-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10653 üzenetére
Az csak egy nagyon szimpla extra. Ami nagyobb dolog az a Steady Video, amit tiltanak, ha Intel processzor van a Radeon mellett, de ez is csak egy apró dolog. Ennél sokkal durvább limitációkat lehet szabni.
Az NV-nél például a PhysX-et platformhoz lehet kötni. Ha piacot akarnak szerezni, akkor muszáj agresszív formában fellépni ebből a szempontból.
Az AMD-nek a HSA volt a terv, mivel annak lett volna VGA-ra is kiterjesztése, de nyilván csak platformszinten működött volna. Ma ez lekerült a roadmapról.
Állandó kérdés, hogy mennyire éri meg mesterségesen életben tartani egy piacot, mert a funkciók platformhoz kötése ezt tenné lényegében. Emellett ott van az a gond is, hogy mennyire éri meg az Intel APU-s réteggel kibabrálni. Ők is fizettek a VGA-ért, vagyis elvárhatják, hogy a terméktámogatás legyen annyira korrekt, amennyire csak lehet platform nélkül. Szóval egyelőre a gyártók sem látnak tisztán. Az látszik, hogy keresik a lehetséges megoldásokat.Rövidtávon a casual réteg átáll az APU-ra. Nekik ennél több nem kell. A dGPU fennmarad a hardcore rétegnek. Esetleg a DX11.1-es API képes érdekes dolgokra, így meg lehet osztani feladatokat az IGP-n és a GPU-n. Ez egy kihasználható terület, ha már úgyis ott van az IGP a prociban. Emellett az Eidos PC-s portjait készítő Nixxess már vázolta, hogy miket lehet csinálni APU-val. Amellett, hogy a dGPU elvégzi a szokásos számításokat az IGP-re ki lehet osztani a fizika egyes részeit, az AI számítását, a sortingot és a culling is nagyon fekszik neki. Ezeknek ma tipikusan az a problémája, hogy a DX API késleltetése eléggé nagy, de C++ AMP-vel vagy OpenCL-lel már elég kedvező a helyzet. HSA-t bevetve pedig tovább javítható ez. Legtöbbet a cullingon lehet nyerni, de ott azért még gond, hogy az OpenCL és a C++ AMP sem definiál grafikus futószalagot, szóval ezt meg kell írni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest