- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Windows 11
- Synology NAS
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #26006 üzenetére
köszönöm, meg is rendeltem eredeti opel ablaktörlőt, remélem jó lesz
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26017 üzenetére
ezen dühöngök évek óta, gyakorlatilag mióta megvan a veki, hogy a sok okostojás mindig jön ezzel a szerintemmel. gumiszerelők is.
a guminyomás nem szerintemen alapszik, hanem kinyitjuk szépen a tankbetöltő fedelét és megtekintjük az odaragasztott táblázaton a gyári előírást. Az nálam üres autónál 2.8/2.8. kibicek pedig nem ugatnak bele, mert rettenetesen unom. mindig többet fújatok bele 5-10%-kal, ami százalékosan nem sok, mert mindig minden kerék engedi valamennyire a levegőt. Ha a 2.8-as gumi kap még +10%-ot a gyári előíráshoz képest, akkor 3.1 lesz belőle. és teszek rá magasról, hogy ki "szerint".
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26030 üzenetére
először is te max. a te könyvedben tudod megnézni, nem az enyémben, pláne nem az adott autó konkrét táblázatát, ami a kasztniba van ragasztva.
másodszor alapból hajíts ki minden olyan véleményt, ami szerint hátra nagyobb nyomás kell, mint előre. 940 kiló az első tengely terhelése, 620 a hátsóé, menetkészen. Következésképp lehetetlen, hogy értelmes keréknyomás javaslat legyen, ahol hátra nagyobb nyomás kell, nem fullra pakolva.tekintve, hogy a kibicek véleménye azt sugallja, hogy nem tudok olvasni vagy matematikai alapműveleteket elvégezni, ezt személyes sértésnek veszem.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Calogero
addikt
válasz diablo1984 #26033 üzenetére
nem kombia van, igazi GTS-se van.
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26033 üzenetére
nem kombim van, c1-es gts-em van.
valóban nem csinálnak mindegyikhez külön könyvet, de a könyvekben külön táblázat van a gumiméret, a váltó, a kivitel szerint és a motor mérete szerint, motorkód alapján. tehát az sem igaz, hogy 2.4 mindig és pont.
bocs, de annak tartalak, ha többszöri figyelmeztetésre sem akarod elfogadni, hogy a guminyomást az aktuális példány kasztnijára ragasztott táblázat dönti el, minden más csak pletyka.
a tank a hátsó tengely előtt van, kevesebb, mint hatvan liter, az 0.7-es sűrűséggel számolva nincs fél mázsa sem. ezt akár ahhoz is viszonyíthatod, hogy én 1.3 mázsa vagyok, ehhez képest a benzin kb. semmi.
az igaz, hogy hátra sokat lehet pakolni, ezért is adnak meg a táblázatban több terhelésre adatot. én a kevés személy, alacsony terhelést szoktam nézni, mert ritkán ül benne a család, a kiskutya meg a komód.
"adsz nekem(és a gyárnak) igazat": a gyárnak igazat adok, neked nem. és remélem nem azon megy a vita, hogy 0.2-0.3 barral túl szoktam fújni a gyári ajánláshoz képest a gumikat, mert úgyis ereszt mindegyik.
A gumikat alapvetően nem nyomásra tervezik, bár a számítási folyamat vége tényleg nyomás. A gumikat sebesség és terhelés indexre tervezik, a terhelés-index megmondja, hogy a gumi hány kiló tömeget képes elviselni. a tömegből, a szélességből és a gyártó által ideálisnak tekintett keresztmetszetből kijön az elvárt guminyomás. Tehát ha az autómba beleraknak egy klímát, változni fog a gyári előírás.
Te tudod, hogy mi van az én autómban? nem hiszem. következésképp az erőlködésed az irreleváns számokkal pletyka kategória.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26033 üzenetére
erőltetném még azt is, hogy írtam, mennyi a tengelyterhelése az autónak.
ez nem gépkönyv meg nem álmodozás, hanem konkrétan megmértem. tehát nem pletyka.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26043 üzenetére
"valszeg az van a könyvemben is, mint a tanksapkádban": biztosan nem, mivel a könyvben többféle modellvariációra van adat, a betöltő nyíláson meg egyre.
"meg mit jelent a maximum+0,3 bar neked?": mi lenne, ha elolvasnád, amire reflektálsz? vagy megpróbálnád megérteni? ez utóbbi jól láthatóan nem sikerült eddig.
"de azt leírni, hogy 3,2bar egy személyautónál normális szerintem baromság! ": helyes, akkor ne írd le többet, én sem írtam ilyet. vagy mutasd meg, hogy hol, de ne félreértelmezés legyen.
"ha te okosabb vagy mint a gyár, akkor hajrá, csak keményen!": ezt a mondatodat mire alapozod? mondd már meg, hogy hol írtam bármi olyat, ami alapján ezt megalapozottan leírhatod?
mozog bennem egy félelem, hogy a válaszod megint funkcionális analfabétizmuson fog alapulni, de próbáljuk meg, hátha meglepetést okozol.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Calogero
addikt
válasz diablo1984 #26043 üzenetére
Én azt mondom mindenki maga tapasztalja ki hogy mi a jó és az autója számára.
Én sem a gyári értékre lőttem be a gumikat. Végig próbáltam amit könyve írt. komfort beállítást is 2.0-2.0 illetve a ECO-t ami gyár szerint legjobb fogyasztást adja 2.5-2.5 Nha nálam itt fogyasztott legtöbbet.
2.0-2.0 esetén meg úgy nézki a mintha defektes,lapos lenne.nyári :205/55 R16 MICHELIN Primacy HP (MO kivitel)
téli: 195/65 R15 Continental WinterContact TS810 Az utolsó évét futja, még nincs elkopva de kora miatt (6.éves) cserélem jövőre Continental WinterContact TS850-reÉn 2.4-2.4-et rakok a gumikba (hidegen)
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26050 üzenetére
pedig most már ideje lenne virítani, hogy hol mondtam azokat, amiket hittél rólam, mert engem is érdekel.
"segíteni akartam, de rajtad nem lehet": kinyitom a betöltő fedelét, megnézem a táblázatot, hozzáadok 10%-kot és ennyire fújatom. Milyen további segítségre van szükségem szerinted? ez az algoritmus milyen lényeges elemben tér el a gyári előírástól?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26054 üzenetére
próbáld meg megemészteni az infót, hogy a tankbetöltő fedelébe ragasztott gyári előírás szerint fújatom a gumikat.
igen, az a gumis, meg mindenki más is, aki megnézi a gyárilag előírt értéket a tankbetöltő fedelén levő táblázatban, és utána csakazértse annyit fúj a kerékbe, az mind hülye. plusz, aki ugyanezen órákhosszat képes vitatkozni is.
mégegyszer: nem én találtam ki, hogy mennyire kell fújni. nem találgatok. az ökölszabály az, hogy megnézed a matricát és annyit. azért ragasztja bele a gyártó a matricát, mert azt akarja, hogy aszerint fújd. én aszerint fújatom.
mondd már meg végre, hogy mi a baj ezzel az eljárással? de ne általánosságokat mondj, meg ne azt mondd, hogy a gumis mind hülye szerintem, a gumisok elsöprő többsége nem látott még ilyen autót, a debreceni opel márkaszervizek közül egynek volt hozzá szerszáma, a többinek nem, és most, hogy az a szerviz tönkrement, már egynek sem. ritka autó, a gumis honnan is tudhatná, hogy nem annyit kell fújni bele, mint egy gyalog vectrába? nem tudja. a gond az, hogy amikor megmondom neki, akkor se hiszi el. utána megmutatom neki a gyári táblázatot, azt se hiszi el. ekkor kerül be a "harmadik szomszédja is idióta" skatulyába.
tehát várom tőled a magyarázatot, hogy az a módszer, hogy kinyitom a tankbetöltő fedelét és megnézem a táblázatot, miért nem jó.
egy kisebb, mellékes szálban elbeszélgethetünk arról, hogy az, hogy én még 0.2-0.3-mal többet nyomatok bele, arra hivatkozással, hogy úgyis enged, okoz-e komoly problémát szerinted. de ezt szigorúan a fő vitától elválasztva. tehát itt nem arról van szó, hogy 2.0-t kellene gyárilag, én meg 3.1-et tolok bele, hanem arról, hogy 2.8-at kellene bele gyárilag, és 2.9-et vagy 3.0-t tolok bele hátra.
egyébként mindegyik ereszt, nem arról van szó, hogy két nap alatt, hanem arról, hogy átlag 6 hónapot van fenn a kerék és ennyi idő alatt egy-két tizedet mindegyik ereszt. Egyébként Michelin Primacy HP volt fent, hogy mi lesz, nem tudom, mert ez kukázva lett.
Szerk: egyébként jól mutatja a vita szintjét, hogy nem kérdezted meg, hogy dízel, benzines, kézi, automata, motorméret, stb. mert ezek alapján a kézikönyvben más-más értékek vannak. először írtad, hogy gts, utána lekombiztad. gts-ből nem volt kombi, csak 5 ajtós, semmilyen más kivitelben nem árulták. fogalmad sincs, hogy a kézikönyv melyik oldalán melyik táblázat melyik sorát kellene idézned.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz diablo1984 #26054 üzenetére
A 16-os kerékkel annyi a standard nyomás, amit írsz, de 17-esnél már nem. 18-nál meg még magasabb. Nekem is 3bar az előírt, 3l-es szedán, 18-as kerekeken. Minimális terhelésre kevesebbet ír, max terhelésre meg 3 felett, a középérték 2.8-2.9 körül van.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26057 üzenetére
figyi, ha már így látatlanban tudod, hogy milyen futómű van az autó alatt, és azt is tudod látatlanban, hogy az milyen extrákat tud vagy nem tud, meg tudod mondani, hogy most a hibatárolóban milyen elektronikai hiba van és azt hogy lehet a legolcsóbban javítani?
csak gondoltam, ha már úgyis tudsz mindent 20 kilométerről, hátha ezt is, de ha még ráteszed a kezed a tv képernyőjére, hogy küldj egy kis energiát és ettől megjavul a kocsi, azért még fizetnék is!
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz diablo1984 #26064 üzenetére
Már hogy ne lennének gyári egyedi Opelek? Nézz meg egy alkatrész katalógust alaposabban. Csak egy példa: a rendőrségi Vectra-k Németországban. Az enyémhez pl. úgy lehet első féket rendelni a Bárdi vagy Unix katalógusból, hogy rendőrségi jármű.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26064 üzenetére
"amúgy te tudod, hogy melyik gts a vita tárgya?": nekem nagyon úgy tűnik a #26063-os válasza alapján, hogy ő tudja...
"nem telepata vagyok,": ahhoz képest elég sok mindent feltételeztél tévesen az autómról. például az extra méretű versenyfék, az extra futómű tulajdonság vagy nem? én láttam egymás mellett gumiszerelőnél a vectrámat meg egy gyalog 1.8-ast és tudom, hogy az enyémben sokkal, de nagyon sokkal nagyobb fékek vannak. ez akkor most extra futómű tulajdonság vagy nem? mert szerinted nem, szerintem meg az.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz diablo1984 #26069 üzenetére
Igen, ez tök gyári Veki felni, gyári méretű 225/45 R18-as gumikkal. Szokás alátenni az Audi-féle 225/40 R18-at is, csak ezért írtam.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #26084 üzenetére
Köszönöm a választ mindenkinek, a 16-os kereket én is túlzásnak tartottam, de mivel én laikus vagyok inkább megkérdezem olyantól aki már tapasztaltabb. Éreztem én hogy a gumis akar csőbe húzni...
Racing bazárt néztem, meg jófogás és társai, de vagy nagyon messze van amit találtam, vagy pedig nagyon régi hirdetés, de azért megpróbálok párat telefonálni még hátha... Amiket eddig küldtem levelet, nem jött rá válasz.
Jelenleg gyári opel alufelni van az autón, de eléggé tré (nekem nem tetszik, és látszik is rajta az idő foga) így én is arra gondoltam, ha nem találok acélfelni erre felrakatom a télit, a nyári meg úgyis kap majd rendes, normális alufelnit. Aztán majd kerítek következő szezonra acélfelnit.Tényleg köszi a válaszokat mindenkinek!
(#26085) _seth_
Majdnem ugyan ilyen, megpróbálok róla képet keresni.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz diablo1984 #26195 üzenetére
Akkor jó!
TasiA: azaz de, szabadulnának tőle, de az adók miatt!Eladó 2db új Galaxy S23 tok: Nillkin + Ringke, érd: PÜ!
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #26207 üzenetére
Izzitas ikonjat en hianyoltam is a muszerfalrol, mert ismerosnek van egy ikonja, de nekem egyel regebbi muszerfalam van es vagy nem eg az ikon vagy nincs. Gyujaskor ami felvillan nekem:
Biztonsagi ov, kezifek, akksi, meg az abs azt hiszem. Izzitas nem. Lehet ez a gondja? -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #26209 üzenetére
Szerinted ezt megeri megvenni?
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #26211 üzenetére
Hatha igy - bocs csak mobilrol vagyok.
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #26241 üzenetére
Koszi, reggel meglesem, es a vekinek mekkora indito kell, 680? Erdemes egyebkent lecserelni 72 ah-sra vagy ha stimmel az inditoaram akkor nem szukseges? Ezzel jarok dolgozni igy fontos hogy ne legyen gond indulaskor.
-
zsambek
aktív tag
válasz diablo1984 #26263 üzenetére
Km-ben? Nem lesz baja a motornak, hogy sokáig 3-asban 120-al megy, magas fordulatszám miatt?
zsambek`
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz diablo1984 #26387 üzenetére
Hmm, holnap kipróbálom, mert a tekerőn az ábra egy kilométerórafélét ábrázol, mutatóval, ha jól néztem.
zolikaDB: Ha hirtelen manőverre van szükség, gázt adni nem tudsz, a fékek elmelegedhetnek (bár ez nálam nem volt gond, mert nem fékeztem ott). Viszont a fogyasztás kérdése nem egyértelmű, mert motorfékkel ugye még az érdi lejtőn is lelassulok és gázt kell adnom, hogy tartsam a sebességem, míg üresben még gyorsulok is az aljáig, igaz ott meg az alapjárathoz üzemanyagot használ. Szerintem kb egálban lehet a dolog.
hdman: utólag mennyire gány rakatni bele tempomatot?
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz diablo1984 #26393 üzenetére
Köszönöm, ma megint tanultam újat!
Ez ahhoz fogható, amikor kb 2 év után jöttem rá, hogy az F-ben ha a lámpakapcsolót kifelé húzom, akkor felkapcsolja a belső világítást. De teljesen véletlenül, furán nyúltam hozzá és kihúztam. Egészen addig csak ajtónyitáskor volt fény.szerk: Akkor egyelőre nem erőltetem, hosszabb utat a közeljövőben nem tervezek.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
TasiA
senior tag
válasz diablo1984 #26411 üzenetére
Hali!
Bár én másképp látom ezt a jeges dolgot, de valóban néha hátrány az ABS. Azt azért ne felejtsük el, hogy nem arra való, hogy hamarabb megállj, mint ahogyan azt sokan tévedésből gondolják,hanem fékezés alatt is tudod irányítani az autót. Például laza talajon, (hó, puha homok) sokkal jobb nélküle. De volt már olyan nekem is, hogy rántottam a kéziféket a plafonig, annyira nem akartam lassulni, de az egy 20 éves ABS technológia ( A vectra). Tiszta repedés, hepehupa, puklis volt az útfelület (aszfalt), én meg mentem mint a bajnok, mert hát 20 évesen én ugyan mindenkinél okosabb vagyok és jobban vezetek. Na pont ebben a szituban, ahogy pattogott a kerék a szuper útfelületen, úgy kerregett az ABS, de az érezhető lassulás meg elmaradt, maradt a kézifék. Ugyan ez van homokban is. Repesztesz a földes úton, aztán hiába taposod, csak krrrr krrr. -
Calogero
addikt
válasz diablo1984 #26511 üzenetére
A melóhelyemen a vezetői autó VW passat 1.8-as.
2008-as közel 300 000 kmrel. Kinézetre kívül belül pöpec, de hogy műszakilag is jó állapotban legyen már egy vagyont ráköltöttünk. A többi autónk Skoda Octavia 1.6, (2012) de azoknál hol,ez folyik hol az, eszik az izzókat..stb. -
Lomha 8V
addikt
válasz diablo1984 #26546 üzenetére
Nem könnyű gyári kulcsot szerezni, szerintem inkább csináltass esztergályossal egy fejet, amibe mondjuk imbuszkulccsal bele tudsz nyúlni. Nem drágább, mint egy ilyet keresgetni, megvenni.
-
_seth_
veterán
válasz diablo1984 #26546 üzenetére
Csaba Carnál nincs debrecenben? Mintha láttam volna ilyet ott egy bordó b vekiben pár hónapja. Magyar X20XEV motorral az épület mellett jobbra egy targoncával szemben.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
WP14
őstag
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26755 üzenetére
szerintem meg ez a daf motor a lehető legtávolabb áll a személyautó motortól.
aki teherautót hajt, az jobban ért hozzá, mint az átlag autós, figyel a melegedésre, lehűtésre, stb. motor szempontjából az is szerencsésebb, ha hosszú távokat megy, pláne, ha városon kívül. motornak annál jobb nincs, minthogy felmész a pályára, benyomod a tempomatot és 8 órán át mész egy lendülettel.
na ilyet személyautó nem szokott. ráadásul normális tulaj a munkagépét rendesen karbantartja, ott kevésbé divat elhanyagolni az olajcserét. így a motor kevésbé kopik.
"minimális előfordulhat(csereperiódus alatt max 1 liter)": ez az optimális fogyás. de ez akkor is fogyás, és messze van attól, hogy "az olajfogyasztás megállt".
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26761 üzenetére
amióta 98-ban ellopták az első autómat, egy 1.6D kadettet, azóta nem volt a családban semmilyen kisköbcentis dízel gép. a legkisebb, ami mostanában előfordul, az 4.75l-es.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zso79
őstag
válasz diablo1984 #26771 üzenetére
1.4t benzin, van benne 900km
-
zso79
őstag
válasz diablo1984 #26773 üzenetére
Még nem voltam vele szervizben, most vettem csak észre. Az nem tűnt fel, hogy füstölne. Sajnos most csak nagyon rövid távokon járok vele városban, hidegben megyek, hidegben jövök. Olajfogyasztáshoz: a könyvében az összes motorhoz 0,6l/1000km-t írnak (könyv nem említi a benzineshez a részecskeszűrőt)
[ Szerkesztve ]
-
zso79
őstag
válasz diablo1984 #26775 üzenetére
Persze, ismerem az ilyet, kollégának volt olyan kocsija, amire mondták hogy "de hát ez még tűrésen belül van..." aztán talált olyan szervizt ahol megcsinálták neki. Nem vagyok kétségbeesve, lassan megyek vissza szervizbe, majd kifaggatom őket, szerencsére jó a viszonyom velük. Csak furcsállom, hogy kicsit kormos Máshonnan hallottam, hogy állítólag most még a szoftver is más rajta, majd kap újat az első szerviz alkalmával. Igaz hogy még közel sem padlózom, de még az overboostot sem tudja.
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26787 üzenetére
az enyém alatt hivatalos gyári felni 215/50R17.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #26790 üzenetére
igencsak felejtős a felni gumi páros, mert 235/45 r17-es gumi van rajta, a vectra könyve meg 225öt ír max, attól szélesebbet nem! lehet valamibe már beleérne, így nem jó dolog, mert 4 gumi meg aranyárban lenne alá!
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26799 üzenetére
konkrétan ezt írtad: "az et nem azt jelzi, hogy a felni szélességének a középvonalától mennyire van kintébb vagy bentébb az agy felfekvési felülete."
ebből kiszedem a második tagmondatot: "a felni szélességének a középvonalától mennyire van kintébb vagy bentébb az agy felfekvési felülete."
amennyire én tudom, ez a második tagmondat igaz. ennek megfelelően az "et *NEM* azt jelzi" félmondatot nem értem.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zolikaDB
veterán
válasz diablo1984 #27214 üzenetére
Harlekin. Hivatalosan Golf 3, Polobol volt.
Hat nem tudom. Engem is zavar, h megy, megy, jo, oke, de 2-3 havonta vacakol vmi, az agyonkimelt, reggel 2 percet jar, h melegedjen, nem tapossuk, mindent idoben/elott megkapo autonal. Se egy evet, se 10 ezret nem megy egy garnitura olaj es szuro garnitura.
Ja, kerdes: uj fektartvsa/betet ami fut 20e km-t, lehet az, h romlik a fekhatas? Vallasodast pont nem neztem, de fel eve meg nem volt szamottevo.Eladó 2db új Galaxy S23 tok: Nillkin + Ringke, érd: PÜ!
-
Calogero
addikt
válasz diablo1984 #27229 üzenetére
1.4-es Ford Focusból ültünk át.
Illetve nekem volt céges Pajero L200Vételnél csak 1 hibát követtünk el, hogy 1.4-et választottuk és nem a 1,6 (115LE) változatot.
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #27253 üzenetére
A motornál látszódott hogy van olajfolyás, de arra azt mondta a szerelőm hogy a résolajcsövek, máshol úgy igazán olajfolyást nem láttam. A héten kiderül, de ma vettem 1 hónapos bérletet, szóval igazából már mindegy mikor készül el
-
Findzs
addikt
válasz diablo1984 #27458 üzenetére
" de minek vesz valaki nagyvérűt, ha sajnálja tankolni? "
na igen ebben igazad van
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
adorjant
senior tag
válasz diablo1984 #27458 üzenetére
Mert szeretne autózni,és nem csak A-B viszonylatban túlélni a menetidőt
Persze bután mutat a gáz, de sajnos ez nem egy ideális világ,ahol mindenki v8-at padlózva jár munkába[ Szerkesztve ]
-
Findzs
addikt
válasz diablo1984 #27461 üzenetére
"naposcsirke dohogása gázfelhőben! "
én gázos kocka ladán tanultam anno 20 évvel ezelőtt vezetni és ott kapcsolható volt a gáz vagy benzin üzem
ha valaki nagyon béna volt és gyakran lefulladt annak az oktató inkább benzin üzemet kapcsoltgondolom itt is kapcsolható a benzin üzem és ha vagánykodni akar a tulaj átkapcsolja
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
hdman
őstag
-
TasiA
senior tag
válasz diablo1984 #27461 üzenetére
Jól le vagy maradva úgy kb 20 évet
-
TasiA
senior tag
válasz diablo1984 #27493 üzenetére
Szia! Félreértettél! Én ilyet nem állítottam, hogy gázzal nem lesz gyengébb! Észre lehet venni egy hangyafasznyi különbséget igen. Én arra reagáltam, ahogyan maximálisan kisarkítva valótlant állítasz a gázüzemről. Nekem mindkét autóm 2.0-es. Egyedül a nyomaték egy kicsit kevesebb olyan 2000-ig, de mást nem veszek észre. Mindkét autó tudja gázzal is 200-at. Bőven jó! FIGYELJ, október óta mentem 33-ezret. Nekem 10-15%-os a túlfogyasztásom gázzal. Fogyasztásom ~10 liter benzinből, legyen a te kedvedért 12 gázból. 33 ezer km és 6 hónap alatt a benzin fogyasztással együtt 2000 eurót spóroltam eddig csak a tankoláson. (0,75euró a gáz és 1,55 euró benzin átlagárral számolva) Még egy kicsit hajtom és megy a levesbe,mivel kitermelte a vételárát az autó. Nekem tökéletes! Következőnek is csak gázban gondolkodom. Se nem köhög se nem nyög, se gázfelhő nincs körülöttem.
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #27493 üzenetére
világolás helyett fyi: a gázt lehet szabályozni. ha spúr vagy, lehet szegényíteni, ha nyomnád, lehet dúsítani.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
hdman
őstag
-
realmadrid
aktív tag
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #27500 üzenetére
ja meg most észleltem, hogy a múltkor a garázsba tolatáskor érintőre vettem a falat a vectra hátsó ívével és a lökös sarkával! még egy szeplő, eddig csak a tükörrel rajzoltam falra, vagyis a fal rajzolt a szép sötétkékre színezett tükörre..... f@szom, holnap egy kis paszta is kijár majd a mosás után, hátha halványítani lehet, mert a fehér meszelt fal rikít a felületen!
Új hozzászólás Aktív témák
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Macska topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Sorozatok
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!