- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- CentOS Linux
- Debian GNU/Linux
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Facebook és Messenger
-
IT café
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
w333
félisten
válasz FoLey-v #1387 üzenetére
1.4 AHW nekem a Total Quartz 9000 Energy (5W40) jött be a legjobban, jóval halkabb lett a motor és hidegindításkor is megszűnt a hidrotőke csattogása (ami 10-20 másodpercig tartott), tavaly Mannol Extreme volt benne ami jóval hangosabb volt, előtte pedig Castrol (azzal is reggelente kicsit csattogott)
Meg vagyok vele nagyon elégedve következő alkalommal is ez megy bele
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Zizmand
aktív tag
válasz FoLey-v #1390 üzenetére
Először Castrol Edge-t használtam, de ezt csipegette az autó, utána Motul X Clean 8100, ezt már kevésbé, de drágább és nem akartam ennyit áldozni rá úgyis 10k km ként cserélem. Most Fuchs Titan GT1 van benne, ezt talán olaj fogyasztásilag a kicsit jobban eszi mint a Motult, de olcsóbb is. Castrollal nem volt semmi baj, nem volt olajsár sem és visszagondolva talán ezzel járt legcsendesebben az autó.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz FoLey-v #1410 üzenetére
heheee hát eredetileg is Castrolt kapott mindig az autó.
Csak próbálgattam mást is.(#1411) Motion_Blur
Jól mondod nem lesz baja 1 év után sem. [link](#1412) Qru No úgy látszik megoszlanak a vélemények akkor ebben a témában is.
Ezért is írtam, én nem önteném bele oszt kész. Az a biztos.
A maradék fél liter utántöltésre használnám max.
Egyébkét minek önteni bele a régit Miért kell az bele?
Mikor veszem a frisset és abba is marad fél liter majd.[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz FoLey-v #1480 üzenetére
Köszi ... jól gondolom hogy ez a belevaló ?
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
MC Pite
veterán
válasz FoLey-v #6670 üzenetére
Én a Megannal. Konkrétan ketten sem bírtuk leszedni, körmös fogó és és a hosszú hajtószár kellett; extraként miközben ezt próbáltam lejuttatni, a generátorcsavar (fedetlen, ba..ákmeg) és a blokk között sikerült némi rövidzárat okozni. Ahogy a 40 hibajel után rájöttem mi ment el, a biztosítékegységek képéből a neten úgy láttam, ez meglepően sok embernek sikerült még így
1, basszák meg a gyökerek akik megtépik
2, basszák meg ahol a pozitív csavar szigeteletlen
3, basszák meg a kőkorszaki fémházas gedvadék szűrőket is a gyártók+1: Akik az olajleeresztőt tépik meg... Azok is süssék meg, jó érzés volt mikor saját autónál kijött a menet mert az előző költő úgy gondolta ezt tépjük meg.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nagyúr
válasz FoLey-v #7193 üzenetére
E-TEC motor van benne. (motorkód: A15MF)
Ha 10w-40 volt benne (5w-30 helyett), akkor:
Mobil 1 FS 0W-40
Helix Ultra 5W-40
Helix HX8 ECT 5W-40 (C3)
Ezeknek erős tisztító és leülepedés gátló hatásuk van.
Így hamar elszíneződhetnek.
Olajcsere előtt érdemes xado vitaflush a régi olajba beletölteni és menni vele 200-300 km-t
Ha a régi olaj még szép sárgás-barna, akkor kihagyhatod ezt a lépést.
Ez a motor nagyon jó, csak két dologgal lehet megölni:
A legolcsóbb helyettesítő olajat használják.
Elfelejtik időben (8-10 ezer km után) cserélni az olajat."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz FoLey-v #7208 üzenetére
Helix Ultra 5W-40 jobb bele, de aránytalanul drágább.
Helix HX8 ECT 5W-40-ban a ti szempontotokból felesleges adalékok vannak, amik elveszik a számotokra érdekes adalékok helyét és egy kicsit vastagabb.
A vastagabb olajnak csak a kopott szelepszár szimeringnél állítja meg az olajevést, viszont azt a legolcsóbb cserélni, olcsóbb mint olajat utántölteni. Máshol nem tudja megakadályozni az olajfogyást. Ha egy motor kopott, akkor vagy kuka, vagy gazdasági totálkár, a vastag olaj nem segít rajta, csak fokozza a problémát. A kopott motort észre lehet venni, ahogy eszi az olajat és a többi tünetét. Az hogy idős, az nem sokat jelent."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz FoLey-v #7210 üzenetére
Amelyiket épp olcsóbban kapod.
Valamikor az Ultrát adják drágábban.
A Q8 nincs hitelesítve dexos2-re.
Jó alapolaj, egy kis észter hozzáadásával.
A Q8 nem igazán foglakozik hivatalos jóváhagyások megvételével, elsősorban ezért olcsó.
Jó olaj egészen addig, amíg nem kezdik el azt játszani, azt amit a Mannol.
Tehát a minősége akár szórhat is. Ez a Mol olajok esetében sokszor előfordul, pedig a Mol még a jóváhagyásokat is megszokta venni."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest