-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KrAt
veterán
válasz tomyoy #11221 üzenetére
So einfach: mert a dobféket terheled X erővel, akkor az lassul, míg a tárcsa ugyanakkora erőre már blokkol, mert 100X jobb a hatásfoka.. Ezért kell oda a tárcsás hídhoz (nem a dobfékeshez) a szabályzó
Amúgy nekem is voltak terveim hátsó tárcsára, de sokkal több a szopás vele, mint amit nyerek vele.. Előre felkerült a 256-os nagytárcsa, jó betétek, jó gumik, M1-en hazafele jövet egy leejtő alján 140ről nyomtam egy nagyféket, úgy lassult, majd beszartam Nem kell semmilyen tárcsa, nem hátul van a fékezés lényege, hanem elöl
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen