- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
raziel01
veterán
válasz
kecsawi #30297 üzenetére
Hát mi folyik itt gyöngyösön? Nem fizet az ember és nem tud telefonálni. Felháborító.
Emailre ne is várj választ mostanában.
Egyik ismerősöm ugyan ez volt. Két hónapig nem fizették a netet aztán meg fel volt háborodva, hogy kikapcsolta a Digi. Meg fizetni kellett visszakapcsolási díjat is.
Személyesen kell intézni minden ilyet.
[ Szerkesztve ]
-
1430
senior tag
válasz
kecsawi #30366 üzenetére
Nem lett volna még 14 napod, mert ha elindul a behajtási folyamat a figyelmeztetéssel, az csak akkor áll le, ha minden lejárt számlát befizetsz. Vagyis július 2-án már nem csak a júniusi számlád, hanem a törlesztésed is lejárt. Másként mondva ha 30-án térült volna a júniusi számlád, leállt volna a behajtási folyamat, és most nem korlátoztak volna. Ha ezért korlátoztak, keresd a behajtási csoportot, és hivatkozz rá, hogy az NMHH szerint ezért már nem lehet korlátozni...
szabogabor10 & polonic
Én csak a megtörtént tervezett karbantartások miatti cellaleállásokat látom, a jövőbelieket nem. Tapasztalataim szerint ha ezek a karbantartások szerdán vagy csütörtökön napközben vannak, akkor azok jó eséllyel hálózatmodernizációs karbantartások. De például pár hete Tatabányán volt több helyen ilyen karbantartás, mégsincs még fenn az LTE térképen, biztos csak HSPA vagy HSPA+ fejlesztés volt.[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
kecsawi
senior tag
válasz
kecsawi #30366 üzenetére
Üdv!
Eredmény: Telefonon a Behajtási csoport számán (06309309910) megoldásra került a problémám. Korrekt, gyors ügyintézés, azonnali visszakapcsolás díjmentesen. Természetesen mielőbb rendezem az elmaradást. A probléma abból adódott, hogy a telefon részletfizetésekor 2-án az előző hó 30-ai határidő miatt nem szakadt meg a tartozás folyamata, így a rendszer az utolsó befizetést nem vette figyelembe. Így a kimenő hívásokat korlátozták, holott a szabályok értelmében csak a telefont lehetett volna letiltani.( Amennyiben nem történt volna meg a 2-ai befizetés)
A rendszer működésével ezért érdemes tisztában lenni.
Köszönöm a segítő hozzászólásokat, különösen 1430 segítségét.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Diablo IV
- Star Wars rajongók
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Melyik tápegységet vegyem?
- PHP programozás
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Ukrajnai háború
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...