-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomyoy
senior tag
rá érek most ilyen "apróságokkal " is foglalkozni, amig áll az ótó, jah közben készül a fedélzeti komp., 4x 40 es kijelzővel,-dátum idő rpm kmh fogyasztás tankszint külső belsö hőmérséklet vizhőfok stb.... bár ezt nem én, hanem bátyám csinálja, ő a nagy programozó...
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
Jim Tonic
nagyúr
-
tomyoy
senior tag
most olvasgattam a opelfórumot, és azt írták, hogy minden astrában van fékerőszabályzó. írt be egy srác aki állította, hogy az övében sincs, na én is állítom, hogy az enyémben sincs, egyébként amit elhoztam , most tárcsafékes hidat, azon a fékcsövön van valami" patron", de el se tudom képzelni, hogy működhet, jövőhónapban meg lesz az új féktárcsa+ betét+hátsó betét és rakom föl a hátsó tárcsát
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
Na ez most így teljesen értelmetlen, mert a tárcsás hídhoz teljesen más fékerőszabályzó kell, mint a doboshoz..
ez én is tudom, csak azt nem tudom, hogy mire föl írtad ezt, én nem állítottam az ellenkezőjét. Csak azt írtam, hogy nekem sincs fönt semmi pedig kellene ami doboshoz való.
akitől vettem a hidat, neki sem volt ilyen terhelésfüggő szabályzója, csak ezek a patronok...egyébként azt is ideadta volna... most jut eszembe, hogy neki befigyelt az ABS is....lehet amiben nincs ABS abban van szabályzó és nincs patron. teljesen bekavarodtam és elbizonytalanodtam....
szerk: igen tudom, hogy semmi értelme a hátsó tárcsának, legalább is nem sok, de mivel most vadi új dobot, betéteket munkahengereket kellett volna vennem ami kb.23-24e így megvettem 20 ért kompletten és csak betétek kellenek...
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
szerencsére van a közelben placc( cukorépa tároló volt régebben) birom tesztelni, ha 1x is megindul, vagy csak halvány jelét is látom, hogy nem az igazi, akkor vissza megy a dob és kész, nem nagy meló...
de a 236os tárcsák mennek a kukába, mert nekem nem megfelelőek, túlmelegednek...
nem ABS es, ez 4 kivezetéses. ( ABS 2 kivezetéses) ráadásul a kisebb, nem a tárcsáshoz való, de mondta a srác akitől hoztam, hogy van már a körében aki ugyanezt megcsinálta mint én, és kis főfékkel, egy picivel szarabbul fog mint a nagy főfékkel, de még mindig 100% jobb mint a 236+dob páros.
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
Calogero
addikt
Amikor megvettem az autót itt regisztráltam
Azóta vezetem az adatokat.Tankolásnál felírom a km óraállást, mennyit tankoltam, illetve mennyiért.
Belépek az oldalra és beírom az adatokat valamint azt hogy teletankoltam, vagy csak rá tankoltam, hol használtam az autót (város, országút,autópálya), milyen gumikkal.
A többit az oldal számolja....Tankoláson kívül lehet vezetni az egyéb költségeket is (biztosítás díjak, javítás költség, egyéb költség). Pl megtudhatod azt is hogy 1 km-re mennyi költség jut (az én esetemben 73,75 Ft)
Ezen kívül magam szerkesztett excel táblán vezetem hogy adott hónap melyik napján hol volt az autó. Ebben segít hogy menetlevelet használok, mely alapján írom be az excelbe az adatokat-
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Ilyen szar kifogásokat. Winkler egy idióta, szerintem az F Astra gusztustalan mintás kárpitja belülről messze a legformásabb a többi csotrogányhoz képest.
Meg ez a kapcsolós beszólás. Kb. akkora baromság, mint a műszerfal anyaga. Ki a tököm taperolja menet közben a műszerfalat??? Egyébként tudok olyan újabb autókat mondani, amiben rosszabb a műszerfal anyaga, mint az F-astra vagy B Corsa stb. Egyébként meg a kapcsolóknak semmi baja."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fero02
veterán
Ez egy paraszt. Minden szar, minden fos, minden hulladék, bezzeg az ő fostalicskája, na aaz a legjobb. És milyen kocsija van?
Rüllem, gyűlölöm, okádhatnékom van mikor meglátom vagy meghallom. Legszívesebben lehánynám a gusztustalan melírozott buzihajú, ostoba faszjancsi fejét. Meg a haverjáét is.
-
tomyoy
senior tag
elég gáz az egész cikk, alapból ott kezdeném, hogy hogy lehet összehasonlítani egy 200-300-és 700e ftos autót, egyébként mind a 3at meglehet kapni 300 ért(max az astrából nem 16v-t de az mindegy), 400 ért már full-full extrás A Vectra van, 650 ért alap Octavia-t, 4 es Golf-ot, stb....jah meg elég hülye aki F astrát vesz 700 ért, mikor ott a G astra is az árban...
fero02: azért a műsoruk az jó volt, kár, hogy nincs már, bár azóta a TopGear-t nézem minden nap.
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
Yushchenko
őstag
Köszönöm, ezt megjegyzem még későbbre
(#11411) helkis: Olyasmi, csak munka nincs nagyon Persze néztem itt mennyibe fájnak a dolgok, hát nem fele, harmada, és jobb állapotú, fiatalabb... Szóval 98-as Corsák, Astrák 400euroért. Csak az a baj, hogy itt évente van vizsga(igaz csak fele annyi, mint otthon, de nem szeretik a régi kocsikat), de a kötelező duplája lenne az otthoninak A másik meg nem tudni mit hoz a jövő, reg adóval nem szeretnék foglalkozni későbbiekben.
(#11412) TasiA: Áhh, nem merek belevágni Egyrészt a kötelező is több, másrészt nem merek Gáz nálam nem téma, félek tőle Viszont amit írtál az érdekes, bár nem értem mért lenne jobb.
[ Szerkesztve ]
-
tomyoy
senior tag
Bocs tényleg javítom saját magamat, nagyon konyhanyelven akatam fogalmazni. Egyébként vágom, csak nem akartam pepecselni a sok adattal meg, hogy mi mit jelent, meg se szólaltam (meg ideg is vagyok a műszaki miatt, aztán írok má minden hülyeséget
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
omcsi
csendes tag
-
k.
őstag
-
#TOTTI
őstag
Nekem volt olyan hogy ASTRA G-t bevittem ingyenes átvizsgálásra, azt mondták életveszélyes a fékmunkahenger ereszti az olajat stb. Mondom rendben mennyi lenne erre 160 ezer, mondom most nem de időpontra visszahozom.
Aláírattak egy papírt, hogy javaslatuk szerint egy kilómétert se mert életveszélyes lebélyegezték stb. Azóta 33e. km-ert ment az autó ugyanazzal az alkatrésszel. Szerelőnk azt mondta nincs semmi baja. Ugyanezen a helyen később a h astras beavatkozások szó szerint nem kerültek semmibe..Kicsit a hátulja kopog valamiért ha leng az autó lehet hogy lengéscsillapító csere segítene? Talán már nem megy szét elég gyorsan..
-
k.
őstag
Apám annó dolgozott-1 évet birt ki- az opel tothnál. Na annál idegbetegebb ebert mint az a főnök hát....Mesélte hogy egyszer rálött egy motorra az omegájából, azért mert közel állt meg hozzá.
Meg olyanok mentek hogy gyári klimát vett a vevő és utángyártottat raktak bele.Szóval nem épp a legjobbak... Szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Quan-Chi
őstag
látom érted mire pályázok a Manta az Manta ... a Calibra számomra nem egy élményautó! ami 20 évnél iatalabb az már valami szutyok elektromos vacak lesz! egy teljesen mechanikus özönvíz előtti amolyan"musclecar" fílinges gép kell
kajaidőben kérem ne zavarjanak! 8:00-22:00
-
csaresz002
aktív tag
na most összezavartál,pedig most cseréltem a hőgombákat
a lényeg a lényeg hogy 90fokra kell beállnia. az az üzemi hőmérséklet. nekem rossz volt a termosztátom nem nyitott teljesen, 92 fok volt a vizem és folyamatosan ment a venti,mert nem birta visszahűteni. csináltam egy termosztát cserét, miliméter pontosan 90fokon van a mutató
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel