-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TFSi
őstag
válasz Corsa02 #82628 üzenetére
Köszi szépen. Nekem J GTC 1.6 Turbo-ba kellene (135kW-180LE), amelynek már Dexos2 az ajánlása, így szigorúbb a GM-LL... szabványnál sajnos. Amúgy az ESP váltotta a New Life-ot, mivel integrálja a Dexos 2-vel a régebbi szabványokat is.
A Castrol felé hajlok jobban, de nyilván nem kőbevésett dolog, ezért gyűjtöm a véleményeket. Tudom, hogy eléggé teoretikus a kérdésem...
farkas-j: köszi neked is. Elvileg van neki.
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
válasz Corsa02 #82864 üzenetére
Ezek teljesen rendben vannak, talán-talán a normál OMV benzin lehet az egyik oka, bár erre kicsi az esély és ha sokat jársz hosszabb távokon, akkor pedig pláne. Anno nekem is csattogott a régebbi F-es Astrám, pedig 104eKm-rel adtam el, 8-10.000km-ként olajcsere (5W40) és nem értettem én sem.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
Tikakukac
titán
válasz Corsa02 #85513 üzenetére
Na mondjuk az viszont gond. Nem csak az autóknak. Elvben a trafók okosan vannak lerakva, nem nagyon kéne úgy lenniük, hogy az bármit és bárkit zavarjon. Ugyanez igaz nagyfesz. vezetékekre.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
repvez
addikt
válasz Corsa02 #95994 üzenetére
Nem vagyok az a nagy auto teszter, de nem panaszkodom könnyedén viszi .
Viszont amit a kollégámnak is mondtam, hogy annak ellenére , hogy több pacim van mint az ö BMW-jében én nem érzem azt a fajta erőt benne. tudom, hogy a bmw hátsó kerék hajtású, de ott ha meglódítja a lámpánál akkor érezni, hogy nyom az ülésbe 140 pacival.
Én a 165 pacival kevésbé érzem ezt.
Ez lehet abból is adódik, hogy 2000-2500 fordulat körül jön meg a turbo sztem ,mert ott érezhetően megugrik a kocsi jobban.
DE mivel én nem szoktam száguldozni igy akörül már elváltom feljebb. mint lentebb írtam 6 ban ezen a fordulaton már 130at megy, nem is értem, hogy mit tudhat ha a piros 6500nél kezdődik.valahogy a fokozatokat nem sikerül összelőni a tervezőknek, mert mig a puntónál simán elbirt volna egy 6. fokozatot is , hogy a pályán kevesebbet forogjon és igy talán a fogyasztás is csökkent volna, itt meg lehetett volna hosszabbra hagyni őket, mert itt már simán fel lehet tenni 80 nál 6. ba, igy lényegébe afölött olyan mintha autómata lenne a kocsi mert nem kell váltogatni , csak egy kicsit több gáz kell ha felmész a pályára .
DE összességében egyáltalán nem érezni rajta, hogy mekkora a kocsi, mert térben nagy, de sulyban nem vészes az az 1300kg.
-
JanR
addikt
válasz Corsa02 #103945 üzenetére
A két ledet tartós 110 km/h felett kapcsolja le. Nekem mutató szerint 120 körül van és van, hogy pár perc, van, hogy fél óra után csinálja. De azért sem idegesítem miatta magam, mert a német technikai leírásában ez benne is van. A frissítés jó ötlet, bár kérdés, hogy Ők tudnak-e erről
Eléggé laza lett a kuplungom, szóval jó eséllyel az lesz a hiba.
Budapesten lakom és a Maxabo-ba hordom.
-
JanR
addikt
válasz Corsa02 #103950 üzenetére
Lehetséges, hogy azóta frissebb. 2022 augusztusában kapott egy új lámpavezérlőt is, rá egy hónapra pedig megkapta az új balos lámpatestet.
Sztori a váltóról: most hívtak, hogy meg van a hiba, kinyomótengely és elvileg garanciális.
Amit furcsállok, hogy kell nekik a kerékőr Hogy vették le a váltót, vagy hogy ellenőrizték le a hibát, ha nem vették le a kereket, összerakáshoz pedig miért kell levenni? Tudom-tudom, de azért érdekelne. -
JanR
addikt
válasz Corsa02 #103986 üzenetére
Na ezt jo tudni. :D Arra mondjuk meg kivancsi lennek, hogy egy start-stop miatt miert kevesebb a nyomatek?
Elindultam az autoval, 1, majd 2 es a 3. sebesseget nem vette mar be. Uresben felrealltam, az autot leallitottam, majd ujra rainditottam, gondoltam hatja jo lesz. Akkor sem vette a sebesseget. Utana megint leallitottam az autot, es allo motornal egyesbe raktam es rainditottam (nyilvan a kuplungot pedalt tapostam). Na ott nyekkent egyet se se kep, se hang azota. Lehet megszorult, passz.
A kapcsolotengely alatt tobb dolgot ertettek, de pontosan nem emlekszem es nem is ertek hozza tulzottan. Kinyomocsapagy, valamk tengely es annak a haza. A kuplungom jo - elmondas szerint. Ma elvileg visszakapom az autot, remelem. Ha tudok beszelni a szerelovel, akkor rakerdezem. Maxabo javitja, igy sok eselyt nem latok a diszkurzusra.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz Corsa02 #105283 üzenetére
Á, megtaláltam a prolong-os hszt.
Érdekes bejegyzés volt.De a prolong az nem a mosáshoz tartozó, hanem "fix" adalék volt, ha jól emlékszem. Itt viszont én csak "öblítő" adalékot tennék közvetlen olajcsere előtt, "jéghideg" motorba.
Nem túl vékony az 5w-40 / 30 az x16szr-nek?[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz Corsa02 #105294 üzenetére
Márkára milyen menjen/mehet/javallott bele?
Régebben volt Liqui Molly is, meg GM is (most, hogy írtad, Castrol is volt). Szerelőtől függött (mondjuk eddig 2 szerelő szerelte a 17 év alatt, kivéve a kopogásérzékelőt ).
Hát annyiféle olaj van, hogy huh... Aral, Agip, Shell, GM, Mannol, és valahány név a naptárban... Valami középkategóriás elegendő biztosan.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
v.attis
őstag
válasz Corsa02 #105276 üzenetére
Ezzel több gondom is van:
1. A P0300-at kivillogtattam és nem tudom hogyan lehet törölni. Mivel előzőleg volt jele a hibának a motor viselkedésében és mivel még a gyári trafó volt benne, kicseréltem és minden jó is lett. Most is jó, csak ég a motorhiba lámpa. Szóval lehet házilag törölni?
2. Mivel most nincs jele hibának a motor viselkedésben, azt tudom mondani, hogy meleg motornál, városon kívüli stabil 90-es tempónál jött elő a "hiba lámpa", de azóta folyamatosan ég hideg indításnál is. Ugyanakkor jól húz már hidegen is, egyenletes az alapjárat.Az autóban 201.000 Km van.
Diagnosztika részletesebb hibát lát, vagy az is csak a P0300-at látja, mint "gyújtő hibakód?
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Automata kávégépek
- Need for Speed Unbound
- Elden Ring
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest