Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    félisten

    válasz opr #12748 üzenetére

    Megpróbálták, Halo 5. Istentelen méretű marketingkampány, cross-media megjelenések, úgy mint képregény, könyv, sorozat, virális tartalmak, nem mellesleg ugye maga a játék is megjelent végül és egy totális szakmai bukás volt, ráadásul a legpozitívabb becslések szerint is csak a korábbi részek szintjén volt bevételben, miközben többszörösét költötték rá.

    De amúgy igazad van, alig jelennek meg exkluzívok, ami megjelenik annak is negatív a visszhangja (idén: Redfall 30 fps és hulladék, Starfield 30 fps és miért nincs PS-re, Forza félkész), nincs mascot, nincs nagyon közösség. Halo Infinite-ben a lobbi egy teljesen lecsupaszított menü lett, nincs lehetőséged megnézni a többi játékost, esetleg írni nekik, beszélgetni velük, ezek tök alap dolgok voltak a 360 idején, volt akivel végig játszogattunk a Halo 3 és 4 közötti években.
    Meg ilyenekbe gondoljunk bele, hogy tavaly a Ragnarökkel szénné volt plakátolva a főváros, launch partit szerveztek neki, megvan az emberekben az az érzés, hogy jó, hogy van PS-em, mert a PS-hez ez is hozzátartozik, a MS meg valahogy nem akar ilyesmikre költeni, Game Pass-en kívül szinte semmit nem promóznak manapság.
    Az pl. mekkora fegyvertény már az Xbox mellett, hogy van egy egyértelmű, könnyen kezelhető refund rendszer, PS-en csak álmodhatsz ilyenről. :D

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák