Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Soulfly842

    addikt

    válasz St3ven #61216 üzenetére

    Jó hír.

    Utánanéztem egy kicsit jobban a szabályzásoknak.

    A múltkoriban visszadobtak egy egyedi hívószám megrendelésemet, amit dominóba kértem, de ennek oka volt. Tévesen deaktivált szám volt. Meglepett akkor - hiszen korábban is sokszor kértem már ilyet - , de igazából nem foglalkoztam az okokkal (az ügyfél meg végül a havidíjas előfizetés mellett döntött).

    Van viszont egy kitétel:
    Van lehetőség domino egyedi hívószám megkötésére, de csak egyetlen esetben:

    Csak és kizárólagosan akkor, ha az ügyfél elfelejtette felölteni időben a domino egyenleget és már lejárt a hívószám lekötési idő is.

    Egyedi engedélyeztetés szükséges, a szolgáltatónak ilyen irányú kötelezettsége nincs, de méltányossági alapon szokták ezt kezelni.

    Viszont a hívószám visszaforgatását csak az előfizető, vagy a rendszerekben rögzítésre kerülő felhasználó részére tudják kezdeményezni (akinek a deaktiváláskor a szolgáltatás a nevén volt). Más részére nem.

    A folyamat nem egyszerű.

    Ezek a kártyák nem az üzletben kerülnek összerendelésre a hívószámmal, hanem úgy gyártják le központilag, hogy az adott kártyához az adott hívószám hozzárendelésre kerül.

    Megrendelést követően 8 nap a kártya elkészítése/kezelése, s fizikai valójából ezt követőn szállítják le központi logisztikával az üzletbe. Amit természetesen az előfizető kérhet csak ki.

    Az előfizető nevében, ahogy már korábban is történt rá utalás:
    Közjegyző által hitelesített meghatalmazással, vagy ügyvéd által készített és ellenjegyzettel járhat el más az előfizető nevében.

    Ha ez az eljárás nem megfelelő akkor továbbra is állnak a fent leírtak.

    Van egy nyomtatvány arra vonatkozóan, hogy a korábbi előfizető lemond másnak a javára a szóban forgó hívószámról és a korábban említett kérelemmel (egyedi hívószám megrendelés) meg tudjátok más nevére is rendelni.

    Azt, hogy más nevére nem lehet "csak úgy megigényelni" egy, az elmúlt fél évben használt hívószámot - ezt nem a Telekom köti meg így, hanem a hatályos jogszabályok.

    Abban az esetben, ha havidíjassal kerülne megigénylésre a hívószám két lehetőség van:
    1, Hűségidő nélkül megköti az előfizető, miután az informatika újra forgatja a hívószámot az adott üzlet 'virtuális készletére' és egy naptári hónapot követően átválthatja feltöltőkártyásra. (hűségidő nélkül az előfizetői szerződés belépési díja 5000 Ft)

    2, Hűségidővel 0 Ft a belépési díj, s egy naptári hónapot követően ugyanazt az 5 ezer forintos belépési kedvezmény kötbért kell kifizetni a dominóra való átváltáshoz. (a belépési kedvezmény kötbér ez esetben ennyi).

    Emiatt lehet bárhogy gondolkodni, de felháborodni nincs értelme. Jogszabályok írják le az ehhez kapcsolódó metódusokat - az inaktív hívószámok kiszűrése a véges hívószámtartományok kiszűrése miatt szükségszerű.

    Nem véletlen az, hogy a rendelkezésre állási időn túl van egy 90 napos hívószámlekötési idő, amíg egy feltöltéssel az adott dominó szerződés aktiválható.

    Az egyenleg lekérdezésével együtt a rendelkezésre állási idő is lekérdezhető. Ha az ügyfél figyelmetlen volt, amiatt lehet, de igazából semmi értelme nincs negatív felhangnak teret adni. Ezek jogilag szigorúan leszabályozottak. Oda kell figyelni rá legközelebb :)

    [ Szerkesztve ]

  • amargo

    addikt

    válasz St3ven #61216 üzenetére

    Köszönöm és neked is Soulfly842 ezeket megpróbáljuk :)
    Majd beszámolok, ha sikerült.

    “The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

Új hozzászólás Aktív témák