Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Chrystall

    senior tag

    Nem tudjátok az USÁ-ban miért nem működik a T-mobilos kártya? A telómról csak segélyhívást tudok innen kintről indítani. Amerikai T-s kártyával megy, a magyarral nem. Voltam sok helyen, sehol nem kapcsolódik a hálózatra. Egyedül a reptéren működött az otthoni kártya. Valakinek tipp?

  • Chrystall

    senior tag

    Egy számlázási hibára szeretném felhívni a figyelmeteket T-mobile-nál. Én személyszerint emiatt bejelentést teszek a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóságnál, ha valaki hasonló problémával szembesül, azt javaslom tegye meg ő is, mert ha több a panaszos, nyílván készségesebben foglalkoznak majd az üggyel.

    A szituáció: Külföldön vagyok, a telefon fontos, ügyeket intézek napi szinten. Jön egy SMS a T-mobile-tól, ami így szól: "Tisztelt ügyfelünk! Folyószámláján készülékrészlet tartozás mutatkozik. A készülékei letiltásának elkerülése érdekében kérjük, haladéktalanul rendezze tartozást....."

    A probléma: 170.000 forintot fizettem a szóban forgó telefonért, így érthetően megijesztett az ügy, mivel külföldről haladéktalanul nem egyszerű intézkedni, továbbá az UTOLSÓ TÖRLESZTŐRÉSZLET IS BE LETT FIZETVE 2015 őszén, ezzel a hűségnyilatkozat le is járt 2 év után. Tehát 5 hónap elteltével jeleznek, hogy tartozás van.

    A hiba: Az ügy további érdkessége, hogy én elektronikus értesítést kérelmeztem már a szerződéskötés időpontjában 2013 szeptemberében, és a www.tmobile.hu felületen az online számlámba belépve fizettem be azokat. Ott a számla menüpont alatt tekinthetők meg listázva az értesítők és fizethetők be. Miután az SMS jött beléptem, egy tétel sem szerepel a szóban forgó elmaradt havidíjról. Továbbá, arról a listáról tétel nem tűnik el, csak ha befizeti valaki. Én pedig 2 éven keresztül ami tételt küldtek befizettem. Ha lett volna elmaradt tétel, ott kellene lennie. De nincs.

    Jeleztem a hibát telefonon is, személyesen is. Az ügyintéző azt mondta, fizessem be banki átutalással az elmaradt összeget. Az nem zavarta, hogy az értesítő SMS-ben nincs benne hány havi elmaradásom van és mennyi az összeg amit be kéne fizetnem, valamint hogy milyen referenciaszámot kell írnom, tehát lövésem nincs mennyit fizessek. De nem baj, én csak fizessem be olyan alapon, hogy ő azt mondja. Valamint, hiába hívtam fel arra is a figyelmüket, hogy az online listából akkor tűnik el tétel, ha befizetem. Ha valamit nem fizetek, az benne marad, de nincs ott semmi, csak az ehavi telefonszámlám, nem pedig a telefonrészlet. Ez egyik ügyintézőt sem érdekelte akivel beszéltem.

    Tehát a rendszerben valamiért hiba van, mert az egyik befizetett tételem nem könyvelték, és ezt akarják rajtam behajtani, vagy nem küldtek ki egy tételről értesítőt a szerződésben foglalt időpontban. A felháborító a dologban pedig nem is az, hogy most be kell fizetnem plussz akár mennyi összeget, hanem, hogy akkor kapok erről értesítést, hogy fizessek, mikor épp külföldön vagyok, azt se írják mikori számlát fizessek be milyen összegben, hanem én amerikából telefonálgassak félórákat az ügyfélszolgálatnak, hogy le ne tiltsák a 170.000 telefonom, amiért sok pénzt kifizettem egy hűségnyilatkozat keretében, ami 5 hónapja lejárt, probléma nélkül. És akkor mindenek felett ott van, hogy elvileg mindent befizettem, amúgy, és az online listában sincs lejárt tétel.

    Szóval ha valaki belebotlik ilyenbe, és benne van a begyében, jelentse csak be őket, mert megérdemlik. Elég inkompetens az ügyfélszolgálatuk hozzáállása is, ha olyanokat javasolnak, hogy fizetgessek be nekik pénzeket a vakvilágba, csak úgy, minden írásos referencia nélkül.

  • Chrystall

    senior tag

    válasz kali #70934 üzenetére

    Köszi, a panaszt a megadott linkre leírom.

    Viszont szerintem igenis van súlya a kellemetlenségnek. Ha történetsen a számla lejárta és ezzel egyidőben a hűségnyilatkozat lejárta után 5 hónapig nem értesítenek, hogy elmaradás van, és akkor is csak annyit hogy sürgősen fizessek, vagy kikapcsolják a telefont, de azt nem közli mennyit meg mi után, és online tétel meg nincs kiírva, az úgy szerintem fogyasztói szempontból aggályos. Főleg, azzal együtt amit hangsúlyoztam, hogy az online számlalistában ha van tartozás az ott van, onnan akkor tűnik el tétel, ha befizeted. Mivel nekem egyedül az ehavi telefonszámla van kiírva, be is fizettem mindent, ami az utóbbi 2 évban ki volt írva. Ha nem fizetsz időre, akkor ott marad a tétel, csak ki van írva mellé, hogy lejárt. De amúgy is, ha tartozásod van, 2 hónap után szankcionálnak, itt meg 5 hónapig semmi bajuk nem volt.

    Tehát ez itt a gond, hogy se info arról mennyit fizessek, se arról pontosan melyik számla után, tétel pedig nincs arról, hogy tartozás van. Csak annyi, hogy fizessek azonnal, mindez 5 hónappal a szerződés megszünte után. Így azért szerintem van súlya, ha kellemetlenül hat számomra a dolog, főleg, hogy ami ki volt írva tétel, fizettem szorgalmasan évek óta.

  • Chrystall

    senior tag

    válasz dedike #70935 üzenetére

    A három napot nézhetem ha azt írja az sms-ben, hogy haladéktalanul rendezzem a tartozást (közben nem említi milyen összegről van szó) egyébként tiltják a drága telefont. Nem tudom téged a 3 napos válaszadási idő megnyugtatott- e volna ilyen esetben.

  • Chrystall

    senior tag

    válasz kali #70939 üzenetére

    Én ma felhívtam őket, úgyhogy ilyen szempontból már előre léptem, és meg is tettem a panaszt, csak a gond még mindig ott van, hogy azt nem válaszolták meg hogy lehet az, hogy most akarják rajtam behajtani a befizetett tételt. Tehát azt hajtogatják folyamatosan, hogy utaljak nekik x összeget bankban, csak az nem derült eddig ki, miert nincs nekem az a részlet kiszámlázva, és miért 5 hónap után értesítenek. Láthatóan rendszerhiba van, vagy egy tétel nem lett kiszámlázva, vagy egy befizetett tétel lekönyvelve. Ez nem zavarja őket, csak, hogy fizessem be a késedelmet. Pl. az ügyintéző akivel személyesen beszéltem az ott akarta a beszélgetést befejezni, hogy elmondtam neki mibaj, ő meg mondta utaljak. Mondom kösszi de mennyit meg miért? Felőle mindegy volt, hogy semmit nem írtak erről az SMS-ben, azt mondta ő ebben nem tud többet segíteni. Aztán miután veszekedni kezdtem vele és fél órája állt a sor volt hajlandó belenézni a számlámba, hogy nincs kiírva tétel. Teljesen abnormálisak, még ő kérte ki magának.

    Online meg: egyik ügyfélszolgálatos azt mondta hogy egy 2014 elejei számlával volt valami gubanc, és kimaradt így egy részlet, a másik meg azt mondja a tavaly szeptemberi utolsó részlet nem lett befizetve. Na, ezen igazodjak el. De változatlanul, azt nem vette be egyik agya sem már, hogy ha online kírnak egy tételt, csak befizetéssel tűnik el. Nem értem ezt olyan nehéz felfogni? És akkor most komolyan gondolják, hogy ezért többezer forintért hívogassam őket? Legalább az SMS-ben említenék mennyit fizessek miután meddig. Nekem meg küldözgetik az emailt, hogy köszönjük, hogy elektronikus számlára váltottam. Hát szívesen, imádom ezt mikor utána nem számláznak rendesen azt szívok.

  • Chrystall

    senior tag

    válasz 4Grider #70941 üzenetére

    Na, ezt jó tudni. Holnap ezzel be is caplatok megint hozzájuk.

  • Chrystall

    senior tag

    válasz kali #70943 üzenetére

    Azt akarok majd kérni. Sőt ha lezárul az ügy egy nyilatkozat is jólenne, amin tanúsítják, hogy a szerződésben foglalt minden részlet ki lett egyenlítve. de nem tudom ilyet kiállítanak-e, pedig ezek után nagyon hasznos lenne, és ha lehet mostmár ezt elkérem mindenhol. A fene se gondolta, hogy még 5 hónap után is a lejárt szerződés részleteit kell fizetnem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák