Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Kisszaboo #71167 üzenetére


    "Ebből a típusból a kereskedelmi láncokon keresztül több ezer darabot értékesítettek hazánkban. A termék meghibásodási aránya ezreléknyi az eladott darabszámhoz képest. A gyári javítási adatokat átnézve, a riportokban kivételes meghibásodást, mely a készülék szoftverére vonatkozna nincs. Az OLED készülékeink több díjnyertes oklevelet kaptak a nemzetközi hivatalos minőség bírálóktól, semmiféle szoftveres hiányosságot nem jeleztek."

    Beszéltem a szervizesekkel is telefonon is, nem csak a "Gusztival leveleztem" A néha előforduló fagyások és problémák oka többnyire az Android rendszernek köszönhető.
    Újraindítás és időnkénti teljes áramtalanítás üríti a cache-t , jót tesz a rendszernek.
    Nem tudnak általad mesélt különleges rendszer szoftverről, ami tönkretett volna bármilyen készüléket... gyári alap régebbi szoftveriek vannak, illetve szervízrendszerük, amit fel tudnak tenni esetleges frissítési hibák esetében. Nem dolgoznak ilyenen és nem is dolgozhatnak, ezeket a Philips fejleszti.
    Olyan Hibás panellellel még mindig nem találkoztak itthon , amire csere kérelem érkezett volna. Az egyetlen darab amit feljebb linkeltem bemutató darab volt több száz órát futott demó anyaggal, gyenge védelmi beállításokkal és panel cserét kapott ingyenes oda vissza szállítással.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák