Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz [P]laci #33449 üzenetére

    a következő hibánál már nem kicserélést kér, hanem jelzi elállási szándékát, mivel a sokadik azonos típusra történő cserét követően is fennállnak a hibák, ígyí csalódott abban a típusban, nem kér belőle többet, ráadásul rengeteg kényelmetlenséget és időveszteséget okozott számára a sok garanciális ügyintézés is, annak sem akarja magát ismételten, sokadszorra kitenni.
    az árleszállítás lehetősége is adott még a kicserélés és az elállás között - megfelelő feltételek mellett -, de annak összege nincs jogszabályban rögzítve, szóval bármilyen összegre nemet lehet mondani.
    az elállás a szerződés előtti állapot visszaállítását jelenti, de a szolgáltató megold(hat)ja úgy, hogy az előfizetés marad, csak a készülék lesz más típusra "cserélve", akár az eltérő ár különbözetének kiegyenlítésével. azért írom ezt, mert a jogszabály szerint nincs levásárlás, tehát olyan nincs, hogy vegyen másik készüléket a jelenlegi adott árából, meg olyan sincs direktben, hogy csere más típusra, hanem ezek adottak; javítás, csere (megfelelőség szerint azonosra), árleszállítás és elállás.
    ezektől bármi eltérő van, lásson is bármit az előfizető, a fentiek szerint megfelelően lesz lepapírozva a szolgáltató részéről.
    néhány jogszabályi hivatkozás, és egyszerű fogalmazású szöveg; link

    Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...

Új hozzászólás Aktív témák