-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Daywalker
addikt
válasz Szplöttyy #9771 üzenetére
Ez igaz, de nagyon sok függ a futóműtől is. Vannak olyan autók, amin nem ráz annyira a nagy kerék sem (bmw, audi, mercedes stbstb), de ettől még megterheli a futóművet.
Én mondjuk tudom, mi az a kényelmetlen.../45 és -35mm[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Calogero
addikt
válasz Szplöttyy #9925 üzenetére
Itt úgy vannak megcsinálva a parkolók, hogy egy kicsit lejtenek, hogy pl esőzéskor a víz a csatornába menjen, ne álljon meg az autóknál a víz.
Az automatikus magasságállítás meg csak járó motornál működik. Ha nem jár a motor, akkor középállásba állítja a lámpa projektoros részét.
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz Szplöttyy #9958 üzenetére
Ezt most miért is?
91-ben akkorát villantott, öröm volt nézni. Arról nem is beszélve, hogy a 16 szelepes mociát mai napig gyártják és versenysportokban igen közkedvelt. Arról nem az autó tehet, ha mindenféle suttyó halálra nyúzza. Majdnem 20 éves konstrulcióról beszélünnk, azt ne felejtsük
-
dokar
addikt
válasz Szplöttyy #10532 üzenetére
Az A Corsát még a dínók idejében csinálták, miért nem inkább egy 1.4-es B Corsán (1993-) gondolkozol?
Kerékméret: 155/80/R13 és 175/65/R14
Egy nagyobb kerék nem feltétlenül tapad jobban. Nehezebb autókhoz nagyobb és szélesebb gumi kell, mert a keskeny guminak nincs akkora teherbírása és ezért a felület tapadási együtthatója megváltozik a túlságosan nagy teher alatt. De könnyű autóra felesleges hatalmas papucsokat felrakni, még a teljesítményből is elvesz.
Egy szelídebb sport dob elég lesz.
Ez a 4*50W = 200W. A 45 lovas motor 33556W-os. A két szám úgy aránylik egymáshoz, mint a bolhacsípés az elefánthoz.
extra - SEXRay
-
_seth_
veterán
válasz Szplöttyy #10671 üzenetére
Igen ám de ha látod, hogy mit csinál az autóival az szenvedés semmi más... használatra egyedül a kis panda való a többi meg egy műszaki roncs... én ugyan egyikkel sem indulnék hosszú útra még a mercivel sem az is úton-útfélen szétesik és ilyen apróságok mint váltó, felfüggesztés és egyebek... szóval oké, régi meg szépen mutat egy kiállításon de itt arról van szó, hogy gyerekei vannak meg felesége... te bianchiba ültetnéd őket? Még a kispolák is biztonságosabbnak hat... szóval oké legyenekez ezek neki de nincs egyetlen normális nagyjából biztonságos autója amivel járhatna. És ha már restaurálás, a kis kék kívülről még pöpec is meg nagyjából belül is de a többi része össze van tákolva erőteljesen, nem típusazonos sőt még néha nem is adott márka meg néha csak egy vasdarabot alakítgatnak mert az a jó és ezt csinálja minden autójával. Persze egy vagyon így is meg rengeteg meló ez tény ezt nem is vitatta senki de a nagy pénztelenségbe egyszer csak jön ez a ponton dolog... vételár, utazás stb és ez nem okoz gondot.... akkor meg a többit is megcsinálhatná rendesen Nem mintha nem mentem volna velük szívesen de az már más kérdés
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bambano
titán
válasz Szplöttyy #15590 üzenetére
és olyan kép nincs, amikor keresztrefeszítés után fejbelövik a sofőrt meg az összes többi idiótát, aki jelen volt, de nem állította le ezt a baromságot?
olvastam én olyan sci-fi novellát, ahol a rosszul kezelt autók széttépték a tulajt...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
-
_seth_
veterán
válasz Szplöttyy #15699 üzenetére
Nagyon sokan mondták, hogy 10W40 helyett rakjak bele 5W40-et inkább, kiderül.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Szplöttyy #15701 üzenetére
Csepegetini csepegeti de van aki szerint 5W40-et annyira nem enné... fene tudja. Őszinte leszek: ahány fórum, szerelő, újság annyi vélemény Max nem válik be akkor visszatérek a 10W40-re, a 15 azért még sok lenne A 85-ös kadettembe sem töltöttem olyat (Habár lehet, hogy abba volt 15-ös is az elején de a C20NE motorhoz már 10W40 volt ha jól emlékszem... )
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
adorjant
senior tag
válasz Szplöttyy #15704 üzenetére
Bár nem vagyok autószerelő,de tudtommal a "vastagságot" nem csak a viszkozitás adja.
Persze,motorfelújítás előtt "mindegy" mit kap,de feltételezem,ha lehet,még használnák egy ideig az autót És nem megfelelő olajjal lehet hamarabb átesik a ló túloldalára a motor,azzal,hogy nem eszi,de szar a kenés,ellenben rendes kenése lenne,de megenné,ahol csak tudja
Azért nem szívesen tapasztalnám meg a bőrömön ezt a dilemmát,az az igazság -
_seth_
veterán
válasz Szplöttyy #17566 üzenetére
Tudtommal csak a neve más... azért classic mert akkor már a H astra is kapható volt. Nem hiszem, hogy nagy átalakításon ment volna át pont a kivezetés előtt, gazdaságilag őrültség lenne, pláne, hogy mikor már classicot árulták addigra jópár éve piacon volt a g astra. Inkább az lehet az eltérés, hogy most ültél egy olyanban ami nincs kihajtva és foglalkoztak vele valamint fiatal, a többi pedig lelakottabb volt már.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
adorjant
senior tag
válasz Szplöttyy #17566 üzenetére
A Classic egy Astra G Light,sokmindent kispóroltak belőle (olyan apróságokat is,mint pl csak az egyik kulcs távirányítós,a kesztyűtartóban nincs polc,fejtámlán csak az első állás fogazott,a klímahűtőn nincs ventilátor,stb),de legnagyobb baja,hogy sok zajcsillapító elem nincs beszerelve,így zajosabb belül,mint a sima G. A motorok viszont nagyon jók!
Az ülések a sport kivételével szarok,ezen nincs mit szépíteni
-
TasiA
senior tag
válasz Szplöttyy #17566 üzenetére
Ugyan az a 2 autó belülről, ráadásul te a minőségileg kissé spórolósabb verzióban ültél, amiben tökre ugyan az helykínálat, meg az ülések is.
Kicsit magasak az elvárásaid nem? Melyik 1200KG-os kombi autó az amelyik megy is bekapcsolt klímával több 100 ezer km-el a motorjában, ami 1.4-es?? Szerinem olyan nincs -
_seth_
veterán
válasz Szplöttyy #19262 üzenetére
B2 csomagtartót B1-re simán rá lehet tenni a hátsó lámpák cseréje esetén?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
narancsnn
senior tag
válasz Szplöttyy #19528 üzenetére
Na erre voltam kíváncsi, hogy mennyire széthullós, de akkor ezek szerint van rá esély.
Mert a tdi-hez sokkal több alkatrész van, és a javítása is olcsóbb.
Magyarán ha dieselt akarok, akkor inkább ne opelt mert :"márpedig van rá esély hogy szét fog, simán beleborítasz 5-6száz ezer forintot is."
-
sNORh
addikt
válasz Szplöttyy #19540 üzenetére
1.7 TD van egyáltalán kombiba? egyet sem találok. Az 1.6 Benzin nagyon lomha? nincsenek nagy igényeim. Eddig Astra F 1,7 D(60Ló) és Clio 1.2(60ló) volt, nem hiszem hogy ezektől lomhább lenne. Viszont keveset fogyasszon.
[ Szerkesztve ]
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
sNORh
addikt
válasz Szplöttyy #19566 üzenetére
Most nézegetem a Német piacot, fél áron vannak az itthoniakhoz képest, nagyon szépek(gondolom burzsuly németek mind fűtött garázsban tartják). Egy 1.8-asért kimegyek, ha bátyám megy jövőhónapba vissza melózni.
Külföldi vásárlásról esetleg van tapasztalotok? Egy két jótanács esetleg, mire figyeljek oda?Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
bambano
titán
válasz Szplöttyy #19577 üzenetére
egyéb buhera nélkül is van egy kis tartalék a motorban, valamennyit lehet rajta tekerni. persze nem sokat, de valamennyit.
viszont ha sikerül a motor töltésén javítani valamilyen trükkel, akkor egy ilyen cucc elengedhetetlen, hogy tényleg megjöjjenek a lóerők. szoktak új hengerfejet buherálni, más szívócsatornákkal, polírozni az alkatrészek belső felületét, van, aki kisebbnek hitt ellenállású légszűrőt rak be, stb. és persze a feltöltés, ott mindig húznak a befecskendezésen.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Szplöttyy #19579 üzenetére
le van írva a webjükön, úgy működik, mint a "szivató" hatás az ecuban. majd teszteld le a saját autódat, ha jön egy kis hideg idő.
abszolút értelemben erősebb lesz tőle az autó, de hogy összességében van-e értelme és mennyi, az erősen kétséges. nekem az szokott az ilyenekkel a bajom lenni, hogy hoz valamennyit, csak nem ugrásszerű, érdemi eredményt. Berakja egy 65 lovas autóba, lesz 68 vagy akár 72 lóerő is, na és aztán? rákölt még egy halom pénzt, és akkor lesz 75 ló, annak kárára, hogy csökken az élettartam (ezt főleg kisköbcentis, szívó benzinesre értem, amit írok). miközben meg ha vett volna vagy venne egy, a saját lábához motorizált autót, mondjuk 150 lóerővel, akkor érezné, hogy húha, az tényleg megy. ráadásul gyári állapotában, és a motor állapota is megőrződik, mert azt arra tervezték.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Szplöttyy #19583 üzenetére
szerintem meg nem, mert f astra korú autónál fiatalabb, erős opelt is lehet már venni bőven 10 misi alatt. Az opc corsák pl. újonnan is 8 körül voltak, pár évesen olcsóbban is megvan.
de szerintem az emberek zöme nem pályázik, csak gyorshajtana országúton és/vagy előzgetne. Ilyen autót meg árulnak.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Szplöttyy #19583 üzenetére
Nekem pl. nem azért kell a kraft, hogy a szerpentinen kiélvezzek kidobott nafta árán egy egyébként használhatatlan GSI-t. Hanem azért, hogy a zsúfolt főutakon nem legyen életveszély egy előzés, vagy ne kelljen egy kamiont 40km-en át követni.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
neduddki
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
válasz Szplöttyy #19592 üzenetére
HI!
mondom dtl nem td, tuddo mi a kulomseg?
udv
neduddki
p.s. az +1 botu es soorend kiveletleve, amugy a dtl is az opel munka a szar:- )
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Szplöttyy #19596 üzenetére
HI!
szeritnem nemt tod vay csak en em ertem? mod: :- ), hosszuk tisztaba: mi az a 1.7dtl? es miert rossz?
udv
neduddki
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Szplöttyy #19598 üzenetére
HI!
szoval: az 1.7dtl az az isuzu alapu blok csokkentett nymasu feltotessel mod: bocskmaratt: opel modifikzioval, (fejlesztesnek neveztek, de hat...), ugyansi az juro3 mar szivodiellel nehezn volt tarthao radsul kelet vmi meg ocsobb ezert csinaltka ezt meg ezt,csak sikeresel elbaltaztak mert a motor-valto rendszer rezonanciai a hejjet, hogy kioltottak volan egymast erositettek ezert ezek az otok bizonyos egyuttalalsoknal gyakorlatilag szetraztak az otot, volt amejjik alapjaraton /hasonloan a 3hengeres swifthez az elejen/ van emejjik 110km/h-nel, az opel tuodd a gondrol /ki nem ha ok nem/, de em nagyon izlett a foguk a beismereshez, nem is volt sokaig yoran applikaltka a isuzu-t:- )
a dti az kozvetlen befecskendezos, de adagolos, epp te irtad korabban hogy elBszott az osszes adalogo, /cr-nel meg max ngynyomasu szivartjurol beszelunk/, a cr az opelnel a keesztsegben a cdti /osszatok be a ksi es nagybotuket:- )/ neet kaptaudv
neduddki
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Vezetékes FEJhallgatók
- Apple notebookok
- Futás, futópályák
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Horgász topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen