-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
Lehet, de nem az, ha már rossz hangja van
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Vigyázz, hogy az anyát ne csavard le teljesen csak lazítsd meg és egy két fordulatot tekerj rajta és úgy rángasd majd... ha teljesen letekered könnyen orrbavágod magad a kormánnyal abban a csodás pillanatban amikor sikerül lerángatni
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Én ugyan nem szedtem le, akartam de utána kadettklubon írták, hogy érdemes erre figyelni
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Link úgy néz ki képen, pedig nem ferde
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
fero02
veterán
Az öreg gépeknek mindig meg a feelingje. Nekem terveim között szerepel egy Golf 1 GTI full felújítása. De sztem ez csak terv marad.
Az Opel előtt egy '81-as Audi 80-asom volt. Atom jó alap lett volna egy kis "tuninghoz". Az autószerelőm faterjáé volt, alig volt használva. 1.6 D volt. A kasztni cserélve volt régebben, amit olaszból hoztak be. Alig volt rajta 1-2 rozsda folt. Még a gyári alvázvédő volt rajta.
Nagyon sajnáltam mikor eladásra került a sor. Szerencsére "csak" a papírmunkák költségét buktam be rajta...helyben ment el, de egy tróger vette meg. Tuti az lesz szegénykémnek a végzete.
MOD: szóismétlés az volt rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
-
_seth_
veterán
256 gsi kadetten, f astrán, a vectrán van sokszor de ez nagyobb.
284?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Calibra Turbo, A Vectra Turbo, Vectra V6 vagy valami hasonló erős járgányról
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Sima nem hűtőtt tárcsák után már a 236-os hűtött is sokkal jobb és akkor felmegy a 13-as kerék is, de ha már cserélsz és veszel külön akkor rakj fel 256-os hűtött tárcsákat + hátulra vectra tárcsás hidat ugyanakkor 1.3-as motorhoz elég a 236-os tárcsa is (kisblokk-nagyblokk téren nem tudom, hogy jön össze).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
MPowerPH
félisten
Sajnos szomorú dolog. Nem hittem volna, hogy egy akkora corporation mint a GM ennyire megtépáz ez a helyzet.
Opel milyen motorsportokban szerepeltet gyári csapatot? Először Honda az F1 -ből, majd a Subaru a Rallyból... Kíváncsi leszek kivel folytatódik a sor így az Opel után.
Akkor ezek szerint a a Saab is bajban van... Mondjuk a válságkezelés és a csődvédelem nem GM -en belüli, Svédek külön a Saab -ot, a Németek meg az Opelt próbálják menteni. Még az se kizárt, hogy az Opel -t úgymond visszaveszi a Német állam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
#TOTTI
őstag
Nagyon szeretem az egész család opel párti.. Sose volt semmi gond velük.. lehet másnak nem nagy szám de nekem az első autóm.. olasz import gép nevetséges 650e Ftért.. reg ado nem volt.. mert teher.. és eddig 15e km alatt csak egy olajcsere volt az elején azóta semmi gond.. hibátlan rugalmas.. 190 felett is mentem... vele.. újként használható megbízható.. ritka az ilyen opel dizel.. 144e kmrel vettem valojában ez nem tudom mennyi.. Egy szónak is száz a vége egy percig nem bántam meg.. 2.0PDSDI caddymhez képest versenyautó...
-