Új hozzászólás Aktív témák

  • niki24

    csendes tag

    Sziasztok!
    2006. április 2-án vásároltam egy Fujitsu Siemens Amilo L1310G laptopot 218 000Ft-t. Nagy csalódás lett belőle. 6 hónap után kiment a ventillátor, 3 hétig javították a Serco szervízben.A munkalapon 1 órás munkaidő volt feltüntetve. A 9 hónapos gép LCD monitora tönkrement, hajszálrepedés keletkezett benne. Külsérelmi nyom nincs, nagy valószínűséggel a gép selejtes. (Nem én mondtam, hanem hozzáértők.) 2007. február 7én került be a szervizbe. Vásárlásnál egyet felejtettek el velem közölni: milyen lassan dolgozak, meg hogy a garanciális gépre a hibakutatást is kifizettetik velem. Számomra az egész Fujtsu Siemens szervízhalózat, meg maga a laptop is egy hatalmas csalódás. Nem esett rá semmi, valószínűleg a gyenge boritása miatt adta meg magát az LCD panel. (Fogás okozta a sérülést állítólag) A hugomnak Acer Travelmat-e van, elég rendesen használja, semmi baja, olyan, mint új korában. Úgy gondolom, egy valamire való notebook-nak bírnia kéne az internetezést, meg a Word-ben szerkesztést legalább 3évig. Egy Fujistu Simens cégtől elképesztő, hogy a garanciális gépre a hibakutatást is ki akarják velem fizettetni!!!! Ezt is kellett volna vásárlákor közölni, nem hiszem, hogy megvettem volna. Még a Fogyasztóvédelmi vizsgálat hátra van, de már csak meg akarok tőle szabadulni és elkerülni még a márkát is nagy ívben. (Tudom, én vagyok a főbarom, elsősorban azért, mert megvettem. 218 000Ft volt a tanulópénz. Meg az, hogy hozzáértő emberek-rendszergazdák, szervízmunkatársak elmondták- Fujitsu Siemenset soha ne vegyél, vagy bejön, vagy széthullik.Nekem az utóbbi lett)

Új hozzászólás Aktív témák