- Disney+
- DVBViewer
- XPEnology
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen routert?
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Aliexpress tapasztalatok
- Mesterséges intelligencia topik
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz
ANDROID??? #20252 üzenetére
a törvény szerint, csak törekednie kell a forgalmazónak a 15 napra, szóval azt nem kell annyira szűken venni!
-
kali
legenda
válasz
ANDROID??? #20256 üzenetére
pesze, hogy kell/lehet, csak a forgalmazó is kap törvényes lehetőséget rá, hogy indokolt esetben tovább tarthasson a folyamat.
itt összefoglalva a lényeg; link
azzal nem foglalkoznak, hogy te nem tudtad kivárni a sort, változó a várakozás időintervalluma, az alapján nem lehet előre tervezni, még munkamenetet sem.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
ANDROID??? #20258 üzenetére
vásárláskor is vártam már én bőven több, mint egy órát, pedig a rendszer által látható, hogy ki milyen szándékkal érkezett!
nem általánosítok, szinte mindenhol - más szolgáltatóknál, de más területen is - ez van, némely ügyintéző pörög, mások meg szépen "lassan" csinálják, ez van...
korábban volt olyan, hogy amíg várakoztam egy órát - konkrétan a westend emeleti t-pont üzletben -, addig figyeltem az ügyintézést, és volt olyan ügyintéző hölgyike, akit már nagyon sajnáltam a végén, annyi problémás embert fogott ki egyhuzamban, és még a sokadiknál is próbálta türelmesen kezelni a lehetetlen panaszokat és kéréseket, pedig látszott rajta, hogy már erő felett teljesít...
persze a másik szélsőség sem ritka, aki alapban tesz a dolgokra, vagy belefásult már, úgy van vele, hogy csak legyen vége a napnak, addig is szépen lassan teszi a dolgát, de csak és kizárólag a kötelező minimumot... -
kali
legenda
válasz
csemberlen #20260 üzenetére
sajnos ilyen is előfordul(hat)...
-
kali
legenda
válasz
dellfanboy #20298 üzenetére
perelni? az érdekes lesz/lenne...
információkat itt találsz; link -
kali
legenda
válasz
dellfanboy #20300 üzenetére
szerintem olvasd el a vonatkozó általános szerződési feltételeket!
meglepődnék, ha találnál benne bármi olyat, ami az általad vázoltakra vonatkozik úgy, hogy a szolgáltató garanciát vállal arra vonatkozóan, hogy x vagy y helyen biztosan adott a térerő!
tehetsz észrevételt a szolgáltató irányába, ennyi...
itt egy kültéri lefedettséget mutató térkép; link[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
dedike #20369 üzenetére
nem sok jóra számítok, szerintem elég drága lesz, 200 e ft körül tippelem 2 év hűséggel a 16gb verziót - amelyik csomagban most 180 e ft a 4s 16gb!
az apple store is csak 179.890 ft-ra árazta le 192.990 ft-ról a 4s 16gb típust, ezért lehet, hogy a t-s ára sem csökken túlzottan!
de ne legyen igazam![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
dedike #20372 üzenetére
én még elgondolkodom a dolgon, 7 hónapos a 4s, az előző telefon (sgs2) ilyenkor már repült, de most nem mozgat annyira a dolog, megvárom a szolgáltatós i5 árakat, meg kipróbálom élőben az új telefont, és majd eldöntöm!
az új ios 6 kicsit feldobta a telefonomat, elvagyok most vele még egy ideig, ha muszáj, akár hónapokig is! -
kali
legenda
válasz
peugeotmate #20475 üzenetére
itt minden szükséges információt megtalálsz; link
-
kali
legenda
válasz
peugeotmate #20477 üzenetére
erre tippelek;
A Kártyabirtokos Kapcsolat kártyához és annak felhasználásához fűződő joga akkor is megszűnik, ha a Kapcsolat kártya kibocsátása utáni 12. hónapban illetve azt követően 12 havonta esedékes feltételvizsgálat alkalmával az előző 6 naptári hónap során a T-Mobile előfizetői szerződéséhez vagy T-Home egyéni és Telekom üzleti előfizetéshez kapcsolódóan kibocsátott havi Kapcsolat pont értékeinek összege nem érte el a programszabályzat 1. számú mellékletében meghatározott mennyiséget.
-
kali
legenda
válasz
dedike #20711 üzenetére
volt már rá példa!
én most kivárok, túl sok problémát jeleztek különböző fórumokon; kopik a keret, problémás a kijelző...stb, ezért nem ugrom rá látatlanban, meg amúgy is erősen hajaz az elődre, nekem meg ugye január óta 4s van, és idővel megunhatom!
várom a lumia 920 megjelenését, kíváncsi vagyok rá, ha nem i5, akkor vélhetően az, vagy olyasmi!
remélem, a t-mobile gyorsan és korrekt áron hozza a 920 típust és társait!ááá, nem enged be a my t-mobile, azt írja, hogy nem megfelelő adatokat adtam meg, pedig de, és ma már beléptem többször is!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
macikos #20725 üzenetére
a napinet csomagok nem arra vannak kitalálva, hogy az ember minden áldott napon azzal mobilinternetezzen - írják is, hogy alkalomszerű netezéshez! -, arra vannak direkt 30 napra szóló csomagok!
vannak nagyobb csomagok is, mint 500 megabyte;
domino relaxnet m; 4 gigabyte / 4050 ft
domino relaxnet l; 8 gigabyte / 6500 ft[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
macikos #20728 üzenetére
mert a nagyobb csomagok már nem csak mobilinternetezésre és levelezésre elegendőek, hanem normális - számítógépes - netezéshez is! adott címszónál a 4 gigabyte csomaggal kezdődik, azzal azért már kihozható 30 nap netezgetés, és a keret elérését követően sincs túlforgalmazási díj, hanem csak lassítás, ráadásul itt már nem 32/32 kilobit/sec - mint az apróbb csomagoknál -, hanem 128/128 kilobit/sec a lassított sebesség, amivel alapvetően még lehet levelezni, böngészgetni...stb!
amúgy, meglévő díjcsomag mellé is használható minden nagyobb csomag is!
volt már nekem aktiválva mobilra az előfizetésem mellé anno 5, majd később 3 gigabyte keretes mobilinternet, csak nem használtam ki, ezért ugrottam lefelé.[ Szerkesztve ]
-
-
kali
legenda
válasz
n000rbi #21134 üzenetére
az csak navigációs alap, kiindulási pont, tájékoztatás, vagy nevezzük bárminek is...
a frissítési szándék során, a rendszer ellenőrzésekor product code, csc...stb alapján határolja be, hogy adott készülékre milyen firmware verzió mehet fel, független vagy szolgáltatós!?!? alapban, egyik esetben sem működik keresztirányban, tehát szolgáltatós specifikációkkal rendelkező készülékre nem megy fel a készülék gyártója által adott firmware verzió, és persze fordítva sem működik a dolog!
igaz, mostanság már nem nyúlnak bele annyira a szolgáltatók a firmware verziókba, mint tették azt régebben, de attól még tartalmaz(hat)nak olyan - szolgáltató-specifikus - módosításokat, ami miatt adott firmware verzió csak adott szolgáltató sim kártyájával és szolgáltatási technológiájával/paramétereivel működik megfelelően, ezért kell megvárni, hogy egy adott (friss) gyártói firmware verzió a szolgáltató által is testre legyen szabva, jóvá legyen hagyva, és úgy kerüljön kiadásra! -
kali
legenda
válasz
n000rbi #21138 üzenetére
gondoltam, hogy t-s készülékről - mivel t-s témában szóltál hozzá -, de nincs jelentősége, általánosságban igaz, amit írtam!
számtalanszor igaz, hogy a szolgáltató(k) nem ad(nak) ki bizonyos firmware verzió(ka)t, amit a gyártó kiad, néha csak kihagynak bizonyos köztes verziókat, máskor korábban befejezik a támogatást, és ennek nem feltétlenül az az oka, hogy vegye az ügyfél inkább az újabb típusú telefont, hanem sok más indoka is lehet...
arra inkább nem is térek ki részletesen, hogy ezek a dolgok még gyártó, oprendszer...stb függvényében is eltérően alakulnak, és nem is mindig a szolgáltató dönt az ügyben!
anno, én sosem féltem feltenni a szolgáltatós telefonjaimra a friss független firmware verziókat - ez symbian és android alatt is igaz volt -, mert mindig tudtam a módját, hogy miként állítható vissza - nyom nélkül - a megfelelő szolgáltatós állapot, de ezt csak akkor javaslom, ha adottak a megfelelő feltételek, ellenkező esetben akár a garancia is ugorhat!
jelenleg iphone 4s telefonom van, és itt nincs ilyen probléma, ahogy megjelenik az újabb gyártói firmware verzió, már húzhatom is fel a szolgáltatós telefonra, hivatalosan sincs beleszólása a szolgáltatónak a dologba![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
Newyorker #21148 üzenetére
attól függ, hogy előfizetéses vagy domino konstrukcióban lett vásárolva?!?!
előbbinél; 15 e ft (az akció során igénybevett kedvezmény visszafizetésén felül - ha még lenne rá például hűség)
utóbbinál; 25 e ft
a telefonnal irány a szolgáltató üzlete (t-pont), tulajdonjog igazol (számla/jótállási jegy), kérelmet továbbítják az apple felé, és egyszer majd érkezik egy sms, hogy dugd rá a telefont egy munkaállomásra -> itunes -> visszatöltés/restore -> eztán lesz független a készülék!
az időintervallum tekintetében elég nagy a szórás, ismerősi körben 1 - 2 - 3 hétről is beszámoltak már![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
ANDROID??? #21158 üzenetére
ezt a profi időhúzási lehetőséget nem feltétlenül a szolgáltató találta ki, csak él a vonatkozó jogszabályok adta lehetőségekkel!
próbálj cserét kieszközölni, vagy kérdezz rá, hogy mennyiben van mód és lehetőség az elállásra - visszaolvastam a kapcsolódó hozzászólásaidat, de sajnos így is kevés az információ, ezért írom feltételes módban...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
ANDROID??? #21160 üzenetére
akkor amit korábban is írtam, illetve amit a garis témában is írtak; csere vagy elállás erőltetése!
nem mondom, hogy egyszerű lesz, akár hosszú - bírósági - eljárás is lehet belőle, de ha a megfelelő hozzáállással próbálkozol a szolgáltatónál - vonatkozó jogszabályok ismerete, udvarias de határozott fellépés...stb -, akkor talán dűlőre jutsz a szolgáltatóval, és nem kell nagyobbat dobni... -
kali
legenda
válasz
Ati007 #21163 üzenetére
mérj rá a főváros több pontján is, nekem s2 anno h+ kapcsolattal is nagyot szórt a mért sebesség tekintetében, de több helyen is profitált a h+ a h sebesség maximumához képest!
szabogabor10; sok helyen hiába a h+ kapcsolat, csak a lomhább (h) sebesség valósul meg a gyakorlatban - a szolgáltatós miértre lenne tippem, de inkább nem térek ki rá -, viszont ezzel nem tudsz mit kezdeni, de még a fogyvédesek sem, papíron minden rendben van!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
csoki46 #21171 üzenetére
hivatalosan kérnek hozzá papírt (jótállási jegy vagy számla), de volt már rá példa, hogy csak a telefont kérték el - persze ez ritka, és illetékese válogatja, mert így nem köteles ügyintézni...
az eredeti tulajdonosnak biztosan pótolná a papír(oka)t a szolgáltató, mert ő ugye tudná igazolni a személyét, hogy ő vette anno a készüléket![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
szabogabor10 #21173 üzenetére
álom, mert a két szélsőséget nem lehet arany középútra terelni, és bizony az előfizetői oldalon is akad bőven - a magyar pláne leleményes, meg háborgó típus, sokszor még olyankor is, amikor nem a szolgáltatói oldalon adott a hiba -, de a szolgáltatót sem kell félteni, ott védi le magát - néha túlzottan is -, ahol csak tudja...
csoki46; egy belsős esetlegesen segíthet, legyen az ő dolga, hogy miként papírozza le, és milyen módon védi le magát, ha esetlegesen problémája adódna belőle a későbbiekben...
jemm; itt is írták korábban t-s illetékesek, hogy 21 hónap lett, így én nem ugranék bele a rendszer csapdájába, nem bíznám magam arra! pláne nem úgy, hogy már rögzített felvétel is van arról, hogy erre felhívta a figyelmedet az illetékes!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
-
kali
legenda
-
kali
legenda
igen, csak asztalt és áramot kell biztosítani számára, egy komplett kijelzős cserét is gyorsan lezavar!
pest megyén kívül pedig a futáros megoldás szerintem gyorsabb általában, a sima szervizes megoldás nem mindig olyan gyors, valahol több napig is ülnek rajta, ráadásul akkor cserés telefon sem feltétlenül adott!
nekem nem volt problémám t-s szervizeléssel - igaz, nem is sűrűn volt hozzá szerencsém az elmúlt bő 15 év alatt -, de ilyen szinten nem szervizeltetnék személyes leadással, sem gyártói, sem pedig szolgáltatós szervizben! -
kali
legenda
válasz
kungzi #21307 üzenetére
és valóban, de ez mikor változott? mondjuk nekem már mindegy, mióta eladtam a t-s sgs2 telefonomat...
néha benézek a my samsung fiókomba, mert van még samsung mobiltelefon a családban, és az is az én nevemre van beregisztrálva, de arra csak szervizfutár adott, ezért nem vettem észre! -
kali
legenda
válasz
ANDROID??? #21429 üzenetére
attól többet nem nagyon lehet reagálni a történetedre, mint amennyi tanácsot itt és a garis témában kaptál...
te adott szolgáltatóval állsz szerződéses viszonyban, a szerződéses és/vagy gyártói szervizzel te ne foglalkozz!
korábban linkeltem segítséget; link, ahol leírják, hogy milyen lehetőségeid vannak!
a szolgáltatónál kérted a cserét, amit a szolgáltató elutasított?
ezt követően, jelezted a szolgáltató irányába az elállási szándékodat?
amennyiben a te oldaladról mind a kettőre igen (lesz) a válasz, de mind a kettővel kapcsolatosan elutasított a szolgáltató, úgy próba;
Amennyiben a forgalmazó elzárkózik a jótállásból eredő kötelezettségei elől, eljárás lefolytatása végett forduljon a lakóhelye szerint illetékes békéltető testülethez, illetve az illetékességgel rendelkező regionális fogyasztóvédelmi felügyelőséghez.
nem mondom, hogy egyszerű menet lesz, de más lehetőséged nincs, vagy negyedszerre is beadod szervizbe... -
kali
legenda
válasz
ANDROID??? #21432 üzenetére
nem feltétlenül kizáró ok az aláírt hűség!
mint már korábban is írtam, kérdezz rá erre is a szolgáltatónál, majd mondanak rá valamit, és annak függvényében léphetsz tovább! -
kali
legenda
válasz
ödönke #21529 üzenetére
te úgy vélekedsz bizonyos szolgáltatókról, ahogyan csak akarsz, de attól még lehetnek elégedett ügyfelek, én például nem tudok hibát felróni nekik, pedig bő 15 éve előfizetőjük vagyok, ráadásul több előfizetéssel is!
nekem más számít csodásnak, ezért nem is kérek másoktól olyat, ami nem az én mércémmel mérődik... -
kali
legenda
válasz
Turbomann #21537 üzenetére
miért én magyarázzam el?
én csak egyszerű előfizető vagyok, semmi több!
mindenki a saját tapasztalata alapján ítél - legalábbis jobb esetben -, és én mint korábban is írtam, bő 15 év alatt nem volt problémám a t-mobile (és jogelődei) szolgáltatásával - több előfizetés ellenére sem -, ezért senki sem várhatja el tőlem, hogy szidjam adott szolgáltatót, mert másoknak van/volt vele problémája!
arról nem is beszélve, hogy a problémás(nak feltüntetett) esetek egy részében nem a szolgáltató a hibás, hanem az ügyfél - ilyenkor pláne nem illik hőbörögni a szolgáltató ellen!
persze a szolgáltatót sem kell félteni, általában él a jogszabályokban rejlő kiskapuk lehetőségével, ami egy olyan ügyfél számára akár csapda is lehet, aki kevésbé járatos a hivtalos szövegek értelmezésébben - bár fontos megjegyezni, hogy számtalan olyan eset is van, ahol a szolgáltató az ügyfél számára kedvező módon tér el a szabályozástól!
olyan szolgáltató nincs, amelyikkel minden előfizetője maradéktalanul elégedett, de ez nem csak a szolgáltatókon múlik, ehhez az előfizetők egy része is kell, hiszen mindennek - legalább - két oldala van!
sajnos az is igaz, hogy néha akár annyin múlik a dolog, milyen ügyintézőt fog ki az ügyfél, mivel szakmai tudás és emberség szempontjából sem egyforma mindenki - nem mindegyik tudja korrekt módon elmagyarázni például a feltételeket, kötelezettségeket...stb, más esetben meg képes lenne rá, mert a hozzáértő, de nem teszi - megfelelően -, mert akkor esetlegesen nem tudná értékesíteni adott szolgáltatást...
a korrekt ügyintéző tudja és akarja is, nem vezeti félre az ügyfelet, teljességgel tájékoztat a hátrányokról is, nem csak az előnyökről - de ez meg nem feltétlenül kifizetődő a szolgáltató és az ügyintéző részére - ettől függetlenül ilyen ügyintéző is van, nem is kevés!
valaki kifog egy kevésbé korrekt ügyintézőt, és hiányos tájékoztatás mellett megköt egy szerződést, aztán jönnek a problémák; az ügyintéző nem volt korrekt, az ügyfél nem volt elég alapos - előbbinél leírtam a hibalehetőséget, de utóbbinál is lehetne oldalakat írni, amikor az ügyfél el sem olvassa a szerződést, hanem látatlanban aláírja, vagy elolvassa, de nem tudja értelmezni, viszont nem kérdez rá a homályos részletekre, és csak a későbbiekben reklamál, de akkor már késő...nekem is van rossz tapasztalatom szolgáltatóval, velem is bepróbálkozott például a t-home, de mivel tudtam, hogy hibáztak, ezért megpanaszoltam a velem szemben történt inkorrekt ügyintézést!
hosszú hónapokon át ment részükről a korrekció, mindig léptek valamit az ügyben, de a mai napig sem sikerült teljesen orvosolniuk a problémát - bár ez már nem zavar engem, mivel elismerték az igazamat, ráadásul anyagilag ők buktak rajta, én pedig nyertem![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
djculture #21539 üzenetére
a telefonok egy része valóban elég drága a szolgáltató(k)nál, de lehet venni máshol is - függetlenül -, nem csak szolgáltatósat, ezt döntse el mindenki maga, elég nagy a piac!
én a bő 15 év alatt 22 telefont vásároltam, és csak 1 - azaz egy - olyan volt, amit nem a t-nél vettem, hanem függetlenül! valahogy mindig jobban megérte a szolgáltatós, pedig felsőkategóriás - tehát aránylag drága - készülékekről van/volt szó! fontos megjegyezni, hogy mindig csak az előfizetés(ek)re írok alá hűséget, a díjcsomag(ok)ra sosem! olcsóbb előfizetéseket használok/használunk, melléjük mobilinternet, és ennyi!
az előfizetéseket használjuk - aranyosak mind -, tehát nem probléma rájuk újabb és újabb 2 éves hűséget aláírni, akkor meg már okés, ha például 33 e ft-ot nyertem az utóbbi mobiltelefon szolgáltatónál történő megvásárlásakor! (iphone 4s - szolgáltatósan 160 e ft, függetlenül 193 e ft)Turbomann; nem mindig és mindennel kapcsolaban köteles - minden pontra kiterjedően - tájékoztatni az ügyintéző - pláne nem teljes részletességgel -, vannak törvényi előírások és jogi szabályozások, hogy adott dologgal kapcsolatban a szolgáltató hol, mikor, meddig, milyen módon...stb köteles tájékoztatni, annak eleget szoktak tenni!
a szándékos félrevezetés más tészta, de az nem feltétlenül kapcsolódik szorosan ahhoz, hogy nem mindent mond el részletesen!
a bkv részre inkább nem reagálok...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Samsung s27a700nwpxen típusú 4k monitor
- Chieftec GPA-400S8
- Ubiquiti Unifi Dream Router (UDR) - WiFi6 4x4 MU-MIMO, PoE, Cloud Gateway
- Xiaomi M365 M365 Pro M365 Pro2 1S Essential tömörgumi, M365-hoz Pro kijelző, feljavító készlet
- M Key M.2 SSD PCI-E X4 Adapter kártya B-key M.2 NGFF SSD-hez 2.5"-os Sata Adapter ház