Új hozzászólás Aktív témák

  • BB9000

    senior tag

    válasz Tonyk #47462 üzenetére

    Tapasztalat: Ha hagyod a maga útján folyni az eseményeket, akkor nem fog történni semmi. A telefonos ügyintézés hatékonysága nulla nagyon alacsony. Arra se történik semmi.
    A készre jelentést követően én vártam egy pár hetet, majd bementem a hálózatos cég (itt az Eon) egyetlen személyes ügyfélszolgálatára, ami a fővárosban van. Nagyon védik magukat, és oda is csak időpontkérés után lehet bemenni, de időponthoz szinte lehetetlen hozzájutni. Mentem időpont nélkül. 2 és fél órás várakozás után 4 perc alatt megkötöttük a szerződést. Következő napon hívott telefonon időpontot egyeztetni egy ügyintéző és 1 hét múlva felkerült az oda-vissza mérő új óra. Ez volt április 12-én. Azóta nem sikerült betenniük szaldóba. Ahogy 313313 fórumtárs leírta itt. 1 hónap után megkaptam az elszámoló számlát. Aztán jött a reklamálás, most még várnom kell.
    Kaptam egy tippet, de nem próbáltam még ki, nem tudom beválik-e: most azt kellene tennem, hogy az óracserés papírral elmenni az MVM személyes ügyfélszolgálatára és ott állítólag rögtön be tudnak rakni szaldóba.
    Ha betennének az azért lenne jó, mert most tartanom kell attól, hogy egy hirtelen ötlettől vezérelt újabb kormányinfón egyszercsak bejelentenek valami új szabályrendszert, ami miatt bukom a szaldót. Az meg keresztbe verné minden elképzelésem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák