Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • exguard

    csendes tag

    Sziasztok, a legprofibb topikot kerestem a T-Mobile-al kapcsolatban, a legprofibb tagokkal. Szerintem megtaláltam, így szeretnék Tőletek, hozzáértőktől kérdezni.

    A helyzet:
    1. személy (Használó) kapott egy telefont, 2 év hűségnyilatkozattal ami még nem járt le, egy ECO előfizetéssel, készülékre havi 1990 Ft-os részletfizetéssel
    2. személy (Tulajdonos, a Használó édesanyja) nevén van az előfizetés
    3. személy én vagyok, aki ajándékozza azt a Használónak, hogy a számlákat állja.

    A Használó telefonálási szokásai azonban az elmúlt hónapokban gyökeresen megváltoztak. Ez a számla összegén igen komolyan lekövethető, de a Használó nem tud róla, lévén a számlákat én kapom. És nem is szeretném, ha tudná.

    Az első számlák (kb. 10-12 hónapban) 7-8.000 Ft-ról szóltak. Az előző (a megváltozott telefonálási szokások miatt) 25.000 volt, a mostani pedig 48.000 Ft. Ez nagyjából úgy néz ki, hogy egy telefonszámmal nagyon hosszasan, napi szinten tartja a kapcsolatot, és ha nem tévedek nagyot, a mostani ECO előfizetéssel ez lehetséges is, csak belső hálózatban. Most azonban már ez Telenor hálózatba történik, havi szinten kb. 600 percben, vegyes napszakokban.

    A kérdésem Hozzátok a következő:
    Mit tanácsoltok, hogyan oldhatom meg úgy az előfizetés megváltoztatását, hogy ezeket az igényeket lekövesse? (Telenor hálózatba havi több száz perces telefonálás.) Mindezt úgy, hogy legfeljebb a Tulajdonost vonom be, de a Használónak erről ne legyen tudomása? (Nem szeretném, ha kellemetlenül érezné Magát a komoly számla miatt.)
    A szolgáltató az előfizetés megváltozásáról küld a készülékre SMS-t?

    Van még egy tétel: Mobilinternet szolgáltatás - Netstart adatdíjcsomag. GPRS/Hungary, 4,9 MB forgalmazással. Ez valami pendrive típusú USB stick, amit a gépbe csatlakoztat, és ott használ netet, vagy mobiltelefonos internet?

    Köszönöm szépen, hogy végigolvastátok, és végképp' köszönöm, ha valaki segít megoldani ezt a számomra nagyon fontos nehézséget!

    [ Szerkesztve ]

  • exguard

    csendes tag

    válasz 1430 #10296 üzenetére

    Hello,

    köszönöm a professzionális választ!

    Mindenképpen a személyes ügyintézést fogom választani, a kérdés csak az, hogy szükséges-e magammal cipelnem a Tulajdonost, vagy megoldhatom úgy is, hogy meghatalmazást viszek tőle, h eljárhatok az ügyben? (Rettenetesen nagy könnyebbség lenne.) Szerinted? Vagy megkérdezzem az adott kirendeltségtől telefonon?

    A számlán fel van tüntetve: kedvezmény jogosultság: arany. Így tehát érdemes lesz a Te+Én kedvezményt is kérnem díjcsomagváltáskor. Azt hiszem, egy Média Mánia XL díjcsomagot fogok választani.

    Minden további választ is köszönök!

    Kérdésedre a válaszom: nem, nem erről van szó.

    Köszönettel: ExGuard

  • exguard

    csendes tag

    válasz exguard #10298 üzenetére

    Jut is eszembe még egy kérdés, ami egyáltalán nem elhanyagolható: Egy Tulajdonos által aláírt meghatalmazással felvértezve kérhetem-e azt, hogy a leggyakrabban hívott 2 telefonszámot tegyék meg Te+Én kedvezményes számként? Esetleg ehhez részletes számlát kell kérnem?

    Köszönettel:
    E.G.

  • exguard

    csendes tag

    Sziasztok,

    van egy kis problémám, és szeretnék tanácsot kérni.
    Sajnos nem emlékszem minden adatra, és megkérdezni sem tudom, mert az előfizetés nem a saját nevemen van. Tehát:

    Vásároltunk egy készüléket, ECO előfizetéssel. Az alábbi kivonatok szerint 2010 februárjában:
    http://kepfeltoltes.hu/view/111108/tmobile-1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    A készülék kivonatán a 2010.02.15 szerepel, alatta pedig a következő:
    "AKCIO24 R Új előfizetés 2 év hűség, részlet"
    (A készülék részlet 2 hónapja letelt; nem kapok csekket, meg a kirendeltségen is mondták.)

    Az előfizetés kivonatán semmi dátum nem szerepel, a szerződés meg -sajnos- nem nálam van.
    Itt a legutóbbi kivonat az előfizetésről:
    http://kepfeltoltes.hu/view/111108/tmobile-2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Megoldásra vár tehát:
    1.: megtudnom, hogy jól értelmezem-e, hogy 2012.02.15-én jár-e le az ECO előfizetés?
    2.: Ha a hűségidő lejárta előtt váltanék Médiamániára, újabb 2 év hűségidőt kellene-e vállalni?
    3.: Mennyi eséllyel, és milyen úton kérhetnék részletfizetést erre a 45.000 Ft-ra?

    Köszönöm válaszaitokat!
    További szép estét Mindenkinek!

    (plusz infók: aranykártyás a szám, és telenor irányban történő hívás miatt magas a számla.)

  • exguard

    csendes tag

    válasz Nietzsche_ #11509 üzenetére

    Sziasztok,

    várhatóan szombaton megyek ügyet intézni, és szeretnék felkészülni, valamint pontos forgatókönyvet vinni magammal az ügyfélszolgálatra.
    Tehát:

    Mivel aranykártya szinttel rendelkezel fél évvel a hűségidő lejárata előtt már készüléket is cserélhetsz

    Tehát nem lesz probléma, ha az eredetileg 2012 februárjában lejáró hűségidő ellenére váltunk előfizetést? Nem kell újabb hűségidőt kezdeni?

    Előzmények:
    http://kepfeltoltes.hu/view/111108/tmobile-1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    http://kepfeltoltes.hu/view/111108/tmobile-2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Mi lesz ennek a menete? 46.000 HUF-ot ebben a pillanatban nem tudok kifizetni, és 18-án jár le a határidő.
    Lehet kérnem az előfizetés váltást és a részletfizetést is? Hogy lehetne ezt úgy megoldani, hogy a lehető legkevesebbet kelljen helyben kifizetnem, és minél többre kérjek haladékot?

    Tehát ECO díjcsomagból váltanék Médiamánia XL-re, vagy L-re, de a most fennálló 46.000 Ft-os számlára részletfizetést kérnék, és mindenre, amit lehet.

    Köszönettel:
    exG

  • exguard

    csendes tag

    válasz Something_ #11667 üzenetére

    Szia,

    a számlám annyi.
    Vettünk egy készüléket kb 1 év és 10 hónapja, részletre. A készülék részletei már lejártak. Elvileg mivel aranykártyás a szám, a 2 év letelte előtt lehet "büntetlenül" váltani díjcsomagot.

    A baj az, hogy 46.000 lett a számla, és nem tudom jelenleg kifizetni. De emellett persze váltanék is csomagot, mert ez így nem igazán éri már meg. :S

    46.000 Ft-os számlára kérnék tehát haladékot, és minél kevesebből szeretném elintézni a váltást is.

    Köszi a segítséget előre is!

  • exguard

    csendes tag

    Sziasztok!

    Van kb 30 napnyi késedelmem egy 27 ezres számla befizetésével, és egy 3 ezres számlám is nyitott még. Szeretnék rá valamiféle könnyítést kérni úgy, hogy nem az enyém az előfizetés, de nálam van a SIM kártya. El lehet ezt intézni valami web-es felületen, vagy telefonos önkiszolgáló menüben, vagy ügyfélszolgálatossal kell megbeszélnem, esetleg valamiféle követeléskezelő csoporttal?
    Másrészt, nagyjából milyen engedményeket lehet kérni erre? Reális 3 havi részletfizetés ilyen kis összegre?

    Köszönöm:
    EG

Új hozzászólás Aktív témák