- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Max
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
válasz bambano #17472 üzenetére
HI!
a blokkok merevek mint minden sportgummedlinel
mondom en hogy vegey ma egy redes otot:- ) /lerugi a 17es felit felraki 16ost, max 205vel, kivancsi lenenk abbol i lesz/udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz bambano #17474 üzenetére
HI!
215bol es/vagy 17 nem fox ojjan gummedlit talalni ami nem kifejezetten sports (azaz kemeyu merev blokkok) /mvel a hp kies maradna a pc2/5 de az meg gyorsan kopik/ JoEv kedvelesemmeg ondathatna az excelencet, de nem vagyok en annyira szem ellenzos:- ) p6cint sincs ebben a meretben pedig az is esejes lehetn
premium alatt sajan kihuny az erdeklodesem/neha neha kapja fel mint tavahh a uni, iden a sempi/, azt mastol kerdezdudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #17474 üzenetére
A fűrészfogas kopás oka a sok autópálya, az egyedül utazás, stb. Nem nagyon van ellenszere. Én is szopok vele. És zajjal is jár. Az oka egyszerűen az, hogy nincs hátul terhelés. Kombiknál nem olyan veszélyes, mint nálunk.
Megoldás a 8e km-kénti tengelycsere, esetleg súly a csomagtartóba.szerk.: [link]
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Calogero
addikt
válasz bambano #17667 üzenetére
Szerintem szebb, mint az Insignia, és az a 3,5 literes V6-os motor sem lehet annyira rossz
Nekem a Chevrolet Malibu is jobban tetszik az Insignánál.
-
realmadrid
aktív tag
válasz bambano #17780 üzenetére
Szia, az Euro 4-es illetve 5-ös motoroknál elektronika szabályozza a gyorsítást is. Ezért lomhább minden ilyen szabványú motorral szerelt autó. Nekem 2006-os H Astrám van és hasonló az "élmény". De soha rosszabbat, ide azt a szenyát vagy szignót
A sas nem vadászik legyekre
-
őstag
válasz bambano #17791 üzenetére
Köszi srácok, csere, fújás után minden okés lett
Még egy kérdés: Hidegen hibátlanul pöc röf indul az autó, de pár napja, ha megyek vele, bemelegszik és van mondjuk kint 30 fok akkor furán indul. Beindul ugyanúgy azonnal, de 1-2 másodpercig "röfög" nem találja az alapjáratot, aztán 1-2 sec múlva megvan az alapjárat és tökéletes. Ennek mi lehet az oka? -
sziada5925
aktív tag
válasz bambano #17805 üzenetére
Ismerem azt az emelkedőt, ott lakom nem messze. 1.4-es G Astrával azért fel tudtam ott kapaszkodni 5-ösben, persze csak megfelelő lendülettel.
Lehet, hogy A-ból B-be jó az 1.6 is, de szerintem az azért eléggé alulmotorizált helyzet úgy. Emellett biztos zabál is, mert valahogy meg kell mozgatni azt a 2 tonnát.Üdv: Ádám
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz bambano #17816 üzenetére
Ebben tévedsz. Sokkal jobban igénybe van véve az az akkumlátor ahol az autót csak ritkán vagy rövid távokon használják. Az is jobban igénybe veszi ha több rövid távú utat teszünk meg egy nap.Ezt ugye tudja fokozni az is ha ez időben több fogyasztót is használunk.
Autó villamossági szerelő a szakmám,volt már dolgom pár Perionnal,ezért nem javaslom. Bár hozzáteszem hogy jó ideje nem dolgozok a szakmámban már. -
JHONNY 79
aktív tag
válasz bambano #17819 üzenetére
Ha beindítod az autót veszít a kapacitásából az akkumlátor.,hisz energiát használt az önindító. Ugye azért van generátor az autóban hogy töltse az akksit. Ha rövid távon használod az autót nem biztos hogy 100 %-ra visszatölti a generátor,főleg ha nem egy fiatal akkumlátorról beszélünk.
-
neduddki
nagyúr
válasz bambano #17826 üzenetére
HI!
hogy egy qva linket egyikotok se tud elolvasni, ott is kulon ki kellet emelni, de megtesyem megint:- )
"Az akkumulátorok szeretik, ha megfelelő karakterisztika szerint töltik fel őket, különösen mélykisütött állapotukból. Ezt az optimális töltési karakterisztikát 3 lépcsős töltési karakterisztikának nevezzük. Ezt a karakterisztikát csak speciális processzorvezérelt akkumulátortöltők képesek nyújtani, ilyen töltőket egyáltalán nem vagy csak ritkán látni a barkácsáruházak polcain. Az első lépcső a teljes töltés (bulk charging), ahol az akkumulátor a kapacitásának kb. 80%-át visszanyeri a töltő maximális áramú és feszültségű töltése mellett. Amikor az akkumulátor feszültsége eléri a 14,4V-ot, elkezdődik a második lépcső, a kímélő töltés (absorption charge). Ilyenkor a töltőfeszültség állandó 14,4V-os értéken marad és a töltőáram folyamatosan csökken egészen addig, amíg az akkumulátor töltöttsége el nem éri a 98% körüli értéket. Itt elkezdődik a harmadik lépcső, a csepptöltés (float charging), amely kb. 13,4V-os töltőfeszültséggel és alacsony (többnyire 1 amper körüli) töltőárammal kímélve tölti az akkumulátort. Ezzel az utolsó lépcsővel az akkumulátor töltöttsége eléri vagy megközelíti a 100%-os értéket. A csepptöltés ideje alatt az akkumulátor nem melegszik és a töltöttségi szintje közel 100%-os marad hosszú idejű pihenés alatt is. Megjegyezzük, hogy bizonyos zselés vagy AGM akkumulátorok speciális töltési karakterisztikát igényelnek."
azt a qva abrat bezzeg nem tanalon: - (udv
neduddki
mod: ez az akku shizti /3as karakteriszika/ mar lement mijjen otoban is, kicsit nehezen megertetni, de azota leglabb csond van:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz bambano #17824 üzenetére
Nagyon jó akksid és generátorod van.
Az okfejtésünk abból adódott hogy állításod szerint a használat nem befolyásolhatja az akkumlátor élettartamát. Ha egy akkumlátor állandó leterhelésnek van kitéve a benne lévő lemezek is elhajolhatnak,illetve hullhatnak le belőle darabok amik cellazárlatot is okozhatnak. Tehát függhet a használat jellegétől is az élettartam. -
neduddki
nagyúr
válasz bambano #17831 üzenetére
HI!
na meselj fotelfizikus:- )
udv
neduddki
mod: "milyen sokkot okoz egy 740 amperes csúcsáramra méretezett akksinak, ha 150-et le kell adnia" nem ken neked ezt a kemia-fizika dolgokat eroltetned regens enmnet:.- ) egy akkuban nem csak amax aram okoz maradando valtozast, hanam joval kisebb aramok is valtoztatjak /kisebb nagyobbmertekben/ ezert tortenik az akkuk ido elotti orgedes, amit a kornzeztei hatasokkal meg spekelve hozzak el a doglest, de inkabb megvarom, micronix-nak publikka valjon az akku howto /Zsolt szerint lektoroaasl van hatra, foleg az uj dogoknal/
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz bambano #17834 üzenetére
HI!
"iszont az, hogy mi lesz az akksival, ha nem a processzoros töltő tölti, hanem a generátor, az nincs ott a linken meg abban sem, amit idéztél." a leirasbol nem kell sok gondolkodas, hogy kiderujon, hogy 80%ig tolti az akku a hinyzo kapacitas miatt pedig megindul a szulfatosodas, ezert illik havonta 1x feltolteni normalis toltovel, de ezek is benn lesznek a micronix iromanyban
udv
neduddki
mod: "tehát az oldal szerint optimális 3 lépcsős töltési eljárás elsősorban mélykisütött akksikról szól. az az eset nincs ott leírva, amikor normális használatban egy majdnem feltöltött akksiból kiveszel egy kis töltést." egy jol mukokod generator-feszabalyzo paros befejezi a toltest az elso lepcso vegenel es ott meg van 2 fazis, innen mibol kulombozne, hogy honnan /mijjen lemerulesi fokrol/ toltom ?
nem csak ebbol az egy leirasbol tajekozodtam, henm mint a mijjen otoban is kovetjheto vegighallgattam sokmindenkit akkurol totorol toltesrol es probaltam osszeszedni az infokat, de ha okosabbak vagytok mint akik mar evtizedek ota ezeel fogllakozak en meg sem szolalok:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
JHONNY 79
aktív tag
-
neduddki
nagyúr
válasz bambano #17837 üzenetére
HI!
"akkor azon az akksin még töltőáram fog átfolyni, ami tovább tölti 80% fölé az akksit." fojjni fog bizony es ez sem fog jot tenni az akkunak, de tovabb akkor sem fogja tolteni
en ezt latom: Pb + PbO2(s) + 2H2SO4 <-> 2PbSO4 + 2H2O :
Töltéskor lejátszódó folyamatok:
az anódon
PbSO4 + 2e- -> Pb + SO42-
a katódon
PbSO4 + 2H2O -> PbO2(s) + 4H+ SO4-2 + 2e-Kisütéskor lejátszódó folyamatok:
az anódon
PbO2(s) + 4H+ SO42- + 2e- -> PbSO4 + 2H2O
a katódon
Pb(s) + SO42- -> PbSO4 + 2e-nekem ez reverzibili sfojjamatnak tunik, az a gond hogy a tartosan szulfatban maradt olmot nem lehet regeneralni
nekm a gyari szerelesu yuasa 9 evig birta, de ha a 8 eves koraban bekovetkezett lemrules utan rogton kap egy tisztesseges toltest, ill. leglso alkalomra amikor osszefutottam a temaval. megveszem a toltot, maig vigan azzal furikazok, nem pedig micronixnal demozik 10 evesen harmad kapacitassal:- )
"amivel egyéb okok miatt irtózatos sok baj van" nekem 2 otoval kell foglkoznom nemjelnt sok kellemetlensege, hogy 2 hetent 1-1 oto felrakok egy ejszakara
"de hogy amit írtatok, az marhaság, bizonyítva lett." en csak azt latom ,hogy kiskutja a a labtorlohoz rgaszkocc vmihez amihez nem ertesz, ezzel max magad marhasagat bizonyitotad
udv
neduddki
mod: TasiA: "Bambano úgy sem fog engedni az igazából" ha igaza lenne nem is lenne baj, de sjanos nincs es ezt meg fennhangon is terjeszti
bambano: "még mindig nem tartom hiteles forrásnak azt, amelyik ugyanazt a terméket el is akarja adni, amiről ír." hat kecsegtelen, teny hogy ebben a temaban a divatszakertoktol lehet infot kapni, nem pedig hozzaertoktol
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz bambano #17847 üzenetére
HI!
"az pedig, hogy az akkumulátort áruló szakma véleményét ignorálom a fizikus szakma véleményével szemben, ha nem egyeznek, szerintem normális." max szeinted mert Te fizukus vagy, csak az abaj, hogy itt kemiais belekeverdik az ugybe, igy asztan velmeneyd nemtartom meradonak mert nem tucc vel esemmit kezdeni
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz bambano #17849 üzenetére
HI!
csak egy kerdes:
Te mint fizikus eeldontod, hogy egy kemiai energiatarolas hoga n muxik?
a kerdesedre a valasz: mert a mukodesi elve miatt nem vesi fel az energiat, hanem elfuti es ezzel karositja, de Te azt vonod ketsege, hogy letezik ez a 3as karakterisztika, erro gyun eszembe a masodik kerdesem:
Te mint fizikus ketsege vonod az akkuktoltesi karakterisztikajat?udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz bambano #17851 üzenetére
HI!
"én azt vontam kétségbe, hogyha nem eszerint a karakterisztika szerint töltöd az akksit, akkor nem fog feltöltődni." koszonom enni nekem eleg is
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zolikaDB
veterán
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #18077 üzenetére
Gyári gumiméretünk a 225/45 R18 és a 235/35 R19. Amúgy műr az enyém is büntet minden úthibáért, de a gyári felnit görgőztetni soha nem kellett. Pedig csúnya dolgokat is bekaptam vele.
Szerintem a hiba nem a kis oldalprofillal van, hanem az útviszonyokkal. Ha jó minőségű az út, csak előnye van.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #18082 üzenetére
Menetkomfort szempontjából a 16-os nekem még jó volt a gyári rugókkal. Az Eibach rugókkal is a 16-os még az elviselhető, de már nem a kimondottan kényelmes kategória.
A GTS lengéscsillapítói megegyeznek a standard verzióéval, viszont a rugód rövidebb, keményebb. Szerintem közelebb van az enyémhez, mint az alaphoz.Fogalmam sincs, hogyan fogja meg a 215-ös gumi az a brutális motort. Múltkor már majdnem 245/40 -es (BMW és Audi standard) gumit vettem az enyémre, hogy ne akarja állandóan tekerni a kereket, ha odalépek neki (bár ez manapság már nem jellemző). Viszont a tied sportgép, ezért kicsit alul méretezettnek érzem.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Házimozi belépő szinten
- Politika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Robogó, kismotor
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...