Új hozzászólás Aktív témák
-
Akcept
tag
Talán hülyeség, de nem lehet, hogy melegen (a Fusik állítólag nagyon tudnak melegedni) lecsuktad a tetejét és az adta meg a kegyelemdöfést? És ha ne adj Isten ez lenne, tuti kiharcolnám a szerviztől, hogy ez garis probléma, elvégre ez nem waffelsütő! Esetleg gondold végig azon az oldalon „folyt-e szét” a kijelző, ahol jobban melegszik.
-
Akheron
senior tag
Hát, kitartás. A történtek és a várható fejlemények jellegét látván remélem, ügyelsz azért a nyugalmad megőrzésére. Hisz vannak dolgok, amiket nem lehet pénzben kifejezni.
Az én nemrégiben vásárolt gépemben rossz típusú hűtőegység volt, így az egyik összetevő túlmelegedett. Bolton kívül, papír nélkül vásároltam, ezért a jótállásos szerviz szóba sem jöhetett. Szerencsére egy kis trükkel tudom használni a gépet, és ha minden jól megy, hamarosan végleg megoldódik a probléma önköltségen (és az egyik fórumtársunk segítségével)."It’s not the noise disturbing your meditation, it’s you who is disturbing the noise." – Ajahn Chah
-
niki24
csendes tag
Sziasztok!
Fujitsu Siemens Amilo L1310G monitorcserés notebookom 2007 február 7 óta szervizben van. Már teljesen ki vagyok akadva, telefonálgatok össze-vissza, de mindig csak igéret, hogy majd....Ez csak nekem durva? Kezd elegem lenni a szervizből........Alig várom, hogy visszakapjam, túladjak rajta és végre vegyek egy normálisat. Bár azt mondják, a szervizhálózat mindenütt...... Amitől falnak tudok menni, a ''nem rendeltetésszerű'' használat. Ez mégis mit takar? (Szerintem a noti gépezésre, szállitásra való, evidens, hogy nem ejtek rá semmit, nem vágom földhöz, nem tartok benne kulcscsomót és még sorlhatnám....) -
Rick4
félisten
szerintem menj be oda ahova bevitted a notit, és vetess fel egy jegyzőkönyvet arról, hogy február 7.-e óta ott a notid, és azonnal kérj egy csereutalványt, vagy vissza a pénzt. mondd azt egyszerűen, hogy ha ez nem történik meg, nem is a fogyasztóvédőkhöz mész, hanem a rendőrségre...ilyen a földön nincs, hogy 3 hónapig gondolkodnak valamin. ha nem rendeltetésszerű használatból fakadna a hiba, kb 1 hónap alatt visszadobták volna, hogy fizetős javítás....mellesleg erre van olcsó lehetőségem, keress meg ha nem oldódik meg a probléma...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
ugyan tudom, hogy nekem írtad, de a többiek számára is érthető lesz, ha a ''válasz'' gombra kattintasz, pont ugyanez fog látszódni, csak a hozzászólás fejlécében ott lesz a megválaszolt hozzászólás sorszáma is.
Nem értem, miért kell pénzt fizetned. Gondolom, rád akarják kenni a dolgot, és mint nem rendeltetésszerű használtból eredő hibát, nem is javítják ki, és még bevizsgálási díjat is kérnek. Ha gondolod, priviben írd meg pontosan, hogy is volt ez a történet.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Akheron
senior tag
Itt a prohardveren hirdettek hordozható gépekbe való képernyőket, reális áron; esetleg megpróbálhatsz érdeklődni. Szívesen megkeresném a hirdetést, de nagyon nincs most időm.
"It’s not the noise disturbing your meditation, it’s you who is disturbing the noise." – Ajahn Chah
-
Dare2Live
nagyúr
Bocsáss meg, hogy beleszolok de garis javítás 2007 február 7óta ez így baszottul nemstimmel.
Szeritnem úgy kezd, hogy holnap beírsz a panaszkönyvbe aztán holnapután megy egy-egy levél a megfelelő szerveknek.
Ennek 99%meglesz a hatása, hameg nem akkor jöhet a második lépés...don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
netmesterke
aktív tag
Szia!
Lehet h Te is a szolnoki MM-ben vetted? Én ott. Én nekem azt mondta a MM h a Karakterhez kell vinni. Alaplapcserét csináltak, 10 nap volt, de a notim tetejét jól összekaristolták...pedig egy karc se volt rajta! Gondolhatod.... Ezek után már az Albacomphoz vittem (Salgótarjánba, mivel ott vok fősulis-de a Baross u 10-ben is úgy tom h van szervizük). Ők rendesek (és lassabbak) voltak, náluk 2 hétig volt, szintén alaplapcsere volt. +termál modul csere is. Most megint előjött a hiba (a gép 7 hónapos). Írtam az FSC-nek, h mi van, mit tegyek, azt írták h sajnálják, megpróbálnak utánanézni, küldjem el a szervízmunkalapok számát, ez meg is volt, (tegnap elküldtem a levelet délután 5 kor, és 5:10 kor jött a visszaigazolás az olvassról), de mostanáig nem jött válasz. Egyébiránt most már a termék cseréjét kértem. Meglátjuk mi lessz...
Új hozzászólás Aktív témák
- -54% Dell XPS 9510: i7 11800H, 16GB,512GB,RTX 3050Ti,500nit,100%sRGB,Dell ProSupport gari 2025.3.8.
- -52% Dell Precision 5570 workstation: i7 12700H,16GB,512GB,RTX A1000,500nit,100%sRGB,gari 2026.2.10
- Dell Inspiron 3537 használt laptop
- Lenovo ThinkPad Workstation Dock 40A5
- Új/Újszerű Asus TUF F15 FX507 - 15,6"FHD 144Hz - i5-12500H - 16GB - 512GB - RTX 3050 - Win11 - Gari
- Lenovo Ideapad Flex 2-15 Touch-Screen 15,6" 8Gb DDR3 SSD jó akku
- Dell Precision 5540 Intel Xeon E-2276M/Nvidia Quadro T1000/16GB RAM/512 SSD/ 15.6" 4K érintőkijelző
- ACER PREDATOR TRITON 17X RTX 4090 TOP GAMER LAPTOP!
- Fujitsu Notebook LIFEBOOK A3510 Intel i3-1005G1 8Gb DDR4 15,6 FullHD IPS laptop
- 758 Eladó Új LENOVO LOQ 15IRX9 - i5-13450HX, 15.6FULL HD 144Hz, 512 GB, 16GB, Geforce RTX 3050 6GB