbált volna maradásra bírni, hiába mondtam el 100x, hogy ez a számla csak azért volt, hogy ezen keresztül bonyolítsam az online vásárlásaimat. A fiókvezető ezután elvette a kártyámat, hátrament, pár perc múlva visszajött és megint maradásra próbált bírni, hogy akár százezreket spórolhatnék, meg látja, hogy szokott rá jönni időközönként nagyobb összeg (másik számláról) és, hogy ha ezt új számlára akarom majd irányítani, akkor 2 hónap is lehet, mire el tudom intézni... WTF??
Mikor hátrament a kártyámmal gondolom szépen lecsekkolta a pénzforgalmat.
Na már most, ezt a beleegyezésem nélkül megteheti? Egyébként meg láthatta, hogy kb. 50 ezernél nincs nagyobb pénzmozgás a számlán, ami pénzt meg rátettem azt napokon belül el is vásároltam online, szóval nem értem mire fel volt ez szánalmas próbálkozás a részéről... -
Jhonny06
veterán
Sziasztok!
Ha hitelszámlára utalok, akkor a netbankban miért nem látom, hogy nőtt a hitelkeret az adott összeggel? Az utolsó tranzakcióknál látszik, hogy beérkezett az összeg és mellette, hogy annyival csökkent az adott havi fennálló tartozás, de a fő összeg (amikor belépsz a netbankba, ami a hitelkeretet mutatja), nem nőtt annyival. Ez el lesz könyvelve a hó lezártakor rendesen, vagy túlfizetésként jelenik meg?
-
őstag
Sziasztok!
Bocsi, hogy ide írom, de hátha tud valaki segíteni.
Mivel Payza úgy néz ki megszűnik, illetve se ki, se be nem megy pénz, így bajban vagyok.
Március 21-én utaltam egy elég nagy összeget (nagyot ahhoz, hogy harcoljak érte), ami soha nem került a Payza fiókomban.
Valószínű azóta is a Raiffeisenes magyar számlán csücsül.Kihez tudok fordulni?
Azt írják nem szabad a Raiffeisent megkeresni, mert nem tudnak segíteni, illetve csak kirúgnak Payza-ról, viszont már nem releváns, hisz Payza és a harmadik felem között megszűnt a kapcsolat.
Ettől függetlenül téves utalásként ha bejelentem, akkor is kell a Payza hozzájárulása ahhoz, hogy visszaküldjék a pénzt. Ami természetesen ki van zárva (gondolom én...).
Kérdés:
Kihez tudok fordulni?
Mi tudok tenni ez ügyben?
Amcsi DOJ indította ezt az egészet. Itt van egy e-mail cím. Szerintetek írjak nekik? -
dptrsk
addikt
válasz Jhonny06 #3990 üzenetére
A refund teljesen más, ott nem rátöltesz, hanem
Vagy egy előző periódusban kifizetett összeget kapsz vissza
Vagy adott ciklusban felhasznált és beterhelt összeget sztornóznak.Egyik esetben sem rátöltésről van szó, hanem első esetben a saját pénzedet(már kifizetett költés) kapod vissza, második esetben pedig a még ki nem fizetett hitelkeretet.
-
Arcképgyáros
Előző nap utalt összeget más bankból (K&H) ma hánytól várhatom, hogy megékezzen a számlámra?
-
olloczky
senior tag
Hali
Hol tudom megnezni, vagy mi az a tetel, ami alapjan a dollart (vagy barmely mas penznemet) valtjak online kartyas fizetesnel? Pl veszek vmit 12$ert, az hany ft lesz?
Udv
Úgy még sosem volt, hogy valahogy ne lett volna!