Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz sssent #27150 üzenetére

    Ha mostani vozsgálat során lett meg a szükséges pontszám, továbbá a vizsgálat időpontjában nem volt lejárt határidejű befizetetlen számlád (az időkorlát meg nálad ugyebár letelt) akkor a következő hónap 1-én lépsz arany szintre.

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • St3ven

    addikt

    válasz sssent #27150 üzenetére

    Ez szerepel a jótállási jegyen:

    A 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet alapján kötelező jótállás alá tartozó termékekre a Magyar Telekom Nyrt. az általa forgalmazott, jelen jótállási jegyen megadott készülékre, tartozékaira (összefoglaló néven: termékre) a vásárlás napjától a jótállás alá eső meghibásodás esetén 12 hónapos kötelező jótállást nyújt.

    Jelen jótállási jegyen megadott termékre Magyar Telekom Nyrt. további 12 hónap korlátozott jótállást nyújt, melynek részletes feltételeit a megvásárolt termékhez csatolt Használati Útmutató tartalmazza. Ezen kötelezettségvállalás azonban semmilyen körülmények között nem minősül a Fogyasztó részére a jogszabályok által biztosított szavatosság, illetve jótállás Magyar Telekom Nyrt. általi kiterjesztésének, hanem ez egy önálló jogosultság.

    Ebből én azt olvasom ki, hogy a 12 hónapra kellene rászámolni a szervizben töltött időt, és utána kezdődne a kiterjesztett, korlátozott jótállás - amire egyébként írja is, hogy önálló jogosultság, azaz semmi köze az első 12 hónaphoz, tehát nem is értem, hogyan "fedhetné le" az első 12 hónap alatti szervizben töltött időt.

    Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

Új hozzászólás Aktív témák