- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Elon Musk robottaxikat ígért Kínának
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Ubuntu Linux
- Windows 11
- Synology NAS
- Gmail
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- DIGI kábel TV
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Greybeard
tag
Tegnap 15:30 magasságában befáradtam egy Telekom üzletbe és Bluemobile-os számomat márkaváltottam / számhordoztam Dominora. Az ügyintéző elmondása alapján 5-10 perc az új kártya aktiválása. 2 órával később sem csatlakozott az új kártya a hálózatra, így felhívtam az online ügyfélszolgálatot. Vandán átverekedve magam közölte egy élő ember, hogy nem lett aktiválva a kártyám, ami sajnos csak személyesen megoldható, így menjek vissza az üzletbe. Visszamentem. Megerősítette az ügyintéző, hogy ő márpedig aktiválta a kártyát, úgyhogy IT probléma lesz. Felvett egy hibajegyet, amit "egy-két napon belül" megoldanak. Azóta sem vagyok elérhető telefonon, nincs mobilnetem, nem tudok belépni netbankba, ésatöbbi. Szerintetek tudok én emiatt kártérítésért folyamodni valamilyen formában?
s.k.
-
Greybeard
tag
válasz DrBubo77 #118817 üzenetére
4Grider: Igen-igen, tudom, hogy csak "márkát váltottam" hálózaton belül, de éppen ettől még nevetségesebb a helyzet, hogy nem sikerült abszolválniuk házon belül a feladatot.
DrBubo77: Úgy tűnik beletört a bicskájuk. Most próbálkoztam egy repülőmód be/ki váltással, de még mindig nem csatlakozik a kártya a hálózatra. Most a munkahelyem wifi-vel rendelkező közös helyiségébe járok ki óránként egyszer, hogy legalább az e-mail és messenger üzeneteket el tudjam olvasni. Kellemetlen.
s.k.
-
Greybeard
tag
válasz cigam #118841 üzenetére
Köszönöm, de sajnos ez nem segít rajtam mivel nem valódi számhordozás történt 2 szolgáltató között tekintve, hogy a Bluemobile is a Telekom hálózatát használja. Lényegében szolgáltatón belül váltottam egyik feltöltőkártyás csomagról (Bluemobile) a másikra (Domino), ami normál esetben egy 5-10 perc időigényű átállás. Sajnálatomra én már 48 órán is túl vagyok és még mindig nem aktív a kártyám. Ha 72 órán belül sem lesz változás, akkor hívom az online ügyfélszolgálatot és bízom benne tudnak majd valami használhatót mondani. Mindenesetre elég bosszantó, hogy 2-3 napra elérhetetlenné tettek. Netbankba is be kellene lépnem, de SMS-t sem tudok fogadni, ugye. Most nincs nagy véleményem a Telekomról.
s.k.
-
Greybeard
tag
válasz Greybeard #118848 üzenetére
Fény jelent meg az alagút végén: "Köszönjük az adatokat és a türelmed! Megtaláltuk a hibajegyet, ami jelenleg is szakértőknél van kivizsgáláson. Megsürgettük a folyamatot. 100%-os ígéretet nem kaptunk, de van rá esély, hogy már ma megoldódik és aktív lesz a SIM."
Halleluja!s.k.
-
Greybeard
tag
válasz Greybeard #118849 üzenetére
Szerintetek mennyire normális az, hogy egy hálózaton belüli díjcsomagváltást (Bluemobile -> Domino) követő SIM aktiválás immár nyolcadik napja húzódik úgy, hogy 2 naponta sürgetem a Telekomot messengeren? Mindig leírják udvariasan, hogy dolgoznak rajta, várjak türelemmel, de 8 nap után már elfogyott a türelmem. Érdemes az NMHH-hoz fordulnom, vagy semmi értelme nem lenne?
s.k.
-
Greybeard
tag
válasz bksgbr #119043 üzenetére
A Bluemobile kártyámat azonnal lekapcsolták, de a Domino kártya még nem aktív. 8 nyomorult nap után sem. Időnként próbálkozom repülőmód be/kikapcsolással, de semmi. Messengeren hiába zargatom őket, csak a "várjak türelemmel" szöveget kapom folyamatosan. Az avatarommal nem összhangban már nagyon vörös a fejem. Leginkább a tehetetlen dühnek köszönhetően.
s.k.
-
-
Greybeard
tag
válasz 4Grider #119048 üzenetére
Ez a 15 millió forintos kérdés, hogy mennyi idő kérdése. Azt gondoltam max. 1-2 nap alatt lezongorázzák. Hajmeresztőnek tartom, hogy 8 nap sem elég egy ilyen volumenű probléma megoldására.
Az ügyintéző dolgába nem szóltam bele gondolván, hogy tudja mit csinál. Adtam a lakcímkártyát, személyit, ahogy kérte és vártam mosolyogva, míg ő intézte, amit kellett.s.k.
-
Greybeard
tag
Sziasztok! Van egy hibajegyem, amit nem én nyitottam, hanem az ügyintéző egy Telekom üzletben. A hibajegy száma megvan. A hibajegy státuszát tudom valahol online követni vagy csak az ügyintézőnek van rálátása? Köszi!
s.k.
-
Greybeard
tag
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest