Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kardkovacsi

    senior tag

    válasz ecaddsell #44131 üzenetére

    Persze az adat ott van, talán le is tárolják, de a hozzáférés már más tészta.
    Gondolj bele, hogy akkor ahhoz már komolyabb fejlesztés kell, melyik EON-os felhasználó mihez fér hozzá (kell egyből hozzáférés kezelés), hogy nyeri ki a dolgozó az egyes felhasználók adatait (újabb szoftver fejlesztés, ez mondjuk talán megvan). Szóval attól, hogy van óra még a probléma csak egy kis része van megoldva. Közben meg ugye egyre többen nem fizetnek a hálózatért, igen mi napelemesek :)

  • asdf_

    veterán

    válasz ecaddsell #44131 üzenetére

    Én egyszer valahol olvastam, hogy a Holland vasúttársaságnak több informatikával és adatelemzéssel foglalkozó embere van, mint a MÁV-nak összesen minden embere. Tele vannak tolva szenzorokkal a vonatok, ha nem megszokott valamit érzékel jelez, ha valaminek az élettartamának a vége fele kezdünk járni (kopás, hang, rezgés) jelez, és az alapján megy a karbantartás, előre, preventíven.
    Ott mondjuk olyan vicces dolgok is vannak, hogy amikor átszállva utazol, akkor a kocsiban amiről leszállsz van egy kupac kijelző, látod, hogy a 6. vágányra érkezel az onnan továbbinduló 5 vonat ez, amelyek erről a vágányról indulnak majd és épp ennyi a késésük. Tehát még le sem szálltál, de már tudod hova érkezel, tudod melyik vágányról megy majd a másik vonatod, és azt is, hogy az késik-e (a jegyárakba ne menjünk bele :D ).
    De amúgy osztom, egy HMKE igénynek full automatikusnak kellene lennie, egyetlen nyomorult ember nem kellene hozzá, gépnek kéne csinálnia az egészet full automatikusan és csak a kérdéseseket ráengedni emberre (csak akkor itt jön, hogy a jegyárakhoz hasonlóan lehet, hogy az RHD-nak sem ennyinek kéne lennie ehhez, mint amennyi most, hogy minden trafókörzetben legyen egy mérő a trafónál, meg egy minden utcastrang végén ami 0/24 mér és adatot szolgáltat).

Új hozzászólás Aktív témák