- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Zyxel NAS326
- Facebook és Messenger
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Hálózati / IP kamera
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- SkyShowtime
Új hozzászólás Aktív témák
-
hombre[EU]
veterán
válasz Carlos Padre #2308 üzenetére
a raytracing mindkét konzolon az amd megoldását használja.
a deep dive-ból:
Another major new feature of our custom RDNA2 based GPU is ray-tracing, using the same strategy as AMD's upcoming PC GPUs. The CUs contain a new specialized unit called the intersection engine. Which can calculate the intersection of rays with boxes and triangles. To use the intersection engine, first you build what is called an acceleration structure. It's data in RAM that contains all of your geometry. There's a specific set of formats you can use, there are variations on the same BVH concept. Then in your shader program you use a new instruction that asks the intersection engine to check a ray against the BVH. While the intersection engine is processing the requested ray triangle or ray box intersections, the shaders are free to do other workLife, Uh, Finds A Way
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen