Új hozzászólás Aktív témák

  • torma1981

    veterán

    válasz Yodamest #91012 üzenetére

    Hidd el ezt mondták a ügyfélszolgálaton. Telefonon is. Utána beszélt a felettesével és mondták, hogy nem kell fizetni. Nem tudom miért, de arra hivatkoztak előtte, hogy már nem garanciális a tv, csak a panel. Én meg mondtam, nem értem mit mond, mert a panel a hibás, miért kellene fizetni. A kaposvári LG szervizes is ezt mondta. Utána hívtam fel az LG-t, hogy mi van?? Fizetni mire?? Vicc. Erre tartásba kapcsoltak és utána a hölgy mondta, hogy mégsem kell fizetni felettese mondta. Hívták a szervizt, és utána hívott a kaposvári srác, hogy nem kell fizetni így döntöttek. De én a honlapom nem is találok semmi olyat, hogy fizetni kell a garancia időn túl lévő tv-re, de amit cserélni kell főelem pl panel arra van még garancia.

    2020 decemberi vásárlás a tv. 2x cseréltek benne panelt ez lenne a 3.dik. Tavaly cseréltek decemberbe benne utoljára panelt. Mindent láttak a rendszerben, még is erre hivatkoztak, hogy ki kell fizetni a kiszállást, munkadíjat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák