- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Facebook és Messenger
- YouTube
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- DIGI internet
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Python programozás
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen NAS-t vegyek?
- Cisco vizsgák (CCNA, CCNP, CCIE)
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
club1
veterán
válasz MasterMark #51469 üzenetére
Ügyfélszolgálaton gondolom visszakapcsolják az alap netet, amivel aztán automatikusan aktiválódik a Go!Napinet is. És kezdheted elölről...
-
club1
veterán
válasz grandegamer #51788 üzenetére
A szolgáltatásleíró táblázatban 32 kbps szerepel.
-
club1
veterán
-
club1
veterán
válasz Varszegig #52796 üzenetére
A cél az, hogy az ügyfelek ne üljenek le, mert ők ha kényelemben vannak, jobban húzzák az ügyintézést, több mindent kérdeznek/kérnek, így az ügyintéző kevesebb ügyfelet tud egy műszakban kiszolgálni. De mivel az ügyintézőnek szemmagasságban kell kiszolgálnia, vagy ő is áll, vagy bárszéken kell ücsörögnie (mindkettőre van példa).
-
club1
veterán
válasz Varszegig #52806 üzenetére
A várakozásra szánt terület csökkentése és ott az ülőfelületek megszüntetése pedig a személyes ügyfélszolgálatok terheléselosztásával függ össze. Logikusan ha le lehet ülni a sorunkat kivárni, akkor is be fogunk ülni, ha sokan vannak előttünk. A sorok ráadásul sorokat generálnak. (Egyetemistaként a Váci utcában voltam anno jó pénzért sorban álló statiszta egy farmerbolt akciójánál, itt viszont pont fordított a cél.) A cél tehát az, hogy kevésbé terhelt időszakban újra próbálkozzunk, vagy - ha ez megoldható - használjuk a telefonos/online ügyfélszolgálatot.
A múlt héten intéztem a flottánkban néhány kártyacserét egy kis üzlethelyiséggel rendelkező partnernél. Az előttem lévő 3 ember közül kettő olyan üggyel jött be (bankkártyával történő számlabefizetés, új prepaid készülék kínálat megtekintése), amit simán online is el tudott volna intézni. -
club1
veterán
válasz dptrsk #52944 üzenetére
A Net&Roll esetében engedélyezett a voip.
Persze fontos hozzáfűzni, hogy a Net&Roll csomag hang előfizetéshez (díjcsomaghoz) nem vehető igénybe, az kizárólag a külön SIM kártyával igénybe vehető mobilinternet előfizetéshez választható. A külön adatsimes csomagokon pedig nem szokott lenni voip szűrés. -
club1
veterán
válasz lugosi #53513 üzenetére
A jótállás és a szavatosság közötti különbség millió helyen le van írva. A lényeg: Jótállási időszakban a kötelezett (a jótálló) minden meghibásodást köteles javítani, kivéve ha bizonyítja, hogy a meghibásodás oka/alapja az eladáskor még nem állt fenn. Szavatosság esetén viszont csak akkor köteles a szavatosság kötelezettje a javításra, ha a fogyasztó/vásárló be tudja bizonyítani, hogy a vásárláskor már fennállt a hiba oka.
Mivel az esetek igen nagy részében a bizonyítás nem egyszerű, a bizonyítási eljárás kimenetele nem egyértelmű, ezért a jótállás jelenti a valós garanciát, a szavatosság csak az esetek elég kis részében eredményezhet ingyenes javítást/cserét. -
club1
veterán
válasz Tav-Csoves #54679 üzenetére
Többnyire beállítható vezetékes vonalon is feltételes vagy feltétel nélküli hívásátirányítás. Ez mindig a vezetékes vonalon rendelkezésre álló szolgáltatástól függ. Ha támogatja, az átirányítás díja 30-100 Ft között van percenként mobilirányba.
-
club1
veterán
válasz Merlini #54680 üzenetére
Domino számok mellé nem szokott ilyen lenni, de ha lenne is, számhordozás esetén nem nektek számláznák ki, mivel a hordozást az új szolgáltatónál kezdeményezitek. És pont ez lesz a baj, mivel előtte a hordozandó számot át kell magatokra a mostani szolgáltatónál íratni, amitől számított x nap múlva tudtok majd csak hordozni.
-
club1
veterán
válasz Tav-Csoves #54683 üzenetére
Hoppá esetében a hívásátirányítás.
Annyiba kerül a havidíjon felül, mintha az adott mobilszámot a vezetékesről az átirányítás idejére felhívnád. -
club1
veterán
válasz Tav-Csoves #54701 üzenetére
Feltételes hívásátirányításról a digitális telefonközpontoknál akkor beszélünk, ha a hívott fél nem vette fel egy darabig, vagy foglalt, vagy nem elérhető (utóbbi vezetékes szolgáltatásnál nem feltétlenül elérhető). Adott telefonszámról érkező hívás esetére vonatkozóról én nem tudok...
-
club1
veterán
válasz Merlini #54768 üzenetére
Legegyszerűbb ha felhívod a 1430-at, hogy hordozhotod-e a számot gond nélkül. Nem hiszem, hogy ezeken a hulladék dominós/praktikumos/vitamaxos készülékeken lenne készülékkedvezmény. Amúgy is a készülékkedvezményt prepaid előfizetés hordozásakor nem szokták kérni, csak ha a készüléket magát akarod kifüggetleníteni. Utóbbi sem aktuális már egy ideje...
-
club1
veterán
válasz Intel fan11 #54975 üzenetére
Miért nem kapcsolod ki a telefonon az adatforgalmat, vagy változtatod meg rajta az apn-t olyanra, amit nem ismert a Telekom? (Csak azért kérdem, mert vannak olyan csomagok, amiről a napinet nem mondható le.)
-
club1
veterán
Ha hátrányosan érinti az adott előfizetést a változás, akkor igen. Viszont ha készülékkedvezményt is igénybe vettél az előfizetés mellé, a készülék kedvezményét - a jogszabály szerint - ilyenkor is ki kell fizesd, csak az előfizetés/tarifa tekintetében mentesülsz a kötbérigény alól.
-
club1
veterán
válasz lesaux #55388 üzenetére
Ha a "mi történik ha elfogy"-ra (már a 150 MB) kattintasz, le van írva a problémád oka:
Az időszaki díjban foglalt adatmennyiség felhasználása után automatikusan aktiválódik a Domino Go!NapiNet adatdíjcsomag, így 195 Ft-os napi díj ellenében további 10 MB belföldi adatforgalmat kapsz.
Ezt pedig csak egy második, nem túlforgalmazási díjas net aktiválásával tudod kikerülni a Surf esetében. -
club1
veterán
válasz ANDROID??? #55750 üzenetére
Ha normál vezetékes vagy mobilszámod van, bejövő hívásért Magyarországon sehol nem fizetsz. Maximum fogadott emelt díjas sms szolgáltatásra tudsz előfizetni.
-
club1
veterán
válasz kenyocsaba23 #55839 üzenetére
Ne foglalkozz vele, nyugodtan használd benne a vodás kártyádat. Független készülékben olyan kártyát használsz, amilyet akarsz. Persze arra ügyelj, hogy a havidíjakat fizesd, mert ellenkező esetben a készüléket letilthatják, így a Voda hálózatán is használhatatlanná válhat.
-
club1
veterán
válasz kenyocsaba23 #55841 üzenetére
Mostanában egyre gyakoribb. Csak ugye soha nem lehetsz benne biztos, hogy melyik független...
-
club1
veterán
válasz kenyocsaba23 #55843 üzenetére
Mert hivatalosan ma Magyarországon a szolgáltatói korlátozást csak az adott szolgáltató oldhatja. Minden egyéb eset bűncselekmény.
-
club1
veterán
válasz Eliot Anders #56127 üzenetére
A 20-as szám hordozott, vagy tényleg Telenoros. Ha utóbbi, nem csodálkozom...
-
club1
veterán
válasz Soulfly842 #56312 üzenetére
Ajjaj az gáz hogy előletek is titkolják, hogy a hálózaton kívül a számlázást és a telefonos ügyfélszolgálatot is a Telekom biztosítja és a Telekommal kötsz szerződést.
-
club1
veterán
válasz Soulfly842 #56317 üzenetére
A klasszikus számhordozás és a márkaváltás között ugyan az ügyfél számára nem sok különbség mutatkozik, valójában azonban a háttérfolyamat teljesen különböző, ui. a szám cégen belül marad.
-
club1
veterán
válasz Soulfly842 #56320 üzenetére
Tudomásom szerint a Lidl nem fizet a rendszerhasználatért, a Telekom fizet jutalékot az eladások után. A sim kártyákat sem a Lidl gyártatja le. Tisztán Telekomos rendszerről van szó, igaz, külön adatbázisokkal. A Telekom TÜFSZ egy része mindkét részhez hozzáfér, a Blue ügyfélszolgálatát felhívva nem ritka a felületek között váltogató munkaerő.
-
club1
veterán
válasz ForRedGlory #56460 üzenetére
A stílus egy dolog, de ha így van és megreklamálta, igaza van.
-
club1
veterán
válasz ForRedGlory #56462 üzenetére
Azért a többség itt nem hülye.
Ha van két külön csomagod, egy alacsonyabb és egy magasabb havidíjas, azonos bennük a percdíj és teljes egészében lebeszélhető a havidíj, az alacsonyabb havidíjú csomag még nem lesz kedvezményes a magasabb havidíjú csomaghoz képest csak akkor, ha valaki havi 60 percnél kevesebbet beszél. Minden egyéb esetben csak a szolgáltató jár jobban (csökkenti a költségét).
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- MacSzerez.com - iPhone 11 Pro / 64GB / Kártyafüggetlen / Space Grey / Garancia!
- Google Pixel 8 Pro Bay 128gb - Használt, Google gari, akár beszámítással
- Gamer PC RTX 3070 Intel i5 10600KF 1TB NVME SSD Nagyrészt új alkatrészek Garancia és Beszámítás!
- Apple iPhone 15 Pro Black 1TB - Makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- Apple iPhone 14 Pro Max 1TB - Makulátlan, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen