Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Draken #101908 üzenetére

    A jelenlegi legolcsóbb publikus díjcsomaggal is működik a VoLTE, ezt tapasztalatból is mondom, mert van ilyen a családban.

    MrCsiT: Amíg nincs VoLTE kapcsolója, szoftveresen nem támogatja a telefonja, addig az ügyfélazolgálat nem nagyon tud mit kezdeni.
    Nem mondom, hogy teljesen kizárt az "erőltetett" bekapcsolás az előfizetésen - ezt is tapasztalatból írom -, de attól még a telefonja továbbra sem lesz rendben adott tekintetben.

    A feleségem által használt előfizetésemen bekapcsolva a VoLTE, a telefonja (View 10) hardveresen támogatja (sőt, dual VoLTE képes), de szoftveresen (még) nem (hiába megfelelő régiós, hazai hivatalos viszonteladótól származó), nincs VoLTE kapcsoló, nem is működik a funkció.
    Nekem anno a Mate 9 is így volt, pedig azt a Telekomnál vásároltam, hardveresen tudta, de szoftveresen nem, nem is ment azon a VoLTE.
    A Telekomos Mate 10 Pro-m már szoftveresen is tudta a megjelenéskor, ráadásul az is, amit később nem a Telekomnál vásároltam - egykártyásról kétkártyásra váltottam -, működött is mind a kettővel, ahogy teszi azt most is a Telekomos Note9-cemmel (de tudja a nem TMH, hanem a nem szolgáltatós XEH típussal is.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák