Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz zippofcy #7052 üzenetére

    Az Unigine eléggé szintetikus, van egy csomó optimalizálás beépítive az API-ben, amit a benchmark nem használ, de a játékok fognak, mert gyorsít.
    Nézd meg a Metro 2033-at. Az úgy használja a tesszellátort, mint az Unigine. Csak a HD 5970-en fut maxon a játék. Egyszerűen elfogy a GTX 400 textúrázókapacitása. Kb. ugyanannyit esik a sebesség, mint a HD 5800-on.
    A legjobb tesszellálás az AVP-ben van. Mármint a minőséget tekintve. :) A Metroban még ott is hibáztak, hogy a nem tesszellált modellekre szabták a textúrákat, ami elmosódást eredményez. Gondolom utólag adták hozzá a DX11 rendert és a textúrák újrarajzolására már nem maradt idő.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák