- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Zyxel NAS326
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TasiA
senior tag
Azt amelyikben olyanokat írnak, hogy minél gyorsabban megyünk annál többet fogyaszt az autó és annál hangosabb. Jó, majd olvasgatom. Viszont továbbra is azt állítom, hogy semmi köze a motorvezérlőnek a check control-hoz és egész nyugodtan beindíthatja az autóját, addig a 3-4 mp-ig amíg elalszik a "lámpa", legalább felépül a motorban mindehol a tökéletes olajnyomás.
[ Szerkesztve ]
-
-
fero02
veterán
-
AMD Power
titán
-
Arlekim
aktív tag
válasz fero02 #18268 üzenetére
Kíváncsian figyelek, hogy vajon mire gondolsz. Nem szeretnék bele hifit, új metálfényt, meg alufelnit. A belvárosban lakom, naponta 2szer b.sszák rá az ajtót, minden nap moshatom az ablakot a por miatt...
Windows 95 was unable to detect your keyboard. Press F1 to retry or F2 to abort.
-
Jim Tonic
nagyúr
-
Arlekim
aktív tag
Tapasztalok egy jelenséget, amit több hivatásos szerelő, többféleképp magyarázott, és kicsit bosszantó.
1: Mikor bármelyik fokozatban, vagy sebességnél alapjáraton rálépek a gázra, van egy 2-3 s amikor az autó nem csinál semmit... aztán egyszer csak kitör. Olyan mint ha nem venné a gázt. Ez azért is érdekes, mert bovdenes.
2: Aztán mondták, hogy nyugodtan padlózhatom, amíg nem megy túl magasra a fordulat, nem fog többet enni. Ilyenkor tényleg nem önti a benzint a blokkba, csak a szükségeset?
3: Az Engine control lámpa vibrálását alapjáraton tényleg figyelmen kívül lehet hagyni?
4: Az eltömődött légszűrő valóban meredeken megnövelheti a fogyasztást?
5: Ismerős szerelő szerint a C20NE motornál olyan nagy a kompresszóhézag, hogy ha szakad a vezérlés, nem törnek össze a szelepek, és a dugattyúk. Jött mindez onnan, hogy a komplkett vezérlés cseréjét javasolta mindenki, de az barátok közt is 50K, az állapotát pedig nem lehet megbecsülni. Szerinte kihagyható, nem fog törni a motor...Megjegyzésképp: Tiszta etanolt tankolok.
Windows 95 was unable to detect your keyboard. Press F1 to retry or F2 to abort.
-
bambano
titán
válasz Arlekim #18274 üzenetére
könnyű rövid választ adni: tokkal-vonóval marhaság.
vagy mégis: igaz, hogy nem lesz baj, ha nem cserélsz vezérlést, mert a tiszta etanol sokkal hamarabb fogja tönkrevágni a motorodat. persze lehet, hogy nem erre a válaszra vártálEgy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Arlekim #18276 üzenetére
2: a benzinnek az a mániája, hogy csak adott benzin:levegő keverési aránynál hajlandó úgy égni, ahogy az a motornak kell. ettől igen kis mértékben lehet csak eltérni. tehát minél többet forog a főtengely, annál több levegőt szív be a motor, minél több levegőt szív be a motor, annál több benzint tol mellé a befecskendezés. mivel érzékeli, hogy padlóztad, ezért egy kicsit még dúsít is rajta, hogy jobban menjen.
3. az engine control lámpa villogását soha nem javasolt figyelmen kívül hagyni.
4. bocs, ezt lehet, hogy rosszul írtam, mert igaz. az eltömődött légszűrő valóban növeli a fogyasztást.
5. 50k vezérléscserét hanyagolni csak azért, mert ismerős szerint valami... az elég érdekes gondolat. nekem szakadt már el vezérműszíjam, elkezdték sorolni a javításhoz az alkatrészeket, 250k-nál azt mondtam, hogy annyiért magáé az egész autó. ezt még tetézni szokta az, hogy a vezérlés nem a neked kedvező helyen és előre tervezett időpontban szokott szakadni, hanem akkor, amikor a hely és az idő is a legrosszabb. pl. belemész egy necces előzésbe a Hortobágyon, amikor satuzik a motor. ha nem is halsz meg, a hazatrélerezés se két fillér.
tiszta etanol víztartalmával gondok lehetnek, rozsdát okoz. az 1-est még átgondolom újra.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
wwhy
veterán
Tanksapka ügyben lenne egy kérdésem (Corsa C, gyári tanksapka, nem kulcsos): pár hete észleltem, hogy hiába csavarom a megszokott módon, néhány kattanás erejéig, pár km után kinyílik, azaz kicsavarodik, azaz amikor kinyitom a tanksapka fedelet, akkor nem is kell kicsavarnom, hanem egyszerűen kiemelhető/kihúzható. Törés, sérülésnek nyoma sincs, így viszont idegesítő, főleg, mert elég erős a benzinszag eme pár km után ....
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
TasiA
senior tag
válasz Arlekim #18274 üzenetére
Maximálisan egyetértek az előttem szólóval. Amelyik szerelő azt mondta, hogy ne cserélj vezérlést, kerüld el messziről. Az is baromság, hogy a vezérlés állapotát nem lehet felmérni, főleg egy C20NE motornál. Amúgy meg, ha nagyon spórolósra veszed, akkor 6 ezer Forint körül van 1 szíj, viszont egy rossz helyen lerobbant autó és utasai hazajutása simán többe kerül.
A nem reagáló gázpedált benzinnel is csinálja?Etanolból mennyit eszik? Átalakítód van? Ja és milyen autóról is beszélünk?
[ Szerkesztve ]
-
Arlekim
aktív tag
A legolcsóbb ékszíj amit láttam 23ezer volt, de muszáj vízpumpát, és görgőket is cserélni.
Igen, benzinnel is u-a. Etanolból és benzinből is 8-9 közt. Astra club caravan 2.0i
Nincs átalakítóm, de nem prüszköl tőle, csak a hideg motornál kicsit nehezebb az indulás. 20ezret mentem eddig tiszta E85tel.Windows 95 was unable to detect your keyboard. Press F1 to retry or F2 to abort.
-
bambano
titán
válasz Arlekim #18281 üzenetére
prüszkölni nem fog tőle, mert az energiatartalma elég, az oktánszáma magasabb, mint a benzinnek, tehát akár még azt is érezhetnéd, hogy jobban megy vele az autó, főleg telitalpas gyorsításkor.
viszont a víz, ami szétkapja a motor belsejét, az fájni fog neked záros határidőn belül.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
TasiA
senior tag
válasz Arlekim #18281 üzenetére
Az a készlet!! Tartalmazza a feszítőt+ a szíjat. Csak maga a szíj 4000-től 8500-ig , márkától függően. Motorban illik cserélni a szíjjal együtt a feszítőt+vízpumpát. Ezek mellé, gondolom lapos szíjas a masinád, (generátor, szervó, klíma) akkor még itt is szíj+feszítő. Ha 94 előtti a kocsid, valszeg nem feszítős, csak szíj+vízpumpa, generátorhoz+szervóhoz filléres a régi fajta szíj.
Én amikor próbáltam az etanolt, nekem zabált belőle mint a bajnok. Inkább gázzal járok.
[ Szerkesztve ]
-
Arlekim
aktív tag
válasz bambano #18282 üzenetére
Igen, a víz
Olvastam róla, éppen ezért csak olyan kutaknál tankolok, ahol van certificate a minőségről, így a víztartalomról is.
Valóban erősebb, és mint ha hűvösebb is volna tőle a motor.Windows 95 was unable to detect your keyboard. Press F1 to retry or F2 to abort.
-
Arlekim
aktív tag
Nem tudom mit keressek, ezért még nem néztem, ezt csak mondták.
Nincs klímám, ellenben a szervó külön, saját ék szíjon van, burkolatlanul a motortér alján, a hűtő mögött. (kitekerésnél néha visítva csúszik)Én csak a motort féltem. Nem szeretném lelakni, de újszerűvé sem szeretném varázsolni. Hűséges autó legyen még 5-10 évig
Windows 95 was unable to detect your keyboard. Press F1 to retry or F2 to abort.
-
DopeBob
addikt
Sziasztok,
van egy '98-as F Astrám (1.4 8v), nemsokára elérjük a 120e KM-t. Ha jól tudom, ilyenkor esedékes egy nagyszervíz. Mire kell itt számítani? (költségek, illetve mihez akarnak majd hozzányúlni?)
MZ/X
-
BaKeSZ87
senior tag
+ a pollenszűrő, 113.000 km volt az F Astra-mban mikor megvettem, és valószínűleg még a gyári pollenszűrő volt benne, volt rajta egy diónyi lyuk , na meg gombásodás nyomok is voltak, nem nagy összeg.
Én mikor megvettem ezeket cseréltem:
Motorolaj, olajszűrő, levegőszűrő, benzinszűrő, gyertyák, vezérműszíj, vízpumpa, feszítőgörgő, benzinszűrő.
Még a generátorcsapágyat kéne cserélni, mert olyan száraz hangja van, nem nyekereg, inkább morog.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
20 éve a Prohardveren
-
akos86
aktív tag
Sziasztok
Továbbra sem tudjuk megoldani az autóm problémáját. Miszerint reggel az első induláskor nehezen indul. Viszont ha beindul utána már pöccre indul. Olyasmi problémára gyanakszom hogy mikor ráadom a gyújtást akkor az üzemanyag szivattyú nem termeli fel az üzemanyagot a rendszerbe. Szerintetek egy új szivattyúrelé megoldaná a problémát?Az autó egy Opel Astra F (1.6 x16xel)
üzemanyag szivattyú az új és az üzemanyag szűrő is új.
3dfx, gone but never forgotten...
-
fero02
veterán
válasz akos86 #18292 üzenetére
A relének nincs köze az üzemenyag nyomásához. Az csak a rajta átfolyó áramot kapcsolgatja szükség szerint.
Az üa szivattyúból kifelé kellene egy nyomást mérni. Hiába új vmi, attól lehet még hibás.
odrif: elekromos dolgokat végigellenőrízni (biztosíték, kapcsoló, vezeték), ill a motort direkt áramforrással kipróbálni (pl aksiról).
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Sajnos a motor nem megy, nem hallom a pici búgást amikor meghúzom magam felé a kart.
Így ezáltal nem nyomja fel a folyadékot sem.
Ahhoz hogy hozzáférjek a bal első kereket le kell venni, a műanyag borítást is és onnan lehet hozzáférni a motorhoz. Ha jól láttam.20 éve a Prohardveren
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen